king of the hill |
nietmeer
|
* Loopt heuvel op.... hakt T-S weer vrij voor aardigheid... en laat em vertrekken *
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
De weg wordt officieel geopend, en meteen stroomt de heuvel vol met auto's. Vena kan er niet meer tegen en vertrekt. T-S zit ook niet te wachten op een heuvel vol verkeer, dus graaft hij de hill-spirit uit en neemt hem mee naar een andere heuvel.
My hill |
|
nietmeer
|
* loopt heuvel op, en schopt T-S eraf *
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Besteld een anti-Vena EMP-bom bij achmed/deadterrorist.com. Gooit deze op de heuvel. Nu vallen al Vena's lichaamsfuncties zo goed als stil en komt hij in een schijndode toestand terecht.
My hill |
|
nietmeer
|
* Helaas is effect na tijdje weer uitgewerkt en ziet Vena T-S op de hill > schopt em eraf *
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S heeft echter al zo vaak trappen gehad van Vena, dat hij dit keer voorbereid is. Hij heeft een stalen plaat op zijn achterste gemonteerd, en zodra Vena er tegenaan schopt bezeert hij zijn voet. Hij hinkt naar de EHBO
My hill |
|
nietmeer
|
*loopt naar tom toee en vraagt vriendelijk of hij de heuvel wil verlaten, tom wil dit vniet, dus word hij bewusteloos geknuppeld*
My hill |
|
nietmeer
|
Txerseü beklimt de heuvel, doet alsof hij Tom-Servo uit de bewusteloosheid wil halen maar trapt Bert en de bewusteloze Tom-Servo van de heuvel  My hill  |
|
nietmeer
|
*komt terug, en knuppelt ook zijn broer in mekaar  * my hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S komt ondertussen onderaan de heuvel bij. Ziet wat Botterzeiler met zijn broer doet, en geeft de twee daarom maar op voor een tv-programma waarin familieruzies worden uitgepraat. De twee moeten direct naar de studio komen.
My hill |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
*zit nog altijd vast dankzij TS* *gaat naar de toekomst en zet handlangers daar af, later zullen ze beroemd worden, omdat zij het verleden hebben gezien*  *gaat terug in de tijd tot dat ik in de kooi zat* *bevriest bijna al het water in mijn lichaam, laat het water smelten en weglopen*  ik ben nu zo gekrompen (mens bestaat voor een groot deel uit water) dat ik zo uit de" kooi klim  *plaatst water terug* "shit, 30 centimeter te klein"  *ziet TS met een glas water staan*  *hij giet het glas leeg* hé, ik krijg ineens een idee  *maakt een vijver naast de hill met ondergronds water* *plaatst al het water in m'n lichaam*  ik ben nu 100 meter hoog  *blaast al het water uit m'n lichaam recht in het gezicht van TS*  *door de kracht (1km per seconde) vliegt hij helemaal de wereld rond, en land vlak voorbij de hill*  *doordat ik niet al het water weggeblazen heb, ben ik nu 10 centimeter groter*  My hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Na zijn natte wereldreis moet T-S drie uur lang drogen voordat al het water uit zijn systemen is gelopen.
Marike is niet onopgemerkt gebleven toen ze 100 meter hoog werd. Mensen hebben het gezien, en uit angst het leger gebeld dat er een monster in de buurt van de heuvel zou zijn. Het leger laat iedereen evacueren voor het geval het monster terugkomt. Ook Marike moet vertrekken. Wanneer iedereen weg is, keert T-S terug naar de heuvel.
My hill |
|
nietmeer
|
* Laat gebied rond heuvel onder water zetten, en begint er een historisch scheepsgevecht te houden. Van beide kanten komen tientallen 17e eeuwse oorlogschepen aangezeild, en beginnen aan weerszijden van de heuvel naar elkaar te schieten. T-S zit er middenin en zoekt vlug dekking, maar doordat hij net niet vlug genoeg was, word hij geraakt door een kanonskogel en valt knockout in het water, dat zijn systemen aantast. Zodra Vena ziet dat T-S de hill af is, laat hij het gevecht ophouden. De schepen gaat naar huis en Vena laat het meer weer weglopen ( met T-S erbij ) naar de rivier. Klimt vervolgens de hill op *
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
17e eeuwse schepen? Wat is er gebeurd met je futuristische peacemakers Vena? Heeft de kredietcrisis jou ook getroffen?
