king of the hill |
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Wacht eens effe  Waarom vechten wij hier om een heuvel?  Yann, denk je dat ik dom ben ofzo?  Ik ben nog 14  |
|
Ranko Lid WMRindex: 0 OTindex: 94 S |
nee sorry Yann wij waren al halverwege toen Freupke kwam.Er staat TERWIJL wij racen.
Still Our Hill |
|
Kameleon Oudgediende
Sorry Yann, maar de vlag is geplant op de hill  Hij is van ons  Our Hill  |
|
hij heeft gelijk. 100% beveiligd en 100% van ons. lol |
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
Mag ik er misschien bij?  |
|
Kameleon Oudgediende
Nee Yann  Jij probeerde ons al te bedriegen door mij te laten racen tegen Ranko, wat niet meer dan een poging was  Dus nee  |
|
je mag wel naast de berg, o ehh ik bedoel in het ravijn naast de berg dan kan je altijd nog zeggen dat je de king van het ravijn bent  |
|
Kameleon Oudgediende
Ranko   :  Dus, aanbid de kings of the hill  |
|
haha, Yann is nu officieel gedoopt tot, King van het ravijn  |
|
Kameleon Oudgediende
*lacht Yann keihard uit* Koning van het ravijn  Hahahaha  Sorry  Ik ben melig  |
|
ja dat zie ik, wie wil er mede-eigenaar zijn van het Ravijn, hier melden graag xD |
|
Kameleon Oudgediende
Het inschrijfhokje gaat open op Maandag 26 Januari 2009 om 15:00  |
|
nee het is al open johann. Zondag 25 Januari 2009 om 16:23 |
|
Kameleon Oudgediende
Oh ja  Das waar  Sorry, hij is al open, niet iedereen tegelijk  |
|
nou weinig aanmeldingen tot nu toe T-S wil jij mede-eigenaar zijn van het ravijn, naast onze berg? |
|
nieuw voorstel, we gaan democratisch stemmen wie de eigenaar van de berg moet worden, wie doet er mee? |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
o ja w8 ff ik ben vergeten dat ik de rest naar de maan heb geschoten, en ook nog 1 naar de zon. wie had ik ook al weer naar de maan geschoten? |
|
nietmeer
|
Ik wil mee in het ravijn!!!!! Dan gaan wij tenminste niet dood als de bliksem op de berg in slaat    |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Quote Ranko: o ja w8 ff ik ben vergeten dat ik de rest naar de maan heb geschoten, en ook nog 1 naar de zon. wie had ik ook al weer naar de maan geschoten? mij, maar ik ben al eerder in dit topic weer teruggekeerd en heb alles toen gereset weet je nog? Ondertussen heeft T-S zichzelf weer in elkaar gezet, en is ontsnapt aan de menigte. Terwijl hij terugloopt naar de heuvel, begint het flink mistig te worden. Door de mist kan T-S niets meer zien, en loopt maar voorzichtig door. Dan botst hij tegen iemand op, en hoort duidelijk een of zelfs meerdere mensen ergens vanaf rollen. T-S besluit maar te wachten tot de mist optrekt. Wanneer dat gebeurd, blijkt hij op de heuvel te zitten. My Hill |
|
Kameleon Oudgediende
Erm.. T-S was naar de maan, Es naar de zon, ehmmmm.... wie was die andere nou  Maura, je betaalt inschrijfkosten van 500 euro  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Freupke, dat van die maan en zon was voordat ik met de resetknop alles ongedaan maakte. Er zit dus niemand meer op de maan of de zon, maar ik zit wel op de heuvel.
My Hill |
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
Yann, king of the ravijn, en king of the Light veroordeeld Freupke en Ranko tot de kieteldood in het ravijn war ze in zijn gevallen. Zelf begin ik de klim naar boven samen met Maura. Onder ons het wanhopig gelach van Freupke en Ranko  |
|
Kameleon Oudgediende
Yann,  Dat jeukt  @ T-S, oh ja  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Ondertussen nog steeds my Hill |
|