king of the hill |
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
gelukkig dat moeder natuur, mn tante is en ze geeft me mn krachten weer terug  drakev1 vraagt aan moeder natuur om het boek van tijden en vailans krachten en vernietigt ze beiden. gaat naar Vailan en biedt hem een luxueuze vakantie aan die hij maar al te graag aanneemt my hill |
|
nietmeer
|
Komt terug van vakantie, en duwt drakev1 weg.
My Hill |
|
DragonX Oudgediende
gaat de heuvel weer op, en gooit vailan eraf
doet olie op de heuvel waardoor niemand er meer op kan klimmen en AA guns waardoor niemand van de lucht kan aanvallen
my hill |
|
nietmeer
|
Vàilan loopt naar de voet van de heuvel, waar hij de olie aansteekt. Alles vat in no-time vlam, waardoor Drakev1 wegvlucht.
My Blazing Hill |
|
DragonX Oudgediende
verandert in een waterdraak en blust het vuur ziet vailan staan, en kickt m van de hill af verplaatst de heuvel naar de noordpool en verstopt m in een ijsberg my icehill  |
|
nietmeer
|
Een ijzige wind blaast over de heuvel. De temperatuur daalt en daalt. Plotseling verschijnt daar een gestalte. Drakev1 herkent meteen Vàilan, maar dan is het al te laat. Hij bevriest spontaan. Vàilan stoot tegen hem aan, waardoor drakev kapot valt.
My Arctic Hill |
|
DragonX Oudgediende
Ik val in het water en wordt een groot ijsklontje, maar wat vailan niet merkt is dat ik mezelf eigenlijk bij elkaar had geraapt. Ik laat het ijs smelten door in een vuurdraak te veranderen, maar door de hitte smelt de hill ook waar vailan op zit. Hij valt in het water, en ik laat een broodrooster in het water vallen waardoor hij wordt geroosterd. Ik ga weer ergens een nieuwe hill maken My hill  |
|
nietmeer
|
Gaat naar de nieuwe hill en schopt Drakev net zolang totdat hij wegrent.
My Hill |
|
DragonX Oudgediende
Ik bel de Amerikaans anger mangement hotline en laat ze naar de hill komen, de instructeur neemt je mee naar Amerika om daar van je problemen af te komen.
My hill |
|
nietmeer
|
In de VS heeft hij een bezoekje gebracht aan Area 51, waar hij een raar middeltje heeft gejat. Dit spul strooit hij uit over drakev1, die begint te muteren en vervolgens uit elkaar knalt
My Hill |
|
DragonX Oudgediende
Obama komt hoogstpersoonlijk de antidote brengen waardoor ik weer beter word en sterker dan ooit tevoren. Vervolgens laat Obama de heuvel platbombarderen met Vailan erbij. Ik moet weer een nieuwe hill bouwen  My hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Dan duikt T-S op. Hij heeft zich door de nanites om laten bouwen zodat hij het zuur dat Vailan in hem goot kan afschieten als wapen. Sproeit drakev1 onder het zuur, waardoor al zijn kleren oplossen. Drakev1 rent spiernaakt naar huis om nieuwe kleren te halen.
My hill |
|
DragonX Oudgediende
na het omkleden gaat drakev1 terug naar de hill met een hele grote magneet T-S vliegt meteen richting de magneet en zit vast  my hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Terwijl hij aan de magneet hangt, pakt T-S zijn laptop en activeert de stickman. Maakt hem tot Chosen One en laat hem vervolgens vrij uit de computer. De stickman steekt Drakev1 in brand en neemt de heuvel in. Stickman's hill |
|
DragonX Oudgediende
Drakev1 pakt zn eigen laptop en maakt een dragon stickman, beveelt m T-S zn stickman te laten verdrinken door m in een diepe rivier te gooien.
rijdt met de magneet naar de afvalverbrander en smelt T-S om in een soepkom
my hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S geheugenchip blijft echter gespaard, en neemt bezit van de computer bij de afvalverbrander. Online verplaatst T-S zich naar Drakev1's laptop, en schakelt de dragon stickman uit. Download zichzelf vervolgens naar een nieuw lichaam.
Laat de nanites een echte versie bouwen van een pokébal. Vangt Drakev1 hierin.
My hill en my Drakev1.
|
|
DragonX Oudgediende
het is jammer voor T-S dat drakev1 een ingebouwde stoorzender heeft waardoor ik uit de pokebal kom en de pokebal naar T-S gooi. Hij zit nu zelf in de pokebal en ik breng m naar Prof. Oak om de bal te laten vernietigen met T-S erin. My hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S is te sterk, en kan tijdig uit de bal ontsnappen.
Loopt op Drakev1 af, kijkt hem streng in de ogen, en beveelt hem te vertrekken. Dat doet hij dan ook.
My hill |
|
DragonX Oudgediende
het vertrekken was een valstrik en wanneer T-S zich omdraait stopt drakev1 een EMF in T-S' zn lichaam waardoor T-S begint te roken en op de grond valt.
drakev1 brengt T-S naar een verbrandingsoven en haalt voordat hij T-S erin gooit de geheugenchip eruit, de chip gooit ie eerst in het vuur en daarna gooit drakev1 T-S in het vuur
drakev1 gaat naar de hill en pakt een AK-47 om op de wacht te staan
my hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S' chip is vuurbestendig, en vergaat dus niet in de oven. De chip wordt naderhand gevonden en weer in een ander lichaam gezet.
Bouwt een zwart-gat generator en opent een zwart gat net boven de heuvel. Drakev1 en zijn AK-47 worden erin gezogen en naar een andere dimensie gestuurd.
My hill |
|
DragonX Oudgediende
gelukkig heeft drakv1 veel verstand van zwarte gaten, en opent een wormgat m.b.v zn mobieltje binnenin het zwarte gat. dit wormgat opent een weg naar de hill, drakev1 vliegt naar beneden en opent het vuur op T-S. de AK-47 werkt niet, dus drakev1 pakt de zwart-gat generator van T-S af en gebruikt m om een heel erg klein zwart gat te openen dat T-S opslokt. drakev1 bestelt EMF magazijnen voor zn AK-47 en gaat naar de hill My hill  |
|
nietmeer
|
Loopt naar de hill, schiet Drakev1 neer met pepperspray, en gooit 'm van de heuvel
My Hill |
|
DragonX Oudgediende
drakev1 had een bril, dus de pepperspray werkte niet
verwisselt het magazijn en richt met zn AK op Vailan en maait m neer
my hill |
|
nietmeer
|
Vàilan's harnas weerstaat de kogels.
Hij loopt naar drakev1, en schopt 'm in zijn (...).
My Hill |
|
DragonX Oudgediende
auw, jammer dat ik een shaolin bal training heb gehad waardoor ik geen pijn meer voel
pakt een granaatwerper en richt op vailan
vailan is nergens meer te bekennen
my hill |
|