RuneScape |
Reimer Erelid
WMRindex: 33 OTindex: 2.118 S |
Quote bartman: ik krijg een lvl 150 account voor runescape. je moest je gebruiker en wachtwoord opsturen naar een of ander E-mail adres en dan zou die dat voor je doen. nu gaan jullie zeker allemaal jaloers zijn he Lol je krijgt je account niet meer terug ;) En b.t.w je kan maar level 126 zijn maximaal. |
|
Sannetjuh Senior lid
WMRindex: 171 OTindex: 452
|
noem me dom maar ik snap niet wat er zo leuk aan is hoor |
|
Raptorial Senior lid WMRindex: 350 OTindex: 401 Wnplts: Empel
|
Je hebt spellen, en rare pixels gemaakt van 1-tjes en 0-etjes euh dit valt in de laaste categorie |
|
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
het ergste is dat je "pvp" filmpjes vindt op video.google.com, en die filmpjes heten dan ook nog iets met "owned" of iets dergelijks...
als er één game is waar je 0 skill voor nodig hebt om iemand te killen, dan is het Run Escape wel... |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Raptorial: Je hebt spellen, en rare pixels gemaakt van 1-tjes en 0-etjes euh dit valt in de laaste categorie hi·10E+23 |
|
Civie Senior lid WMRindex: 119 OTindex: 13 Wnplts: Apeldoorn S |
Wat reageert iedereen negatief. (okay, nu gaat mn reputatie naar de kloten voordat 'ie überhaupt bestaat... ) Ik ben bijna 19 jaar, speel het spel al bijna 5 jaar lang, en ik ben een doorsnee speler van RuneScape. Er zijn zelfs mensen die het spelen op hun 40-ste, en ja ik betaal er ook voor. Wat betreft de game: er zijn meer dan 200000 spelers en meer dan 500000 accounts( misschien zelfs meer) dus zeik niet zo. Stelletje verwende nesten... BTW: ik haat iedereen die RuneScape haat. |
|
Reimer Erelid
|
|
Slicky Erelid
|
Civie haat mij Heel erg zelfs. |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Quote Civie: Stelletje verwende nesten... Ey lolbroek... dat heeft er weinig mee te maken... ik heb het ook een half jaar gespeeld, mar als je dat elke dag zo lang speelt als ik het heb gedaan heb je echt geen leven... Btw, wat wil je zeggen met dat er zoveel accounts zijn? Dat het een super te cool vet spel is? Kijk eerst es naar het spel zelf, en ga dan pas spelen... K zou me schamen... |
|
Slicky Erelid
|
Plus dat accounts zo'n beetje voor eeuwig beschikbaar blijven...
Laatst nog geprobeerd een ban op mn dak te krijgen, maar zelfs dat snapten die mensen daar niet...
Ach...En ff btw, Ik heb zelf voor pc, game en maandelijkse betaling gespaard, dus niks verwend, gewoon werken voor wat je wil. |
|
@ NeaRoW: Ik zei al, ik ben jarenlang speler en nu voor ongeveer 6 maanden betalend speler. Het aantal accounts is het aantal actieve accounts (ongeveer). Het wil zeggen dat het een populair spel is, dus even goed als andere spellen die wel in volledig 3d zijn.
@ Slicky: Die mensen bij Jagex (die maken het spel) zijn verrekte druk. Als je over een paar maanden weer eens probeert om in te loggen heb je een grotere kans om geband te wezen dan in een dag. er zijn zoveel spelers dat het niet een-twee-drie gaat. |
|
Dutch Game Junior lid WMRindex: 15 OTindex: 11 Wnplts: Heinkensza
|
Runescape is op het eerste gezicht een heel saai spel , als je het lang speelt is het ook saai Ik ben 13 jaar , speel het bijna een jaar en ik ben member (betaal der dus voor) WoW is ook leuker , maar denk je nou echt dat iemand van 12 of 13 dat kan betalen ? Runescape is al bijna te duur voor me , en het is voor de meeste gratis. Dus voor mensen van mijn leeftijd best een geschikt spel Kijk eens naar habbo , dat is eens een dom spel waar je voor MOET betalen en dan word je gehackt net als bij mij |
|
Slicky Erelid
|
Quote bartman: ik krijg een lvl 150 account voor runescape. je moest je gebruiker en wachtwoord opsturen naar een of ander E-mail adres en dan zou die dat voor je doen. nu gaan jullie zeker allemaal jaloers zijn he Het levelen is juist het leuke in RPG's. Als je dat hebt gedaan, is er werkelijk niks leuks meer aan... En jaloers op Runescape... Kom op, ik heb m'n waardigheid nog... |
|
Slicky Erelid
|
Quote Civie: @ Slicky: Die mensen bij Jagex (die maken het spel) zijn verrekte druk. Als je over een paar maanden weer eens probeert om in te loggen heb je een grotere kans om geband te wezen dan in een dag. er zijn zoveel spelers dat het niet een-twee-drie gaat. Ik wil geen cookies van die site op deze computer ( zijn evil) ik check het wel als ik weer naar school ga... |
|
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
is het gratis?? |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
