king of the hill |
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Wat ben jij aardig Surinamer!  Dank jullie wel Drakev en Surinamer  Our hill (Drakev, de_Surinamer en ik  ) |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
*breekt in bij Freupke en rooft zn koelkast leeg  * *neemt eten mee naar hill* *Schopt Vailan en zn maten van de hill af* Our hill and food |
|
nietmeer
|
*Verteld Vailan dat hij niet kan tellen, we waren met 3 (Freupke, Drakev en de_Surinamer) en we zijn nu met 4 (Freupke, Drakev, Vailan en de_Surinamer)*
*Vraagt vriendelijk aan Vailan om mee te feesten of weg te gaan terwijl hij haar een hapje aanbiedt* |
|
nietmeer
|
Vàilan ziet dat het niet echt werkt. Hij laat een orkaan ontstaan waardoor iedereen van de Hill wordt geblazen.
My Hill |
|
Kameleon Oudgediende
@ Vailan, 2 is verboden, 3 niet  Still, our, Hill  |
|
nietmeer
|
*Suriname komt in opstand door deze Revolutie en levert Vailan uit aan de Amerikanen, had hij maar mee moeten feesten  * *Gaat hevig op zoek naar zijn vrienden en vind Drakev en Freupke terug  * |
|
nietmeer
|
Offtopic: Het is al lang geleden besloten dat er maar 1 op de hill mag.  Vàilan wordt boos en schopt iedereen weg. My Hill |
|
nietmeer
|
Vailan, maar nu zit er niemand meer op de Hill,
Nobody's Hill |
|
Kameleon Oudgediende
Surinamer!  *schopt Vailan op vervelende plek* Wegwezen!  |
|
DragonX Oudgediende
*We moeten onze krachten bundelen* *Shishi Sonson!!* *Vailan staat in zn nakie  , hij rent beschaamd weg* My hill of our hill?  |
|
nietmeer
|
Offtopic: Doe toch eens normaal jullie, houdt je aan de regels! Vàilan komt terug, met een ME team, die iedereen wegstuurt. Vàilan blijft achter. MY Hill |
|
nietmeer
|
*is blij dat hij en Freupke de hill weer terug hebben, zoekt naar Drakev en haalt hem erbij  * *Bouwt een muur waar iedereen behalve Vailan doorkan  * Our Hill |
|
Kameleon Oudgediende
Our hill Drakev  *pakt lightsaber, snijdt een bepaald ding weg van Vailan* Au revoir!  Our hill  |
|
nietmeer
|
Offtopic: 1 persoon op de Hill! dat is afgesproken, geen meerdere!  Is het nou zo moeilijk om je daar aan te houden? Vàilan draait de tijd terug, de echte HIllking is net verslagen. Vàilan jaagt iedereen weg en neemt de Hill in. My Hill |
|
nietmeer
|
BTW: dit topic is niet 'bedoeld' als een knuffeltopic waar iedereen op de hill zit en haast niemand strijd levert.... het heet niet voor niets king en niet kings of the hill....
* Leent wat slechte films van T-S, en iedereen die op de hill zit word eraf gedreven door de saaiheid ervan als Vena het laat zien *
My Hill
|
|
nietmeer
|
Quote: Vàilan blijft achter voor de muur *Biedt iedereen een glaasje Fernandes aan, en vraagt Vailan of hij echt niet mee wil vieren, het is hier echt veel gezelliger dan voor de muur* Our Hill |
|
nietmeer
|
*de_Surinamer verlaat de Hill omdat Vena en Vailan het verpesten  * *Hij zwaait Drakev en Freupke uit  * Not mine Hill |
|
nietmeer
|
Vena  wij begrijpen het tenminste  Vàilan gooit Vena weg, en hij schopt de rest onorthodox van de Hill af My Hill |
|
DragonX Oudgediende
Snijdt Vailan's been eraf met Yamato, hij wankelt en valt naar beneden.
my hill |
|
nietmeer
|
Vàilan regenereert weer, en hij loopt terug naar de heuvel. Hij laat een aardbeving ontstaan, waardoor Drakev1, en ieder ander die voor mij is, van de Hill trilt
My Hill |
|
nietmeer
|
*Helpt Drakev onder aan de berg, knapt hem op en geeft hem nieuwe wapens*
Not my Hill |
|
Kameleon Oudgediende
Leuk dat het persé moet gaan om jezelf in dit topic, vrienden hebben is toch gewoon veel leuker  Doei Surinamer!  Ach, ik heb tenminste nog een huis in Suriname  |
|
nietmeer
|
Quote de_Surinamer: *de_Surinamer verlaat de Hill omdat Vena en Vailan het verpesten  * Ik gok dat het eerder andersom was  * Loopt terug de hill op en laat zo'n harde boer dat Vailan oren het begeven, en daarmee zijn evenwichtsorganen. Hij rolt de Hill af * My Hill |
|
nietmeer
|
Doei Freupke  , ik kom gauw langs;) |
|
nietmeer
|
Freupke: zo is de regel nou eenmaal, dan moet je maar naar King of the Hill 2-player gaan, daar mag het wel  Vàilan gaat in het midden van de Hill staan, en hij roept een Firewall op  iedereen vlucht. My Hill |
|