king of the hill |
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Geeft Marike om het goed te maken een bosje bloemen, en stuurt haar naar een kuuroord.
My Hill |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
dankje!  *laat zich lekker verwennen* *krijgt na afloop een groot pâk chocolade mee naar huis* TS' hill  |
|
nietmeer
|
Door de verwarring die ontstaat, let niemand op Vàilan, die de heuvel verovert  My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Trekt een zeven mijls-laars aan, en schopt Vailan kilometers ver de heuvel af.
My Hill
|
|
Marike Erelid
|
*Duwt TS recht in de pot met gesmolten chocolade die naast de heuvel staat* *hij loopt vast*  My hill  |
|
nietmeer
|
Vàilan belt met enkele hoge bazen van Discovery, en vraagt hen om de lui van Prototype This naar de Hill te sturen. Deze lui zijn erg geïnteresseerd in de robot Tom-Servo, en ze vragen hem om mee te gaan naar hun laboratorium. Servo, die erg enthousiast is, gaat mee. Marike, die net op de heuvel verschenen is, wordt door Vàilan begraven  My Hill. |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
By Prototype This wordt T-S omgebouwd tot een superrobot. Hij pakt Vailan met 1 hand vast, wikkelt hem in tape, en stuurt hem per post naar Cuba. T-S graaft Marike weer op voor ze stikt.
My Hill |
|
nietmeer
|
Op Cuba leert Vàilan hoe je het beste een revolutie moet beginnen. Gewapend met deze kennis keert hij terug naar de heuvel, en komt in opstand tegen Tom-Servo. Tom-Servo, die niet is geprogrammeerd om met dit soort omstandigheden om te gaan, blijft beduusd staan denken, en wordt door Vàilan omvergeduwd.
My Hill. |
|
Marike Erelid
|
@TS, helaas sterf ik toch  laatste adem: zucht...  '1 uur later' hey iedereen!  ik ben nu een geest!  ik kan alleen terug veranderen als ik al mijn krachten terugkrijg van Vena of iemand anders  *Vailan gaat snel van de hill af* My hill  |
|
nietmeer
|
Schakelt de Ghostbusters in. Marike wordt verjaagd.
My Hill. |
|
Marike Erelid
|
*die hebben liever geen geest dan een gevangen geest en geven me mijn krachten terug*  *bevriest al het water in Vailans lichaam waardoor hij veranderd in 1 grote ijsblok*  My hill  ik heb geblogd  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Nu Marike haar krachten terug heeft, kan ze weer in de leer gaan bij Vadertje Tijd. Die komt haar halen voor de volgende les. T-S pikt de lege heuvel in.
My Hill |
|
Marike Erelid
|
TS, dat is slechts een kwestie van tijd, en je weet dat ik na elke les moeiliijker te verslaan ben  *leert verder over hoe ze de tijd kan veranderen op plaatsen die ze niet kan zien* |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S laat de nanites en de mensen van prototype this een tijdschild bouwen voor zichzelf, zodat Marike's krachten hem niet deren. Bovendien is de tijd beheersen een grote macht waar men voorzichtig mee om moet gaan. Vadertje tijd verbied Marike dan ook haar tijdkrachten te misbruiken om de oorlog om de heuvel te winnen. |
|
Marike Erelid
|
"mag ik dan niets doen om die slechte Vena of Vailan van de hill te krijgen?"  *Vadertje Tijd ziet zijn fout in en zegt dat ik mijn krachten mag gebruiken behalve op de leden van ex WMR-TSAriKid*  *leert nog steeds verder* dit is een heel moeilijk onderwerp  |
|
nietmeer
|
* oh oh... richt laser op Marike en vuurt ...Marike is gone *
My Hill |
|
Marike Erelid
|
*maar voor dat Vena dat kan doen reis ik door de tijd heen naar een supermarkt en koop er een spiegel* *dan flits ik terug naar het verleden op de hill* *ik hou mijn spiegel vast en poef... Vena'ke weg*  My hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Marike, jij was nog met je les bezig.
My hill |
|
[BB]aéquitas Senior lid WMRindex: 708 OTindex: 37
|
BB grijpt naar zij lightsaber en snijdt iedereeen van de heuvel af
MY HILLLLLLLLLLLLLLLL |
|
nietmeer
|
* Vena's onverwoestbare horloge brengt Vena weer tot leven. Kickt vervolgens T-S met Chuck Norriskracht eraf  * My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Vena, waar was dat goed voor? Marike heeft je vernietigd met die spiegel, niet T-S. Daarbij, T-S was niet meer op de heuvel. BB zit er op. Zodra Vena de heuvel beklimt, gooit BB hem eraf.
T-S huurt Darth Vader in om BB te verslaan. Pikt daarna de heuvel in.
My Hill |
|
Marike Erelid
|
*duwt TS van de hill af* My hill  *plaatst tijdreis en ijsschild rond de hill*  ( tijdreis schild flitst je naar de dinosauriërs, meer bepaald, midden tussen 5 hongerige Tyranosaurus Rex'en  My beveiligde hill  |
|
nietmeer
|
@ T-S, ik denk dat ik een beetje aan het lagposten ben  |
|
Marike Erelid
|
Quote Vena: @ T-S, ik denk dat ik een beetje aan het la gstpost en ben  verbeterd  |
|
nietmeer
|
@ Marike, en weer hartelijk bedankt  |
|