RuneScape |
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Nu het meest belabberde spel ooit Wie speelt het? Ik ben er 5 maanden aan verslaafd geweest, nu heb ik iets van: wdf, lelijk rotspel, zonde van mn tijd... zo is het ook |
|
Be@stie Senior lid WMRindex: 535 OTindex: 781
|
mijn buurjongen van 12 is er wild van, is ook betalend member, wat een saai spel zeg maar niet keihard dus top voor een jochie van 12 |
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
Helemaal niks aan, saaiiii!! |
|
StefannafetS Senior lid WMRindex: 75 OTindex: 129 Wnplts: Purmerend S |
Ja ik heb het ook gespeeld.. ik haat het spel, heb er laatst nog voor de lol bakkertje gespeeld, maar ben er meteen afgegaan... twee neefjes en 1 nicht van me (in hetzelfe huis) en nog een andere neef (22!) spelen ook als betalend member.. sorry -zonde van je tijd -zonde van je geld -zonde van jezelf laat mij maar World of Warcraft spelen |
|
nietmeer
|
uhh.. ik heb het ook gespeeld ops: maar ik heb er nooit geld aan uitgegeven. Nu speel ik meer Guild Wars |
|
Andries Louw Senior lid WMRindex: 167 OTindex: 202 Wnplts: Sneek S |
Ik heb het 3 kwartier gespeeld, en vond het vreselijk saai.. |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Ik walgde al toen ik screenshots ervan zag... |
|
Ricardo finalist MPPV 06 WMRindex: 267 OTindex: 287 Wnplts: Arnhem
|
ik heb het ook gespeeld, maar was er snel op uitgekeken. en member worden is echt geldverspilling hoor |
|
NeaRoW Erelid
Quote StefannafetS: laat mij maar World of Warcraft spelen Dat is net zo goed RPG, dan mooier, maar echt zo teringduur, dat heb ik er dus echt niet voor over... iets van 27,50 per maan dis het geloof ik, nou voor dat geld koop ik liever elke 4 maanden 1 topspel, en hou ik nou 55 euri n t laatje Spellen zijn leuk, maar ik zou echt te never nooit zo veel geld aan 1 spel uitgeven... |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
runescape WAS leuk, maar t begon saai te worden, misschien is silkroad iets voor jullie(ww.silkroadonline.com)ongeveer t zelfde alleen dan 3d en veel vetter |
|
NeaRoW Erelid
www.kalonline.com is ook zo iets, maar ben k ook al ff beugespeeld... |
|
Pluppel Oudgediende
Of speel : k3 en het ijsprinsesje moeten vluchten voor seriemoordenaar Kees the Ripper |
|
NeaRoW Erelid
Quote Pluppel: Of speel : k3 en het ijsprinsesje moeten vluchten voor seriemoordenaar Kees the Ripper Dat is nou een geweldig spel, voor de msnen die het niet kennen: Het verhaal: Het gaat dus over een prinsesje, die dringend naar Kees moet om haar kroontje te halen voor het bal, omdat ze anders geen mooi prinsesje kan blijven. Maar dat gaat niet zomaar... tussendoor kom je heel veel enge wezens tegen, zoals Luna's, Pluppels, Ikky's, Voogeltjes en nog meer hele enge beesten tegen die je ''alweerdood'' willen maken, als je dan ''alweerdood'' bent, word je voor minstens 1 dag gelegd in een bed in een kooi vol mopperende modjes, als je dan weer beter bent, dan moet je je bij Be@stie melden, en mag je weer verder... De Graphics: Wat het spel heel erg mooi maakt is de zon. Zonder de zon is er geen lichtbron, dus geen licht, dus geen beeld. Op de zon werken hittebestendige mannetjes, als Kpuc en Anacho's, je kent ze wel... Er zitten in het spel heel veel mooie effecten, zoals omhoog waaiende rokjes, en doorzichtig natte shirtjes. De gameplay: Wat de game zo aantrekkelijk maakt is de handigheid in het spelen, de controls zijn heel makkelijk, en het zijn er niet veel, heel leuk voor je kinderen dus. Ook de sfeer in de game is heel aangenaam voor jongeren, door de prachtige effecten. De game is voor 18 jaar en jonger, en hij is bij elke speelgoedwinkel verkrijgbaar. Veel gameplezier |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@ NeaRoW mooi bedacht, ik lach me de kapot |
|
Elensar Senior lid WMRindex: 121 OTindex: 109
|
mijn broertje speelt het spel ook alleen maar :x en is hij bijna 16! hij moet nodig afkicken. (niet alleen op dat spel zelfs) |
|
Pluppel Oudgediende
Quote elensar: mijn broertje speelt het spel ook alleen maar :x en is hij bijna 16! hij moet nodig afkicken. (niet alleen op dat spel zelfs) Woohoow, met 16 nog? Das best heftig, enorm heftig |
|
|
ja, op z'n 16e kan dat niet meer. moet hij geinteressert zijn in andere dingen. XD
ik vind het gewoon triest dat hij gewoon ik weet niet hoeveel uur per dag dat spel zit te spelen. |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
@Elensar, hoe lang ben jij al online,hahaha |
|
|
ja, nu al een tijd. maar ik ben vandaag en morgen eindelijk vrij, dus ga vandaag helemaal niks doen, behalve de was. morgen weer. en ik ben niet verslaafd hoor op msn en fora rondhangen is goed voor me sociale vaardigheden |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
@Elensar, het is ook heel belangrijk je sociale vaardigheden te onderhouden |
|
NeaRoW Erelid
@Ook eindelijk es weer een nieuwe vrouw |
|
|
Heb je het over mij?
En hé, mijn bericht is gewijzigd? Naja, zal wel. |
|
semtex Senior lid WMRindex: 150 OTindex: 95 Wnplts: zuid holla
|
uit welk jaar is deze game ????? 1980? ziet er niet uit wat een bagger zeg |
|
ikky Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@NeaRoW: haha ik zie nu pas dat ik ook in dat spel voorkom haha goed bedacht hoor;) |
|
Wizard Junior lid WMRindex: 12 OTindex: 7 Wnplts: Mars
|
Ja, Ik vind het ook om te Maar ik speelde ook rs, Maar ben lvl 84 nu En was ook member, Maar ik speel liever Guild Wars of Mu Online |
|