king of the hill |
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Tot ziens Tom, Yann en Es  Oh nee! Es moet nog worden uitgeschakeld  |
|
Ranko Lid WMRindex: 0 OTindex: 94 S |
Schiet Es naar de zon in de "verkeerde" dimensie, laat ondertussen al zijn legers en voertuigen defensieve posities innemen om zo de berg onherneembaar te maken |
|
Kameleon Oudgediende
Volgens mij is dit topic zo'n beetje afgelopen  Wij hebben nu toch wel gewonnen  |
|
whaha denk je? 2 mensen op de maan en 1 in de zon (voor zover die dan nog leeft) en 2 bezitten de Hill. Our Hill  |
|
Kameleon Oudgediende
eigenlijk 3  Minifan is er nog niet  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Freupke, dit topic is NOOIT afgelopen. Iedereen vind altijd wel een manier om terug te keren.
Tom-Servo zit ondertussen op de maan in de goede dimensie. Daar ontmoet hij een oude kennis: Ledi, de queen of the moon. Ze helpt Tom-Servo terug te keren naar de aarde. Daar pakt hij zijn dimensiemachine, en haalt alles en iedereen (dus ook de heuvel met Hill-spirit) terug naar de goede dimensie. Laat Freupke, Ranko en hun leger arresteren wegens illegaal wapenbezit.
My hilll |
|
o ja 3 mensen bezitten de Hill. |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Nee, 1 robot bezit de hill. De rest is gearresteerd of nog niet teruggekeerd. |
|
Kameleon Oudgediende
Tom, totdat de grote baas Voogeltje het zegt  *schiet de politie overhoop met molecuulgeweren  * |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Laat de nanites de geweren saboteren. Nu komt er ook massamoord op Freupke's strafblad te staan. Dat wordt minimaal levenslang.
Ondertussen nog steeds my hill |
|
o ja 3 mensen bezitten de Hill. |
|
Kameleon Oudgediende
*maakt zich los uit de vaste greep van de smerissen* *schiet Tom overhoop met een molecuulgeweer, waardoor hij in elkaar zakt en in de grond verdwijnt  * *our hill* |
|
illegaal wapenbezit haha, stop mijn tanks maar in jou gevangenis, o ik ben er alweer uit thanks tank guys  Haalt gelijk ook Freupke uit de gevangenis en start daarna een mega aanval op de berg Our Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Net voor hij in de grond verdwijnt, kan T-S nog een apparaatje tevoorschijn halen met daarop slechts twee dingen: een rode knop en de tekst "reset". Hij drukt de knop in. Daardoor wordt het King of the Hill-spel gereset naar een eerdere versie, toen er nog geen grote legers en wapens werden gebruikt maar men elkaar nog op een grappige manier van de heuvel probeerde te verdrijven. In deze versie is de heuvel weer in Tom-Servo's handen.
My Hill |
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
Ik heb net ontdekt dat de heuvel nog van mij is! Zie pagina 139!!   Terwijl iedereen pagina 139 aan het bekijken is, en er langzamerhand achterkomt dat ik maar wat zei, neemt Yann de heuvel over. Dan stel ik overal terraWatt lampen op gericht van de heuvel af. De hitte die ze produceren verbranden iedereen die dichterbij probeert te komen. Yann, King of the Light is uiteraard immuum voor deze hitte. My HilL! |
|
Kameleon Oudgediende
Geeft Tom een megatrap onder zijn kont en hij vliegt meters weg naar het gat dat ik heb gemaakt  Doei Tom, en au revoir  Our hill  @ Yann, dus jij bent bang in het donker?  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Freupke, Yann was je voor.
|
|
doet een hittebestendig pak aan en slingert Yann van de berg af, deactiveerd de lampen en laat Freupke ook komen
Our Hill
Bouwt een anti-reset mechanisme in de berg die niet kappot kan, het spel kan niet meer geresett worden. |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Verstuurd uitnodigingen voor een groot feest dat op de heuvel plaats zal vinden. Wanneer de feestgangers komen ,weten Freupke en Ranko uiteraard van niets. De menigte wordt razend dat ze voor niets zijn gekomen, en jagen gewapend met fakkels en hooivorken de twee van de heuvel.
My Hill |
|
Kameleon Oudgediende
*Vertelt aan de feestgangers dat Tom Servo de uitnodigingen heeft verstuurd dmv bewijsmateriaal van de politie.* Our hill  |
|
nadat de menigte weg is, gaan Ranko en Freupke de berg op en jagen Tom er weer af.
Our Hill |
|
Lamp
Erelid
Hahaha T-S  Komt met een peperdure Lamborghini langrijden en parkeert hem recht voor de heuvel. T-S is ineens mijn grootste vriend en vraagt of ie een ritje mag maken  Ik gooi de sleutels naast mn Lambo (  ) en bewaak de heuvel ondertussen weg  T-S ontploft 20 meter verderop in duizend stukjes. My HilL! |
|
Kameleon Oudgediende
Wat dacht jij van ons dan Yann?  |
|
Ranko daagt Yann uit voor een race, Ranko zet zijn Ford GT paraat en Yann accepteerd te uitnodiging terwijl wij racen kaapt Freupke de berg en beveiligd hem
Our Hill |
|
Lamp
Erelid
Yann laat zich in met domme straatraces. Ik geef de sleutel aan Freupke en laat jullie het uitracen.. Ik bewaak de heuvel wel  |
|