king of the hill |
darkflo Junior lid WMRindex: 8 OTindex: 27 S |
Helaas wordt Darkflo agressief als hij geirriteerd raakt. Maar hij wil geen meisjes/vrouwen pijn doen(dat hoort niet). Daarom opend hij een winkel onderaan de heuvel die allerlei snuisterijen en kleren verkoopt. Daarbij komt dat hij alles afprijst!!! Wanneer Badvibes dit ziet rent ze met lichtsnelheid de heuvel af rechstreeks de winkel in. Helaas is ze haar geld vergeten en de winkel gaat bijna sluiten. Daarom stelt Darkflo haar een deal voor: geef mij de heuvel en verover/steel de heuvel niet van mij voor het komende jaar, dan krijgt ze alles in de hele winkel. Omdat Badvibes het zo'n geweldige winkel met zulke geweldige spullen vindt gaat ze direct akoord. Ze hoeft zelfs niet na te denken en beloofd/zweert op 20 verschillende manieren zich aan de voorwaarden te houden. Darkflo geeft haar de sleutels van de winkel en rijd in zijn Ferari langzaam de heuvel op. My hill  |
|
BadVibes Erelid
 WMRindex: 65 OTindex: 1.966 S |
Opeens realiseerd Vibes zich dat ze de winkel ook bovenop de heuvel kan zetten. Mijn woord is niets waard met mijn vingersgekruist achter mijn rug dus alle beloftes ten spijt kick ik Darkflo uit de ferari (met 1 r, dus het is een soort van Fiat 500) en neemt de heuvel met winkel en bijbehorend kleine autootje in.
My Hill |
|
darkflo Junior lid WMRindex: 8 OTindex: 27 S |
Maar Badvibes had niet door dat Ferari (met 1 r) Darkflo's eigen merk was. "spijtig". Hij drukt op een knopje van zijn horloge en de auto gaat op slot terwijl Badvibes er nog in zit.
Met een topsnelheid van 100 m/s laat Darkflo de auto tegen de winkel rijden die daardoor volkomen instort. Badvibes ziet dit verdwaasd aan omdat ze niet weet hoe ze zich moet voelen.
Dan rijdt de auto tegen een versterkte muur waardoor Badvibes tegen het stuur knalt en haar neusbotje haar hersen in schiet.
Dan rijdt de auto de heuvel af met Badvibes erin.
MY hill |
|
BadVibes Erelid
 WMRindex: 65 OTindex: 1.966 S |
Darkflo is zó opgetogen dat hij vergeet te sturen, en terwijl ik mijn neusbotje uit mijn hersenen peuter, die, wegens mijn excellente zelfherstellend vermogen ogenblikkelijk weer okay zijn, schiet de ferari de heuvel op, dwars over darkfo heen.
Daar kan die zeepkist niet tegen en hij valt in 10 000 stukjes uitelkaar. Darkflo begint te huilen "Nu moet ik het weer helemaal lijmen!" en gaat de secondelijm halen.
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
BadVibes zit nu weliswaar op de heuvel, maar nog altijd opgesloten in de auto. T-S keert terug en maakt de deur open. Uit dankbaarheid geeft BadVibes hem voorlopig de heuvel.
My hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 *Tom-Servo ziet het niet goed, de auto is in 10.000 stukjes uiteengevallen.*  Tom-Servo, ik geloof dat je ogen niet meer goed zijn. De auto is uit elkaar gevallen.  *Tom-Servo kijkt verward rond en beseft dat ik gelijk heb.  Vervolgens verlaat hij de heuvel na ons gedag gezegd te hebben om naar een opticiën te gaan zoeken. Maar omdat zijn ogen slecht zijn is hij daar nog wel een tijdje mee bezig.*   My and BadVibes Hill.  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S is een robot. Hij kan gewoon zijn oogsensoren laten vervangen door betere.
Nu hij weer goed kan zien, kan hij ook de heuvelreglementen weer lezen. Hij wijst BadVibes en WMR-kok op het feit dat er geen twee mensen op de heuvel mogen zitten. Ze moeten vertrekken.
