king of the hill |
Shinki
Erelid
 WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
*Ik vlieg uit het ravijn door met mijn armen te zwiepen en bitchslap Ranko de heuvel af*
My hill! |
|
nietmeer
|
loopt heuvel op een schopt Shinki in zn kruis  My Hill  |
|
Ranko Lid WMRindex: 0 OTindex: 94 S |
@ Vena geen dank,
@ Shinki is heel kwaad trapt Shinki de rivier in zodat ie van de waterval af gaat en geeft de berg weer aan Vena
Vena's Hill
Vena samenwerken? |
|
nietmeer
|
is goed  Our Hill  |
|
mooi zo lol |
|
niemand reageert ? |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
@Ranko: geduld. Soms duurt het uren voordat er weer een nieuwe reactie komt en de strijd verder gaat. Richt een paar warme lampen op de heuvel zodat deze erg heet wordt, en gaat vervolgens met een ijskarretje onderaan de heuvel staan. Vena en Ranko rennen de heuvel af om een ijsje te kopen. Ondertussen pikt T-S de heuvel weer in. My Hill |
|
@ T-S moet jij je karretje niet bewaken? In dat geval neem ik die wel mee en laat ik de lampen staan  en om iets te kopen moet er een verkoper staan, Jij dus en je stond er niet dus kunnen we ook geen ijsje kopen, wel 1 nemen. |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
De lampen kan ik vanaf hier uitzetten, en die kar mag je hebben. Ik wil enkel de heuvel |
|
ik zet een paar benzine tanken aan alle kanten van de berg en halverwege de berg, steek ze aan en het wordt zo heet dat T-S gelijk in een poel springt en van de waterval af valt.
Our Hill |
|
nietmeer
|
Maura is tegen al dit bloeddorstig geweld en loopt bijgevolg de heuvel op en vraagt Ranko om de heuvel te schenken. Die doet dit aangezien hij voor haar vrouwelijke charmes bezwijkt.
My Hill |
|
hehe die zag ik niet aankomen  Ranko vraagt Maura of ze een drankje wil, ze komt hem beneden ophalen in de tussentijd loopt Vena naar boven Our Hill  |
|
nietmeer
|
Een schenking neem je niet terug, Ranko! Dat is onbeleefd! My hill  |
|
Ik neem hem ook niet terug, dat doet Vena voor mij  dus Our Hill  |
|
nietmeer
|
Nu zou Vena ook kunnen bezwijken voor Maura's charmes, maar dat zou te afgezaagd worden... Maura wacht en bedenkt ondertussen een plan...
Your Hill |
|
ok neem de tijd. ik ben ook alvast aan het verzinnen wat ik terug kan doen  |
|
nietmeer
|
Maura heeft een plan bedacht. Neemt een luchtballon en giet de berg vol met bruine zeep waardoor Vena en Ranko ervan glijden. Ze trekt haar spikes aan loopschoenen die in de atletiek gebruikt worden, waar er pinnetjes aan de onderkant zittenen klimt de berg op. My Hill ! (en lacht Ranko en Vena uit die nu vol blauwe plekken staan  ) |
|
auw!!. Niet aardig  jij wint your hill |
|
Loopt naar boven met een papiertje in zijn hand en laat het aan Maura zien, ik wijs aan waar ze haar handtekening moet zetten, zonder te lezen doet ze dit My Hill  Ben je er nog? |
|
nietmeer
|
Even voor de duidelijkheid: Maura is niet blond  Maura springt (met parachute) uit een vliegtuig, om dat al dat lopen te vermoeiend is. Daar maakt ze een vliegtuigje van het contract en gooit dat de berg af. Ranko loopt er achter en laat zo de berg voor Maura. My hill |
|
nietmeer
|
komt na heel veel geglibber enzo aan op de top v/d heuvel  Ranko * hijg * hoe kom je zo snel op die heuvel met al die zeep  zeg ik voordat ik Maura zie  Vervolgens is een tikje al genoeg om Maura de heuvel af te krijgen, aangezien ze zo verbaasd is over het feit dat ik zonder spikes de heuvel op ben gekomen  My Hill  ( Ranko kom erbij  ) |
|
nietmeer
|
Je hebt er een paar gemist Vena! |
|
 als hij het vliegtuigje eindelijk heeft pakt hij een motor en rijd terug (idd lopen is vermoeiend) o w8 ff ik ben 16 en ik rijd  , maar goed, eenmaal terug bij de berg, loopt hij naar boven en gooit het vliegtuigje tegen Maura's hoofd, ze schrikt en rolt van de berg af. Our Hill  Hey Vena ik heb geprobeerd de berg te verdedigen al ging het niet altijd even gemakkelijk |
|
nietmeer
|
Amai, Ranko! heb jij een motor die een berg met bruine zeep op kan rijden?! Sterk  toch niet lijkt me! en mocht het je toch lukken, dan werd je onderweg door de politie opgemerkt en komen ze je halen. Zo moet je mee naar het politiebureau! My hill  |
|
nietmeer
|
Hmm, en Vena merkt dat hij tijdens zijn afwezigheid zijn verstand thuis is vergeten en die dus nog moet halen  Volledig My Hill !!!  |
|