king of the hill |
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Vena: ik was je voor. De heuvel is van mij, maar omdat Somkid per ongeluk zijn wensen weer ongedaan heeft gemaakt ben je wel weer teruggekeert in het spel.
My hill
|
|
nietmeer
|
* Gaat carnaval vieren op de hill en morst per ongeluk wat bier over T-S, die kortsluit en de van de heuvel afdondert *
My HILL |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Omdat de kortsluiting werd veroorzaakt door bier, treed er bij T-S een unieke reactie op. Hij beland in een soort robotversie van dronken zijn. Loopt zwalkend de heuvel op en stoot Vena per ongeluk omver.
My hill |
|
nietmeer
|
* Overgiet T-S met zoveel bier dat hij niet meer kan lopen, laat staan heuvelop, en dondert hem de heuvel af  * My Hill |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
*vertelt een spannend verhaal waarvan Vena zo bang wordt dat hij naar huis vlucht*
My Hill |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
*vraagt aan somkid wat een spa nend verhaal is*  *hij weet hier het antwoord niet op en vraagt zich af hoe hij er dan een verhaal over heeft kunnen vertellen*  *voledig in de war looptzweeft hij van de hill af* My hill  |
|
nietmeer
|
*Gaat naast mijn kleine zus staan om haar te helpen de heuvel te beschermen;)* Our Hill  |
|
Justist Erelid
Marike moet eens goed kijken naar wat voor reactie's ze geeft. Terwijl Marike gaat kijken, neemt Somkid de heuvel in
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Maar Somkid vergeet dat Tazmanian Devil ook nog op de heuvel is. Hij komt op een pijnlijke manier achter zijn vergissing wanneer Taz hem een pak slaag geeft en van de heuvel gooit. Ondertussen is T-S weer nuchter. Hij gooit een bananenschil voor de voeten van Tazmanian Devil, die de heuvel afrolt.
My Hill |
|
nietmeer
|
* Krijgt geniaal plan. Stuurt zoveel schaapjes op de heuvel af dat T-S helemaal platgedrukt word door het enorme aantal schaapjes op de heuvel. Maar al snel komt hij erachter dat hij vast zit gekleefd aan een schaap. Dit schaap had ik ingesmeerd met superlijm. Vervolgens dirigeer ik weer alle schapen van de heuvel af *
My Hill |
|
Justist Erelid
Somkid pakt zijn radio en zet een onheilspellend muziekje op. De lucht betrekt en het begint zachtjes te regenen. Vena wordt doodsbenauwd. Plots staat er een zwart schaap voor de heuvel met felle, rode ogen. Vena pakt een bazooka en schiet op het schaap. Er is een reusachtige explosie, maar daarna staat het schaap er nog steeds en is er geen enkel spoor van een explosie.
Vena vlucht weg.
*Komt uit het schapenpak*
My Hill |
|
Marike Erelid
|
somkid  *stopt somkid in het schapenpak en gooit het pak weg, stevig dichtgerits*  Our hill  @TS, je vind het toch niet erg als ik de heuvel met mijn oudere broer deel hé?  |
|
Justist Erelid
jammer voor Marike zat Somkid niet meer in het schapenpak toen ze het weggooide(ik ben een spook)
Hij houdt een pistool op de broer gericht en gebiedt Marike de heuvel aan Somkid af te staan.
My Hill |
|
Marike Erelid
|
somkid, lees mijn post nog eens  volgens mij zit je nu in een verbrandingsoven  hey, ik geef je wel kansen hé  nu kun je de verbrandingsoven bezitten (?) en dus transformeren in een verbrandingsoven  My hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Na de hele nacht aan het schaap vast te hebben gezeten, kan T-S zichzelf eindelijk bevrijden.
Omdat hij nog wel naar schaap ruikt, volgen alle schapen hem. T-S rent met de hele kudde achter zich aan over de heuvel heen. De mensen op de heuvel tellen de schapen die langsrennen. En zoals dat wel vaker gebeurd bij mensen die schaapjes tellen: ze vallen in slaap. T-S bereikt ondertussen een parfumwinkel en spuit snel een ander luchtje op. De schapen druipen af. T-S keert terug naar de heuvel en sleept de slapende mensen weg.
My hill |
|
Marike Erelid
|
*taz gooit je in het middelpunt van de aarde* TS is dood  hoe kon je taz  Our hill  |
|
Justist Erelid
Somkid kan niks vinden over een verbrandingsoven  Marike zit gewoon verhaaltjes te verzinnen!!! *Pakt een fotonenkanon en knalt Marike's hoofd van haar romp uit woede* Taz rent met het hoofd en de rest van Marike's lichaam naar het ziekenhuis. My Hill |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*Arya filmt het gebeuren en stuurt het filmpje naar de politie. deze komen somkid arresteren* Arya haar hill!  |
|
Justist Erelid
De politie probeert Somkid handboeien om te doen, wat telkens niet lukt omdat de handboeien door Somkid heen zakken  . De politie geeft het op en laten Somkid weer gaan. Hij gaat weer naar de heuvel, waar Arya op zit. *pakt een paar bomen en gooit die de heuvel op* *laat de bomen branden met zijn vlammenwerper* Arya vlucht voor haar leven weg van de vlammen. Somkid loopt de heuvel op, en omdat hij een spook is deren de vlammen hem niet  My Hill |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*arya komt terug met een paar emmers water en blust de brand. daarna gaat ze doodleuk op percies dezelfde plek als somkid zitten* nou ja.. gedeeltelijk van mij dan  |
|
nietmeer
|
* Begint zich zo te vervelen dat hij de hill maar weer eens gaat veroveren *
* Plots dendert er een stelletje monstertrucks naar de heuvel, en denderen er overheen. De eerste rijd over Arya, en die word ook van de heuvel geveegd. De 2e rijd er vlak achteraan. somkid denkt dat hij veilig is, maar hij vergist zich, want de 2e is een spookmonstertruck, dus somkid word ook van de heuvel geveegd. Beide moeten langdurig naar het ziekenhuis *
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Ondertussen is T-S in tegenstelling tot wat iedereen denkt niet dood. In het middelpunt van de aarde zoekt hij naar een uitweg. Die vind hij uiteindelijk via een uitgedoofte vulkaan. Toevallig komt hij zo naast de heuvel uit. Bij het verlaten van de vulkaan struikelt T-S, en komt bovenop Vena terecht.
My Hill, met een bewusteloze Vena.
|
|
Marike Erelid
|
Tijd, STOP *steekt een ontploffende gasveer in TS' achterste*  *gaat naast de hill staan* Tijd, LOOP 'boem' *schopt Vena van de hill af* My hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Marike, wat afgezaagd. Dat heb je al een keer gedaan. T-S is dit keer voorbereid. De ontploffing vernietigd hem niet, maar schiet hem ver de lucht in. Zodra Marike op de heuvel zit, valt T-S weer naar beneden.
My Hill, met bewusteloze Marike. |
|
Marike Erelid
|
TS, je hebt het fout  *doet stapje opzij vlak voordat TS neerkomt* 'Baf!' My hill met gat dat aarde doorboort  TS geniet nu van een verblijf in Australië  |
|