Americas Army |
Andries Louw Senior lid WMRindex: 167 OTindex: 202 Wnplts: Sneek S |
|
|
Ik heb trouwens alle trainingen al gehaald, en een honor van 13 Naam: [NL]AndriesLouw |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
@remy: Je moet bij je eerste basis training mimimaal de rang expert hebben gehaalt om sniper te mogen doen (je mag er maar 4 missen ofzo) |
|
Mmore Administrator
|
Quote Andries Louw: Ik heb trouwens alle trainingen al gehaald, en een honor van 13 Naam: [NL]AndriesLouw Heb je al een aaotracker.com account |
|
Ja, mar daar deugt niks van.. ?userid=571753 |
|
remy Senior lid
WMRindex: 308 OTindex: 373 S |
op americas army word ik cheater genoemd, ik zou een aimbot (wat is dat?) gebruiken. wat is een aimbot en wat doet het? (p.s. ik heb mezelf al 10 keer opgeblazen ops: ik kan niet omgaan met granaten) |
|
Mmore Administrator
|
Quote Andries Louw: Ja, mar daar deugt niks van.. ?userid=571753 Je moet alles eventjes goed instellen (inloggen en dan "user CP") |
|
Mmore Administrator
|
Quote remy: op americas army word ik cheater genoemd, ik zou een aimbot (wat is dat?) gebruiken. wat is een aimbot en wat doet het? (p.s. ik heb mezelf al 10 keer opgeblazen ops: ik kan niet omgaan met granaten) Een Aimbot is een programma die voor jouw richt en schiet, ik kan me geen reden voorstellen waarom ze jouw een cheater noemen maar laat ze lekker als ze dat willen |
|
Opgelost: Ik moest op een AAO tracker server spelen.. |
|
remy Senior lid
Quote mmore: Een Aimbot is een programma die voor jouw richt en schiet dus ze vinden dat ik goed schiet?? gaaf! |
|
Mmore Administrator
|
De map "Border" is mijn favorite map |
|
remy Senior lid
Quote Mmore: De map "Border" is mijn favorite map mijn map is collapsed tunnel lekker schieten aan het begin en stealth aan het eind (als je dan nog leeft ) |
|
Mmore Administrator
|
Die map is alleen zo klein.. |
|
remy Senior lid
Quote Mmore: Die map is alleen zo klein.. maar fijn ik blijf meestal boven, in de tunnel zelf heb border geprobeerd en vond em wel leuk ook. (werd steeds neer gesniped) |
|
Mmore Administrator
|
|
|
remy Senior lid
ik word steeds neer gesniped fips voor goede plekjes? (assault is mijn favo op de map) ben al level 12 schiet op wat zijn jullie H levels? lordremy (p.s.ben weekje weg, tot gauw) |
|
StefannafetS Senior lid WMRindex: 75 OTindex: 129 Wnplts: Purmerend S |
in sommige levels kan je je tegenstanders niet goed van je vrienden onderscheiden... trouwens ik heb het een jaar gelede gespeeld dus het kan zijn dat dit verholpen is wel goed spel idd geef mij maar WoW... met het Night-Elf legioen... |
|
Mmore Administrator
|
@remy: Probeer als je assault bent zo snel mogelijk naar de 2-windowed building op centrall hill te rennen. Ik geef je wel wat tips met mappen op msn als je terug bent @StefannafetS: Inderdaad soms zie je die e's heel slecht. Ik speel zelf ook WoW |
|
remy Senior lid
ik heb soms ook veel ROE. ik moet beter leren(kunnen) mikken ik shiet soms 30 single shots en geeneen raak tips?? honor is al 16 |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Het spel American Armies is gemaakt door het amerikaanse leger. Er is meer dan 2 miljoen dollar in dit project gestopt. En er wordt nog dagelijks aangewerkt. Ze willen hiermee meer vrijwillige aanmeldingen werven voor het (jaja..) Amerikaanse leger. Het komt er op neer dat ze nog meer oorlog willen maken en zichzelf veilig willen stellen tegen iedereen die zich tegen hen verzetten..
:evil: De dood aan diegene die dit bedacht hebben :evil: |
|
baggerlip Senior lid WMRindex: 394 OTindex: 199 Wnplts: Rozenburg S |
ik heb AA maar als hij opstart en wil spelen start me computer iedere x opnieuw op, wie kan me helpen p.s. je krijgt een stuiver |
|
De Reus Senior lid WMRindex: 245 OTindex: 354 Wnplts: Valkenswaa S |
Klopt het is ontwikkelt om meer aanmeldingen te krijgen en via de website van het spel kan je je ook direct aanmelden.... Ik denk dat je als je die 2 miljoen in opendagen en campagnes steekt dat je meer aanmeldingen krijgt..
Maarja het echte werk is toch niet met een game te vergelijken.
Zijn er cijfers bekend over de aanmeldingen via het spel ? |
|
De Reus Senior lid WMRindex: 245 OTindex: 354 Wnplts: Valkenswaa S |
@Baggerlip Voldoet je pc aan de systeem eisen ? |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Quote De Reus: Zijn er cijfers bekend over de aanmeldingen via het spel ? Ik heb begrepen dat het leger er zeer tevreden over is en dat er wordt gewerkt aan nieuwe updates... |
|
baggerlip Senior lid WMRindex: 394 OTindex: 199 Wnplts: Rozenburg S |
De reus 250gb harddisk 512mb ddr geheugen, kleinste video kaart, geen 3d kaart geen grafiche kaart. maar op een hele oude computer van mij doet ie het wel en die heb haast helemaal niks |
|