My hill |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Somkid overleeft de kogel. *Pakt een ghettoblaster van James Bond (met ingebouwde raketwerper) en schiet onverwachts T-S kapot.* My Hill  |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
*Houdt met telekinetische krachten de klep van de ghettoblaster dicht en haalt de trekker over* *Somkid wordt opgeblazen samen met z'n ghettoblaster* It's been a blast Somkid  My hill |
|
nietmeer
|
gooit een bom naar drakev. Drakev lacht zich rot om de poging, alleen slikt per ongeluk de bom in... radeloos rent hij van de hill af op zoek naar hulp
My Hill |
|
DragonX Oudgediende
*Spuugt de bom terug richting Vena*
*Vena doet z'n ogen dicht, maar de bom is niet ontploft*
*Hij kijkt naar de bom en dan kijkt hij naar boven*
*Drakev1 doet een flying knee en K.O't Vena*
My hill |
|
nietmeer
|
* word weer wakker, en activeert de bom, drakev word met de kracht van 1000 nucleaire, extra radioactieve H-bommen de heuvel afgeveegd *
My Hill |
|
DragonX Oudgediende
*Houdt de bommen tegen met z'n telekinetische krachten* *Vena gelooft z'n ogen niet en wilt het nog een keer proberen* *drakev1 gebruikt zn TK om de bommen terug te gooien* *dat was niet wat Vena bedoelde  * Dag Vena My hill |
|
nietmeer
|
* Activeert net op tijd zijn anti-alles schild, en loopt de hill op. Drakev probeert Vena er op alle mogelijke manieren af te gooien, maar het schild houd stand . Drakev druipt na een tijdje af*
My Hill |
|
DragonX Oudgediende
*Activeert anti-allesschildkrachten*
*Hadouken!!*
Vena wordt van de hill geblazen
My hill |
|
nietmeer
|
* tss, alhoewel Vena van de hill geblazen word, is het schild niet gebroken, aangezien het schild echt anti-alles is. Loopt de hill weer op, pakt zijn bazooka met kruisraketlading en schiet drakev eraf *
My Hill |
|
DragonX Oudgediende
*Trapt de kruisraket tegen de grond*
*Er onstaat een gat waar drakev1 ingaat om bij Vena te komen*
*drakev1 valt aan vanonder de grond*
*vena weet niet wat hem overkomt*
*nu zit vena met drakev1 binnenin het schild*
*zet het schild uit en geeft vena een chokeslam*
My hill |
|
nietmeer
|
* zet het schild weer aan en zorgt er dit maal voor dat het Vena helemaal omringt *
* Beveelt een superlaser strike * * Drakev word hard geraakt in zijn *ahum* en strompelt de hill af *
My Hill |
|
nietmeer
|
Vàilan komt de Hill op gelopen, hij schopt vena weg, en claimt de Hill
My Hill |
|
DragonX Oudgediende
*door jarenlange shaolin training is mijn *ahum* bestand tegen pijn  * *zegt Vailan dat de konijnenjacht weer is geopend* *Vailan haast zich snel naar het bos en gaat de konijntjes bewaken, de jacht duurt een half jaar  * My hill |
|
nietmeer
|
Een half jaar later keert Vàilan weer terug. Drakev1 was hem al helemaal vergeten. Zonder dat hij het door heeft, wordt hij door Vàilan gelanceerd, waardoor hij vijf kilomter verderop op het spijkerbed van een Fakir terecht komt.
My Hill |
|
DragonX Oudgediende
*het ligt echt heerlijk  * *Vailan gelooft het niet en gaat er zelf op liggen* *Vailan is een zeef geworden  * My hill |
|
neoc Actief lid WMRindex: 0 OTindex: 230 S |
niemant had meer iets van neoc gehoort omdat ze dachten dat hij dood was. maar eigenlijk was hij door de explosie van Vena niet opgeblazen maar weg geschoten. al die tijd was neoc aan het werk om een tunnel onder de jhill naar boven te maken. niets vermoedend wordt drakev1 opgepakt en in de tunnel gegooid die helemaal is afgesloten. neoc laat daarvoor nog een groote puff in de tunnel waardoor drakev1 word vergast. My hill  |
|
nietmeer
|
* Komt aangevlogen in een World Devastator, en zet de moleculaire oven aan, en richt het op de hill... diegene die erop zit word in de oven gezogen en compleet van afgebroken tot op de laatste cel. Gebruikt vervolgens een ander schip om de heuvel naar een geheim ruimtenstation te brengen om daar met de krachten van de hillspirit een geheim wapen te maken om de rest te vernietigen... * My Hill btw: voor als jullie willen is dit een hele kleine setup voor een verhaaltje  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Vena's plannen worden echter ontdekt door een geheime organisatie die tot doel heeft de hillspirit te beschermen. Ze roepen een van hun agenten erbij: T-S. Gedurende het afgelopen half jaar heeft T-S zich niet alleen laten herstellen van Somkid's raket, maar ook speciale trainingen gevolgd tot superspion. Hij wordt als agent 00Servo ingezet om de gestolen hillspirit terug te halen en Vena's plannen te stoppen.
T-S gaat met de Satellite of Love naar Vena's ruimtestation en doet zich voor als een potentiële koper voor Vena's superwapen. Vena kan geld goed gebruiken, en leid T-S rond. Wanneer T-S de heuvel zit, slaat hij Vena bewusteloos en gebruikt een laser in zijn horloge om binnent er dringen in de ruimte met de heuvel. Laad deze snel op een schip en vliegt weg. Tevens laat hij een handjevol Nanites achter die de World Devastator onklaar maken...
My hill |
|