zolang je geen member bent wel, als je member bent moet je iets van 6$ per maand betalen, dan krijg je alleen extra skills & quests en nog wat extra spullen die alleen members kunnen dragen. |
|
Reimer Erelid
@alweerdood jij ging bij RuneScape toch steeds weer dood, ALWEERDOOD |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
jah, bij de eerste 3(of 5 ben de tel al kwijt ) ging ik dood in de wilderniss, daarna heb ik t acount alweerdood gemaakt en ben ik er iets slimmer mee omgegaan vindt nu trouwens wel een baggerspel qua graphics. ps: toen ik het speelde kende de hele kaart(ook membergedeelte) uit mn kop en 90% van de quests wist ik ook (en nee ik was geen betalend member ) |
|
100%mafkees Senior lid WMRindex: 147 OTindex: 393 Wnplts: hoofddorp
|
Lol ik speel het nu al bijna 2 jaar het begind nu een beetje te bekent te worden het is wel een leuk spel met maten maar niet als je er daagen achter gaat zitten zoals de bekenste van het spel zasima die alles heeft gedaan wat je kan doen. tuurlijk zijn er mooieren spellen maar daar moet je bergen met geld voor uitgeven en voor runescape hoef je maar €5 te betaalen ik blijf het wel een leuk spel vinden omdat het gewoon simpel en leuk is |
|
Dutch Game Junior lid WMRindex: 15 OTindex: 11 Wnplts: Heinkensza
|
Quote alweerdood: zolang je geen member bent wel, als je member bent moet je iets van 6$ per maand betalen, dan krijg je alleen extra skills & quests en nog wat extra spullen die alleen members kunnen dragen. Je krijgt wel veel meer dingen hoor ongeveer 60% dingen extra kan je doen Heb nu 2 accounts die member zijn 1 is een ''Main'' waarop je alles doet en 2 : een ''pure'' waarop je alleen vecht enzo , en defense 1 laat zodat je veel beter bent ;P |
|
Slicky Erelid
|
Quote Dutch Game: Quote alweerdood: zolang je geen member bent wel, als je member bent moet je iets van 6$ per maand betalen, dan krijg je alleen extra skills & quests en nog wat extra spullen die alleen members kunnen dragen. Je krijgt wel veel meer dingen hoor ongeveer 60% dingen extra kan je doen Heb nu 2 accounts die member zijn 1 is een ''Main'' waarop je alles doet en 2 : een ''pure'' waarop je alleen vecht enzo , en defense 1 laat zodat je veel beter bent ;P Als je 10 euro betaald om die 2 accounts te onderhouden, doe jezelf dan een plezier en knal er nog 3 euro op, dan heb je een WoW account, met zo veel characters als je wilt. Veel minder mensen zullen je uitlachen, en je hoeft niet meer te slapen op een natgehuild kussen. |
|
nietmeer Junior lid WMRindex: 4 OTindex: 13 Wnplts: Rotterdam
|
Quote Slicky: Quote Dutch Game: Quote alweerdood: zolang je geen member bent wel, als je member bent moet je iets van 6$ per maand betalen, dan krijg je alleen extra skills & quests en nog wat extra spullen die alleen members kunnen dragen. Je krijgt wel veel meer dingen hoor ongeveer 60% dingen extra kan je doen Heb nu 2 accounts die member zijn 1 is een ''Main'' waarop je alles doet en 2 : een ''pure'' waarop je alleen vecht enzo , en defense 1 laat zodat je veel beter bent ;P Als je 10 euro betaald om die 2 accounts te onderhouden, doe jezelf dan een plezier en knal er nog 3 euro op, dan heb je een WoW account, met zo veel characters als je wilt. Veel minder mensen zullen je uitlachen, en je hoeft niet meer te slapen op een natgehuild kussen. whahahaha, just my thought as well. Maar dat is misschien omdat ik zelf WoW speel, en de rest echt pure crap vind. *no offence tegenover de mensen die deze shit wel spelen. Heb zelf trouwens ook wel eens tibia gespeeld. Redelijk hoog lvl gehad ook. (heb ik trouwens nog steeds, maar doe er vrij weinig mee) |
|
Slicky Erelid
|
Zelfs ultima online was beter. Veel ouder, gratis te downloaden (wel illegal) en dan op een private server spelen. Veel meer content, was altijd van schuin bovenaf, dat wel, maar zag er dan nog beter uit.
|
|
Zag laatst op een tip site dat er een groot bedrijf interesse had om Jagex op te kopen.
En met dik $40 miljoen die ze jaarlijks binnenhalen door member-accounts... Tja, ze moeten toch iets goed doen dan. Lees maar eens het WallStreetJournal (of hoe het ook mag heten) hierover. Er zijn trouwens meer dan 800.000 members en meer dan 5 miljoen accounts. mijn info was alweer verouderd |
|
Jboog Senior lid WMRindex: 348 OTindex: 256 Wnplts: roosendaal
|
het is maar net waar je van houdt... maar iik vind het spel erg lelijk... ik speel liever textbased MMORPG's (voor de leken Massive Multiplayer Online Role Playing Game)
of gewoon een spel zoals diablo 2 + expansion pack.
WoW vind ik dan weer minder..
en tjah runescape blijft saai |
|