Een nieuw forum |
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
in plaats van Muziek, Film & TV Muziek, Film, TV & Boeken
Wat vinden jullie van mijn ideetje? |
|
sorry foutje in de titel Edit Enkie: al verbeterd |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Maar dan kun je niet meer afkorten tot drie letters. |
|
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
Vermaak. |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
@Lars, 'boeken' is toch niet een veel besproken onderwerp? |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
onder een generieke nieuwe afdeling
Iets Wetenschappelijks
De boekenkast (schrijvers en hun werken) boek gelezen? vertel nieuwe uitgave gezien? slechte werken - wat zijn dat?
De Filosofie hoek (beschouwingen van de tijd) Wat zie je en wat betekend dat? Wat zien we niet? Wat is tijd en wat doet tijd met ons?
Politiek en samenleving (Wat er gebeurt en waarom) De rolverandering in de Wereld Schijn vrijheid en dogma Wat kost vrijheid?
Goed gegeten het halve werk (culinaire onderzoekingen) Heerlijke recepten voor tussendoor S'morgen goed eten Vergeet niet de soep!
Het heerlijke samenzijn (sexualiteits rubriek - 18+) Jonge mensen en hun ervaring Je eerste keer Slechte ervaringen en waarom? Is Sex zo belangrijk?
Het Hele dierenrijk (planten en dieren om ons) Vreemde viervoeters sociale patronen van dieren Wat doen we met onze vogels?
Vormen die ons vatten (over kunst en cultuur) Een nieuwe kleur - bestaat dat? Wat is een vierkantscircel? Wat draag jij nooit?
|
|
Martijn705 Junior lid WMRindex: 5 OTindex: 29 Wnplts: Almere S |
Boeken.... Wat zijn boeken |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Boeken zijn die dingen die totnutoe de Cd's en DvD hebben overleeft.. wellicht overleven ze jou ook nog..
Dus respect voor het boek, ja!! |
|
mij Erelid
WMRindex: 619 OTindex: 1.024 S |
Quote heraux: Boeken zijn die dingen die totnutoe de Cd's en DvD hebben overleeft.. wellicht overleven ze jou ook nog..
Dus respect voor het boek, ja!! idd, ik denk dat er best veel over boeken gesproken kan worden, over een boek en wat je momenteel leest. Nou en misschien is het nuttig voor diegenen die boek verslagen moeten maken |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Waarom niet omtoveren tot Audio, Video&Lectuur |
|
Quote Enkie: @Lars, 'boeken' is toch niet een veel besproken onderwerp? Ik weet het niet, maar de mensen die een boek hebben gelezen en die er iets over willen zeggen, waar moeten die heen? |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Lectuur is wat uitgebreider, ook tijdschriften Audio, video&Lectuur |
|
Mij lijkt het nog steeds een goed idee! |
|
Enkie Oudgediende
|
@Lars, bij offtopic, vragen des levens.. als we voor alles een apart forum moeten aanmaken, kunnen we nog wel even |
|
nietmeer
|
Mwahh, op zich zijn enkele van de suggesties van heraux wel ok, mooie aanvullingen en het maakt het wat overzichtelijker. |
|
mij Erelid
@EnkieQuote Larsjes: in plaats van Muziek, Film & TV Muziek, Film, TV & Boeken dus niet een nieuw forum (maar iets toevoegen), bovendien zie ik niet in wat boeken met VDS te maken hebben! |
|
Enkie Oudgediende
|
Zoiets algemeens als Pluppel zei, vind ik dan inderdaad een beter idee @mij, dat ligt natuurlijk aan wat je erover wilt zeggen.. als hij een topic wil openen met 'waarom lezen mensen boeken' of iets dergelijks, kan dat natuurlijk makkelijk in VDS |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Pluppel: Audio, Video & Lectuur Dat klinkt voor mij wel goed.. |
|
mij Erelid
@Enkie, dan kan alles in VDS! en idd je hebt gelijkt met die Lectuur, dat is beter |
|
Enkie Oudgediende
|
Quote mij: @Enkie, dan kan alles in VDS! Natuurlijk niet |
|
Ik vind het bij Muziek Film & TV het beste eerlijk gezegd anders krijg je om den duur zo'n lange lijst met forums! |
|
Enkie Oudgediende
|
@Lars, dat is toch ook precies wat we zeggen |
|
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
Kan het dan niet omgetoverd worden door Cultuur ofzo? |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
We hadden ook een boekentopic, maar dat liep niet zo eigenlijk... |
|
Quote Luna: We hadden ook een boekentopic, maar dat liep niet zo eigenlijk... Had wmr dat? |
|