king of the hill |
nietmeer
|
@ T-S, wat dacht je van een verhaallijn eens per 10 pagina's? |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
@ Vena is goed, maar nog steeds My Hill  |
|
nietmeer
|
* Vuurt ghostbuster deluxe af.... Somkid word weggezogen *
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
@Vena: okee. Geef jij dan de aftrap voor de volgende verhaallijn?
Loopt nog onder de roest de heuvel op. Wil Vena een klap verkopen, maar roest volledig vast en kan zich niet meer bewegen. Vena lacht, en wil T-S wegschoppen. Maar T-S zit ook aan de grond vastgeroest en komt dus niet van z'n plaats. Het enige wat Vena met de schop bereikt is dat hij zijn tenen kneust, en hinkend van de pijn de heuvel afstrompelt.
My Hill |
|
Justist Erelid
Somkid fuseert met de Ghostbuster Deluxe en zorgt er zo voor dat hij voortaan tegen Ghostbusters kan. Hij tilt T-S op en smijt hem op de vuilnisbelt.
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Op de vuilnisbelt beland T-S toevallig in een vat waar nog wat olie inzat. Hij wordt goed doorgesmeerd en kan weer bewegen.
Geeft Somkid op voor een speciaal tv-programma voor spoken als "het spook dat de ghostbusters kan weerstaan". Somkid wordt een ster in de spokenwereld en vergeet de heuvel.
My hill |
|
nietmeer
|
* Komt terug van ziekenhuis...ziet T-S...word woest...  * *Kickt T-S eraf met mechanische bokshandschoen  * My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S wijst Vena op het feit dat hij zojuist iets onlogisch heeft gedaan. Hij heeft T-S van de heuvel geschopt met een mechanische bokshandschoen. Het is duidelijk dat Vena nog niet weet dat je schopt met een voet, en slaat met een hand. Hij moet terug naar school om dit verschil te leren.
My Hill |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
*snijd de armen van Vena eraf en houd de arm met het horloge bij*  Vena zit op school, terwijl hij langzaam doodbloed *schopt TS van de hill af* My hill en my horloge  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Zit onderaan de heuvel... |
|
Justist Erelid
*schopt Marike met een mechanise boksvoetschoen de heuvel af*
My Hill |
|
Marike Erelid
|
sorry TS en somkid, zie mijn edit  My hill met horloge-beveiliging  |
|
nietmeer
|
* Nadat Vena terugkomt van school schopt hij T-S er dit keer met een mechanische voetboksschoen eraf... Helaas ziet hij in de verte Marike er aan komen... Hij besluit maar eens om haar aardig te ontvangen...met desastreuze gevolgen.. VENA dead  * Helaas constateert het horloge dat Vena dood is, en begint vanuit de Dna-database direct Vena + herinneringen te herbouwen...binnen momenten staat Vena weer voor Marike, en pakt zijn horloge weer terug... 'Hier met mijn erfenis-horloge, biatch  ' Schopt haar daarna weer de heuvel My Hill |
|
Justist Erelid
jammer voor Marike en Vena was de hill nog steeds van Somkid LEER LEZEN!!!  My Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Terwijl Vena en Somkid staan te ruziën over wie er nu de heuvel echt heeft, schiet T-S vanaf een afstandje een steentje tegen Vena's horloge. Het horloge wordt geactiveert, en teleporteert Vena en Somkid naar de spookzone.
My Hill |
|
nietmeer
|
@ Somkid... dat jullie er nou steeds tussen komen....ik probeer hele posts te maken... * Aangezien in de spookzone juist de gewone mensen spoken zijn, sluit ik me samen op met somkid, en loop dan doodgewoon door de muur, met sleutel...somkid kan niks doen.. * * Terug in de normale dimensie bedenkt Vena zijn volgende plan.... Hij stelt een stelletje voetbalhooligans op de hill op en laat ze vechten met de huidige bezitter...die druipt K.O. af... * My Hill  |
|
Marike Erelid
|
*organiseert voetbalwedstrijd van de club waar ze voor zijn en nog een andere naast de hill*  *Vena ging even winkelen en word helemaal doodvertrappeld*  My hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Tom-Servo heeft door de klappen van de hooligans zijn geheugen verloren, en denkt nu de superheld "captain hill" te zijn. Hij hult zich in cape en "red" de heuvel van Marike.
My Hill |
|
Marike Erelid
|
*haalt de geheugenchip van TS uit zijn hoofd en stopt die in een sapmixer*  en begin nu AUB niet weer over de satelite of love of over je nanites, graag een beetje orgineel  My hill+ sapmixer  |
|
nietmeer
|
* Word weer tot leven gewekt door de goden, en ze maken me ook onsterfelijk  , Marike kan me dus niet meer doden op welke manier dan ook.. * * Haalt een voodoo-poppetje tevoorschijn en begint al Marike's botten te breken en smijt haarn dan van de hill af *Loopt hill op en schopt Marike eraf  My Hill |
|
Marike Erelid
|
volgens mij kan dat niet  ten eerste heeft zo'n voodoo-poppetje geen botten die je kunt breken, en ten tweede kun je het ook niet van de hill smijten als je er zelf niet opstaat  My hill  |
|
Marike Erelid
|
oeps  My hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Ondertussen komt T-S bij in zijn nieuwe lichaam. Zijn geheugen is weer in orde. Hij neemt bezit van de sapmixer. Wanneer Marike voor zichzelf wat sap wil maken, schakelt T-S zichzelf in. Marike's hand komt in de mixer terecht. Ze moet naar het ziekenhuis.
My hill (als sapmixer) |
|
Marike Erelid
|
*word ontslagen uit het ziekenhuis* *gooit de sapmixer in de vuilnisbak*  My hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S wordt tussen het vuil gevonden door een man die geregeld oude spullen verzameld om er nieuwe dingen van te maken. Niet wetende van T-S' geheugenchip maakt hij van de sapmixer een primitief soort robot. T-S heeft weer een robotlichaam, al laat het wel wat te wensen over.
Wanneer Marike T-S' nieuwe vorm ziet, rolt ze van de heuvel van het lachen.
My hill |
|