Americas Army |
Doctor Insano Erelid
WMRindex: 1.207 OTindex: 2.351
|
Ik vond het zelf helemaal niks. Die ene special force missie was enorm lastig, krijg hem niet uitgespeelt, en ik word de hele tijd shot in the face helemaal aan het begin van de ronde en ik ben in een keer dood en ik moet meteen weer wachten tot het weer overnieuw begint. Doe mij maar battlefield waarbij ik een klein beetje overskilled een heleboel vanaf best wel veel meter met een AK47 dood sniper. Geen idee hoe trouwens best wel weird, maar ik haat echte snipers, ik ben er zo slecht in, maar bij een Mossberg of AK47 kan ik het wel. |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Dus omdat het een beetje moeilijk is stop je er mee? De eerste 100 uur dat je het spel speelt wordt je gewoon gekapot geknalt, maar als je eenmaal wat langer speelt en je in clanverband gaat spelen wordt het echt steeds beter./ |
|
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
@Mmore. Of je moet alweerdood heten |
|
|
Mmore Administrator
|
Dan ga je telkens dood, ja |
|
|
Lycrane Senior lid WMRindex: 171 OTindex: 75 Wnplts: Potato Cit S |
ja dit spel is leuk en speel het ook maar ja als jullie keertje willen spelen tegen mij geef me ff een berichtje via WMR |
|
|
P33rd Senior lid WMRindex: 265 OTindex: 60 Wnplts: L'berg
|
Ik heb het laatst gespeeld, maar werd telkens gekickt..door die nare Punkbuster, toen ben ik maar gekapt.(nooit echt begonnen eigenlijk) Quote Mmore: Dus omdat het een beetje moeilijk is stop je er mee? De eerste 100 uur dat je het spel speelt wordt je gewoon gekapot geknalt, maar als je eenmaal wat langer speelt en je in clanverband gaat spelen wordt het echt steeds beter./ voor mij al genoeg redenen om er niet meer aan te beginnen.. 100 uur, weet je wel hoe lang dat is? |
|
|
Mmore Administrator
|
Hehe ja, beetje doorzetten dus Het is een redelijk ingewikkeld spel met aardig wat afvallers. Als je de truukjes en de besturen eenmaal door hebt dan wordt het al een stuk makkelijker. Als je een bijv. een M24 neemt dan is het heel belangrijk om te letten op je ademhaling en de spanning die je character op dat moment ervaart. Dat soort dingen zijn handig om te weten. |
|
|
Mmore Administrator
|
Shoutout op Border Echt droog Ik heb eerst iedereen in hetzelfde gebouw laten komen en toen iedereen een M9 (pistool) gegeven "Cease Fire! You are hitting a friendly." |
|
|
bart3097
|
http://aaotracker.com/usertracker.php?userid=316233 ben ik. Ik speel meestal alle maps maar laatste tijd iets meer wars dan gewoon, maar stuur me maar een pm op tracker als je ooit samen wilt spelen of schrijf iets in mijn guestbook (hmm oude topic een beetje laten herleven |
|
|
Mmore Administrator
|
Bart Damn.. Teveel tijd? Nice stats Als ik je online zie dan join ik je game wel Mijn tracker account De laatse tijd speel ik niet erg veel meer, maar als ik speel dan ben ik te vinden op SF Recon, Snakeplain, ES2Border of Border |
|
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Wil niet veel zeggen, maar je hebt wel een "bloody decent fragrate" |
|
|
bart3097
|
ik zal je ff toevoegen op tracker en mijn fragrate valt wel mee, alleen kills teveel ;p |
|
|
bart3097
|
trouwens, mmore, ik zie dat je uit leiden komt, wesleybas en coolguy uit mijn clan zijn daar ook vandaan |
|
|
Ronniej Senior lid WMRindex: 78 OTindex: 171 Wnplts: Abcoude
|
Yooo AA!! Pr0 game, alleen al tijdje mee gestopt! @ Bart: Jij kent me wel!! -------> http://aaotracker.com/usertracker.php?userid=307599 onwijs leuke tijd gehad in AA, van plan om het toch weer te gaan spelen! gezellig op TeamSpeak en altijd lol. |
|
|