king of the hill |
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
*Rent keihard naar de hill toe en knalt ertegenaan.* Door de knal valt Vena de heuvel af en raakt bewusteloos. *Loopt nog wankelend de hill op* My Hill  |
|
nietmeer
|
word weer wakker, loopt heuvel op, en duwt somkid, die nog wankelend op de beentjes staat, eraf  My Hill |
|
Justist Erelid
*Gebruikt Shadow Force* My Hill  |
|
nietmeer
|
* gebruikt Mass-Shadow Generator *
My Hill |
|
Justist Erelid
*Gebruikt Earthquake* My Hill  |
|
nietmeer
|
* Gebruikt Wave-Motion Gun *
My Hill |
|
Justist Erelid
*Gebruikt Roar of Time* My Hill  |
|
nietmeer
|
* gebruikt Phase Inverter * |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Gebruikt het feit dat Vena niet "my hill" zei aan het einde van zijn laatste reactie, en dat de heuvel dus technisch gezien nog van Somkid is. De twee krijgen onenigheid over wie nu echt de heuvel heeft, en rollen vechtend van de heuvel af.
My hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 *Tom-Servo schiet in de lach, en valt van de heuvel.*  *Loopt snel de heuvel op*  My Hill.  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S komt de heuvel weer op. WMR-kok ziet ondertussen dat hij nodig terug moet naar zijn restaurant, en vertrekt.
My hill |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
slaat T-S kaput met een hammer
my hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S kan door de deuken in zijn hoofd niet meer zien waar hij loopt, en loopt zo Anime-lover omver.
My hill |
|
nietmeer
|
* laat Winamp ( mn nieuwe muziekspeeltje ) zien aan diegene die op de hill zit..geinteresseerd loopt die eraf *
My Hill |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
*schopt vena van de heuvel af met zijn troep* *installeert vlc en wmp* mine?  |
|
nietmeer
|
* bombardeert Andreesie eraf met een batterij snelvurende granaatlanceerders  * My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Keert terug (met een hersteld hoofd). Ziet nu pas dat er iets is veranderd aan Vena: hij is geen fenix meer. Dreigt een bom op de heuvel af te laten gaan als Vena niet vertrekt. Omdat Vena zich nu niet meer uit de dood kan laten herrijzen, stemt hij maar toe.
My hill |
|
nietmeer
|
* Helaas is het maar een vermomming, dus later loopt Vena gewoon weer de hill op, en T-S laat de bom afgaan.. T-S word schroot en Vena overleeft *
My Hill |
|
Ikbenhetmaar Lid WMRindex: 21 OTindex: 85
|
Ik laat vena het nieuwste artikel van WMR zien onder aan de heuvel... zei wil die zo graag lezen en sprint naar de heuvelThe king is on the top! |
|
nietmeer
|
* Helaas is Vena een hele snelle lezer, en wijst Ikbenhetmaar hierna snel zijn plaats onder aan de hill *
My Hill |
|
Ikbenhetmaar Lid WMRindex: 21 OTindex: 85
|
Maar je kan mij niet naar beneden sturen want je bent me moeder niet  en daarom laat ik haar niet op de hill My hill again |
|
nietmeer
|
Ikbenhetmaar krijgt van Vàilan een uitnodiging om mee te doen met Wie Ben Ik? IBHM gaat daarop in.
My Hill |
|
nietmeer
|
schopt Vailan eraf met de schoenen van de Gelaarste Kat.. en Vailan vliegt 7 mijlen ver weg  My Hill |
|
nietmeer
|
Dat doet zeer aan je zitvlak  . Vàilan stuurt de geesten van het Verleden, Heden en de Toekomst naar Vena, die wordt meegenomen en een hele verschrikkelijke levensles krijgt. My Hill |
|
nietmeer
|
* Helaas bleek Vena al die lessen al geleerd te hebben, en de geesten druipen af.... * Roept Vailan vervolgens vanaf de hill, en wonderbaarlijk komt hij ook nog... Maar zodra Vailan bij Vena is, sprint Vena op volle kracht naar de hill. Vailan kan hem niet bijhouden, en bites the dust  My Hill |
|