king of the hill |
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
*gelukkig kunnen draken tegen vuur*
*grijpt Vailan vast en gooit m in de firewall*
My hill |
|
nietmeer
|
Het vuur deert Vàilan niet. Plots verdwijnt alles, maar er staat wel een enorme gestalte ervoor in de plaats. Die gestalte is Vàilan. Hij begint cirkels te draaien om Drakev1, die het toch wel heel erg heet krijgt en ervandoor gaat.
Me Hill |
|
DragonX Oudgediende
*tranformeert in vuurdraak*
*creeert een hittegolf waardoor Vailan al het water verliest in zn lichaam*
Hij wordt een mummie
My blazing hill |
|
nietmeer
|
Vàilan laat zich in water vallen, en hierdoor wordt hij weer 'normaal'. Hij trekt vervolgens een kilt aan (en daaronder een onderbroek  ) en hij jat een doedelzak. Hiermee loopt hij de Hill op, en hij begint te spelen. drakev1 vlucht weg voor die vreselijke muziek Me Scottish Hill |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
*Laat een ander konijn een verleidelijke paringsdans doen* *Vailan rent erop af* My Hill  |
|
DragonX Oudgediende
*pakt een boomstam en werpt ermee naar Cyclone (schotse sport  )* Vailan krijgt m vol tegen zn gezicht en is K.O My hill |
|
nietmeer
|
*de_Surinamer pakt zijn muziek collectie + een paar boxen en begint op de Hill te draaien*
Vailan's muziek word overstemd en hij kan hier niet tegen, hij vertrekt met een gezicht als -> en komt voorlopig niet terug
My Surinam Hill*de_Surinamer vraagt vriendelijk aan Drakev of hij 1 minuut mag regeren op de Hill* My Hill for a minute? |
|
DragonX Oudgediende
*lokt Surinamer weg met Viadoe (of hoe je het ook schrijft  )* My hill |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
*Ik zit er nog steeds op, omdat Vailan volgens drakev de boomstam opving en ik niet vertrokken ben door de muziek* Still My Hill  |
|
DragonX Oudgediende
ik had al ge-edit cyclone dat die boomstam naar jou ging  |
|
nietmeer
|
*de_Surinamer eet het Viadoe op (of hoe je het ook schrijft  , weet ik zelf niet eens* en tilt Drakev op en laat hem zolang het mag logeren bij Freupke in Suriname* Nu is de Hill van mij, My Hill |
|
DragonX Oudgediende
*belt surinamer op en vertelt hem hoe gezellig het hier is zonder hem*
*hij krijgt heimwee en vertrekt meteen naar suriname*
drakev1 komt terug.
my hill |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Je mag altijd komen hoor Surinamer!  Schopt Drakev de heuvel af naar Hogn Kong, 'En blijf daar!'  My hill  |
|
nietmeer
|
Offtopic: Ik had het eiland opgetild en in Suriname geplaatst Quote: * de_Surinamer haat de temperatuur op Vena's Freupkes Hill en tilt dus de heuvel op en zet hem neer in Suriname. Nu is het lekker weer (29* Celsius) en kunnen we kokosnoot melk drinken, manja (mango, maar dan veel zoeter) eten, en natuurlijk genieten van de Surinaamse sfeer * *de_Surinamer belt Drakev opnieuw op en zegt hoe saai het hier zonder hem is, en dat we zelfs Nasi  hebben* Drakev had al honger en dus laat ik hem eten, en ik bied Freupke ook een bord aan, ondertussen mag ik van hem 1 minuut regeren over de hill. My Hill 4 1 Minute |
|
nietmeer
|
*Veranderd de Hill voor de volgende eigenaren met een ingebouwde koelkast met Fernandes, Surinaamse Coca Cola (is lekkerder daar) en lekkere Surinaamse Hapjes*
*Minuut is om, geeft de Hill weer aan Freupke* |
|
nietmeer
|
Vàilan laat dit echter niet gebeuren. Voordat Freupke er bij is, neemt Vàilan de hill in, en hij wordt de dictator.
My Hill
Surinamer, hoe vaak moet ik je nog zeggen dat je niet mag dubbelposten? |
|
Kameleon Oudgediende
Haha Surinamer!  Meligerd  *pakt blikje coca-cola en drinkt* Inderdaad lekkerder!  *lokt Vailan met een heerlijke geur naar Hong Kong naar Drakev toe* My Hill *bepaald dat mensen die de eigenaar teisteren de doodstraf krijgen*  |
|
nietmeer
|
Vàilan is echter al dicator van de Hill, en dus wordt Freupke door hem naar het gevang gestuurd wegens het bedreigen van de leider.
My Hill |
|
nietmeer
|
*de_Surinamer wil dit niet en hij neemt de koelkast terug, had Vailan maar dankjewel moeten zeggen  * Vraagt het Surinaamse volk om hulp en samen halen ze Vailan van de heuvel af. de_Surinamer is nu hilleigenaar totdat Freupke weer terugkomt* My Hill |
|
nietmeer
|
Het volk komt in opstand tegen de dictator? Vàilan gebruikt militair geweld om het de kop in te drukken.
My Hill |
|
Kameleon Oudgediende
Vailan, ik teister je niet  Surinamer, ik vind je echt superaardig  Vind ik ook van Vailan hoor  *schopt Vailan zo hard dat zijn genitaliën in zijn keel zitten* *Vailan rent naar de dokter* My Hill  |
|
DragonX Oudgediende
I don't fear death, death fears me!  *heeft in HK dodelijk kung fu technieken geleerd  * *pakt Freupke bij zn kraag en gooit m van de hill af.* My hill |
|
nietmeer
|
Geweld tegen de dictator? Dat gaat zomaar niet. Vàilan slaat met zijn legerpet freupke om zijn oren, die huilend wegrent.
Vervolgens schopt hij Drakev1 weg
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Ondertussen wordt bij een recyclingbedrijf de meubelstukken van Vena weer omgebouwd tot T-S. Na lang wachten kan T-S weer deelnemen aan de strijd.
Ziet wat Vailan met de heuvel doet. Gelukkig weet hij van een experiment dat Pearl Forrester ooit met hem deed precies hoe je dictators moet wegwerken: gooi vuurmieren in hun onderbroek. Dat doet hij dus ook, en Vailan rent de heuvel af, schreeuwend dat hij niet langer in staat is om de heuvel te regeren.
My hill
|
|
Kameleon Oudgediende
Drakev  Vailan  Ik vind Drakev en Vailan niet lief  Surinamer wel  *pakt lightsaber en hakt T-S in 1 miljoen stukken* My Hill  |
|