T-S stroomt de rivier in. Na te zijn gered door een visser en 5 uur lang te hebben gedroogd is hij eindelijk weer hersteld. Vena krijgt ondertussen bezoek van een paar hoge figuren, die hem aanklagen wegens enorme waterverspilling. Vena besluit het goed te maken door zijn 17e eeuwse schepen kado te doen aan een museum. Hij gaat ze direct brengen. De heuvel is weer vrij, totdat T-S terugkomt.
My hill |
|
nietmeer
|
* Had effe geen zin in high-tech  En ik vind geschiedenis ook best wel leuk hoor  .. En de peacemakers? Die zijn nu effe upgrades aan het ontvangen, dan zijn ze nog dodelijker  * * Begint met een tractor beam de Satellite of Love naar de heuvel te trekken. Het valt bovenop T-S. Klooit wat rond met de tractorbeam, waardoor het ding nog een aantal maal op T-S valt. Beamt het ding dan weer naar zijn oude plaats * * Lijst de geplette T-S in in een fotolijstje, en zet em naast de hill * My Hill |
|
Marike Erelid
|
wanneer komt er terug en verhalenlijn en waarover gaat die gaan?  *Vena gaat hier zo over nadenken dat hij begint te ijsberen, maar hij is zo hard aan het nadenken dat hij vergeet te draaien, waardoor hij eigenlijk weg loop*  My hill  |
|
nietmeer
|
* Ik moest vandaag langer werken dan verwacht, en ik ben nog steeds ziekjes  Het komt ergens op pag 226.  Geef me nog effe de tijd, ik wil een goed verhaal maken  * * Is klaar met nadenken...roept geupgrade Peacemaker op, die Marike met veel lasers van de hill verwijderd  * My Hill |
|
Marike Erelid
|
*Vena vergeet dat ik wel van de heuvel af ben maar dat hij nog steeds rond zit te lopen, hij is wel teruggekeerd, maar hij is nog 5 kilometer van de hill*  My hill!  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S slaagt er eindelijk in om het fotolijstje te breken. Hij is weer vrij, maar nog wel plat. Stopt een fietspomp in zijn mond en pompt zichzelf weer op tot normale omvang.
Overtuigd Marike om alvast een goed kostuum uit te gaan zoeken voor haar rol in Vena's verhaal. Marike vertrekt meteen.
My Hill |
|
Marike Erelid
|
*keert direct terug omdat ze niet weet waarover het gaat, en ook niet welk pak ze dus aanmoet*  *pompt nog harder totdat TS ontplofd*  och kom, er is vast wel iemand die je in elkaar kan zetten  My hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Inderdaad, dezelfde personen als altijd (hoewel ze het onderhand een beetje zat beginnen te worden)
Na weer te zijn hersteld vraagt T-S Marike boos waarom ze hem heeft opgeblazen. Mariek toont duidelijk spijt en gaat haar wandaad ergens anders overdenken.
My Hill |
|
Marike Erelid
|
*maakt aparaatje dat de meest irritante en pijnlijk-hoogste liedjes speelt*  *gaat beneden op de hill zo'n irritant en hoog liedje spelen dat TS helemaal crasht*  (begin nu niet over speling :-  *zet TS af in de satelite of Love, die hem waarschuwen dat als hij nog eens binnenkomt, ze hem laten stikken*  *doet oordopjes in* *zet alle aparaatjes op één na rond de hill, het laatste zet ik op de hill* ik heb alle oordopjes en alles wat je maar in je oren kunt steken verwijderd, het is onmogelijk om in de buurt te komen  ik heb de laatste oordopjes, mijn machines werken niet op batterijen, ondergronds kun je ook niet komen, aangezien het geluid zich ook onder grond voortplant, je kunt mijn oordopjes niet verwijderen en ik heb een schild gemaakt dat alles proof is  My goed beveiligde hill  |
|
nietmeer
|
@ Marike, he  die schilden heb je gestolen !! * Bewijst het door afstandsbediening tevoorschijn te pakken en het schild uit te schakelen. De politie neemt Marike mee voor diefstal van Vena's spullen. Verwijdert vervolgens alle apparaatjes met dat hoge rotlied die in de buurt van op of de heuvel staan * My hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S heeft zich ondertussen uit laten rusten met een apparaat dat een tegengeluid veroorzaakt om het geluid van Marike's apparaatjes teniet te doen. Niet wetende dat Vena al deze apparaatjes al heeft verwijderd komt T-S naar de heuvel toe, en zet het tegengeluid aan. Dit is nog irritanter dan het geluid van Marike's apparaatjes, en Vena vlucht weg.
My hill |
|
nietmeer
|
* Komt terug met oordoppen van Vena kwaliteit. T-S geluid doet em niks meer. Vena kickt T-S vervolgens de hill af *
My Hill |
|