Americas Army |
De Reus Senior lid WMRindex: 245 OTindex: 354 Wnplts: Valkenswaa S |
nouja dan kunnen wij weer gratis gamen als het iets is :evil:maar ik vind het heel misleidend om op deze manier te recruteren !:evil: |
|
De Reus Senior lid WMRindex: 245 OTindex: 354 Wnplts: Valkenswaa S |
baggerlip dan zou die moeten werken... ook niewste directX geinstalleerd ? |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Quote Voogeltje: Quote De Reus: Zijn er cijfers bekend over de aanmeldingen via het spel ? Ik heb begrepen dat het leger er zeer tevreden over is en dat er wordt gewerkt aan nieuwe updates... Klopt @ Vogeltje @ baggerlip: 1. Kijk of je ergens op een of andere manier de "gamesettings" van te voren kan instellen en zet deze op het allerlaagste. 2. is je computer wel goed genoeg hiervoor? 3. Als je niet erg veel verstand van computers hebt neem ik aan dat je windows installatie verminkt is. installeer ook de laatst vrijgegeven drivers van je videokaart, als dit niet werkt zou ik de voorlaatste proberen. |
|
|
mijn 2e vraag is niet van toepassing. |
|
baggerlip Senior lid WMRindex: 394 OTindex: 199 Wnplts: Rozenburg S |
directX is pas geupdate |
|
ik ga hem instaleren en kijken of ti ehet doet
|
|
|
aight, succes. de laatste versie van directx is 9.0c. |
|
die focking k*tspel hebt me beeld verlicht en ik wet niet meer hoe ik um terug krijgt. die spel heb ik gelijk verweidert. maar kan iemand me helpen please |
|
nietmeer
|
ik denk configuratischerm -> beeldscherm, maar ik geef geen garantie |
|
nee heb al gekeken maar ik heb me vader ff gebelt en ij zei dat ik um ff op gistere mot zettu ergens maard at doet hij |
|
|
Als het goed is, is het als je reboot gewoon voorbij. |
|
remy Senior lid
WMRindex: 308 OTindex: 373 S |
AA Help! wie wil alstjeblieft de missie e and e doen voor me... hij lukt me steeds maar niet, heb al van alles geprobeerd, videos en walktroughs gelezen maar het lukt niet. |
|
remy Senior lid
gehaaaaaallldd!!!!!!!!! (@ mods srry dat er nu 3 achter elkaar staan van mij, je mag er mee doen wat je wilt) Edit mij: het zijn er nu 2 eerste leek me nogal onnuttig (mail me als het niet zo was;)) |
|
Aranarth Senior lid WMRindex: 211 OTindex: 271 Wnplts: Schiedam
|
welke kleur hebben de ninja's in mount house? Want ik kom er ook niet voorbij |
|
remy Senior lid
als je de missie begint, staan links achter de tafel(nog buiten). alle soorten poppen. let binnen goed op en gooi in moeilijke kamers eerst een flash grenade. |
|
Aranarth Senior lid WMRindex: 211 OTindex: 271 Wnplts: Schiedam
|
ok bedankt |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Aranarth: welke kleur hebben de ninja's in mount house? Want ik kom er ook niet voorbij Goed opletten dat je niet op amerikaans uitziende soldaten schiet of op burgers die lijken alsof ze een pistool vasthebben maar eigenlijk niets hebben! |
|
Coenos
|
Ik speel dit spel nu sinds 29 maart 2005, heb alle trainingen gedaan en ben 55 honor. Ik heb nog een tweede account, ook alle trainingen gedaan en 18 honor Mijn tracker link voor m'n hoofdaccount: KlikMisschien kan ik ergens bij helpen? |
|
remy Senior lid
ja mij, ik wil mijn honor omhoog! nu pas 23 ofzo. wat raad je aan? |
|
Coenos
|
Gewoon veel gamen, je zult niet elke dag een honor up gaan. Je moet geduldig zijn. Ik ben vorig jaar maart begonnen, ben nu 55 honor (heb wel wat breaks gehad hoor). Snap je wat ik bedoel?;)
En ik, en vele mensen met mij, zijn het erover eens dat honor niks uitmaakt. Het gaat om je skills, daar krijg je respect voor. |
|
remy Senior lid
*bump* ik zit in een clan ben uitgenodigd door de 9thSF clan vrolijk! |
|
remy Senior lid
heb weer wat nieuws te vertellen, ik zit dus bij de 9thSF clan, maar ik ben nog te jong. dus ze kickten mensen onder de 17 jaar.... ik mocht blijven!!! omdat ik toegewijd speler was!! weet je hoe gaaf. |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Nou, dat is leuk voor je |
|
remy Senior lid
|
|
machielhamersma
|
Klikdit ben ik als we het over onszelf hebben jullie spelen trouwens ckr allemaal defence? |
|