RuneScape |
nietmeer
|
Quote Wizard: Ja, Ik vind het ook om te Maar ik speelde ook rs, Maar ben lvl 84 nu En was ook member, Maar ik speel liever Guild Wars of Mu Online Ik speel ook GW ben lvl 20 E/R maar gebruik aleen Fire Magic, werkt goed |
|
frank1993NL Senior lid WMRindex: 244 OTindex: 432 Wnplts: Boskoop S |
Ben 13 en heb me héle leven maar 10 minuten ruinescpae gespeelt, had een paar vrienden die er verslaaft aan waren en MOEST het van hu spelen |
|
mij Erelid
WMRindex: 619 OTindex: 1.024 S |
ik hoogstens 5 minuten maar ik vond het te lang duren, saai, ben ik nu gek???;) |
|
frank1993NL Senior lid WMRindex: 244 OTindex: 432 Wnplts: Boskoop S |
Je bent geniaal |
|
Refugee Senior lid WMRindex: 171 OTindex: 247 Wnplts: Ridderkerk S |
wat IS Runescape?? |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Een stom spel, heel verslavend, eigenlijk gewoon oer en oer stom.. |
|
Refugee Senior lid WMRindex: 171 OTindex: 247 Wnplts: Ridderkerk S |
..spel |
|
BlackHana Lid WMRindex: 47 OTindex: 11 Wnplts: Almelo S |
Heb het ooit gespeeld, vond het saai. Het leukste eraan was me poppetje doodmaken:evil: Niet aan te raden dus... |
|
Kettling Actief lid WMRindex: 45 OTindex: 142 Wnplts: Lelystad
|
ik heb het een tijdje gespeeld, toen vond ik het wel leuk, maar nu denk ik echt sh***t wat een lelijk en saai spel, minen, naar de bank, minen, naar de bank, minen, naar de bank, minen, naar de bank, smelten, smithen, verkopen, minen, AAARGH.
k speel het nog heel soms, als ik me zo erg verveel dat het pijn gaat doen. |
|
Blehhh111jr Senior lid WMRindex: 378 OTindex: 238 Wnplts: Paterswold S |
lol ik ben 15 en ik speel ook nog runescape, ik vind het leuk en voor de gene die het intereseert, ik ben level 73 |
|
r03l Erelid
WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
ik heb bij runescape alleen een account aangemaakt maar ik moets java downloade en daar had ik geen zin |
|
eM!nence Senior lid WMRindex: 822 OTindex: 112 Wnplts: Amsterdam
|
Ben 15 jaar enk speel et soms nog wel maar niet vaak. Looop dan ook alleen maar te minen naar coal en dan met iron en dan steel maken |
|
Kettling Actief lid WMRindex: 45 OTindex: 142 Wnplts: Lelystad
|
ok, ik vind het niet zo erg... okay, ik vind het nog wel een beetje leuk... okay okay ik vind het leuk, maar ik speel het niet zo heel vaak, en ja,ik ben member |
|
laurenssie winnaar PW 06 WMRindex: 495 OTindex: 1.166 Wnplts: Zwijndrech
|
Ik was er een jaar verslaafd aan, was 2 maanden betalend memeber (kost 4,60 per maand)en toen ik level 125 was en alle wuests had gedaan, alle levells boven de 90 is het SAAI!! |
|
Blowhan Actief lid WMRindex: 93 OTindex: 28 Wnplts: Dreumel S |
ik heb het ook een tijdje gespeeld... elke keer dat ik het nu zie krijg ik de neiging om mijn ogen uit te steken wat een lelijk spel en het is ook nog achterlijk in elkaar gezet |
|
Burn! Senior lid WMRindex: 149 OTindex: 38 Wnplts: Holland
|
Runescape mag misschien een geweldig spel zijn maar als je daar loopt zit je tussen spelers van gemiddeld 8 jaar. M'n broertje speelt 't, die is 9. |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Ik ken er zat van 14 t/m 16 die het ook spelen, maar idd, mijn nichtJES spelen het ook, maar dat zijn van die lvl 20 enzo... |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
speel nog steeds af en toe als ik me verveel |
|
lief meisje Senior lid WMRindex: 96 OTindex: 99 Wnplts: Musselkana T S |
Ik ben 35 en ik speel het al bijna een jaar, ben een half jaar member en ik vind het nog steeds leuk, speel het elke dag Er zijn genoeg volwassenen niet alleen kinderen die het ook spelen en ik vind vooral de quests leuk om te doen De graphics mogen wel wat beter eigenlijk, maar daar zijn ze langzaamaan mee bezig geloof ik. |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Heh, klinkt als een verslaving... want je doet iets elke dag, wat eigenlijk niets aan vind, maar het toch leuk vind...
Qua graphics is het heel bagger, maar ze zijn er mee bezig, maar het blijf gewoon lelijk... wat wil je dan met een game van een schermpje op een site... |
|
lief meisje Senior lid WMRindex: 96 OTindex: 99 Wnplts: Musselkana T S |
Klinkt misschien als... maar is 't nie gewoon leuk tijdverdrijf |
|
l1dert Senior lid WMRindex: 26 OTindex: 417 S |
wie dit rs nog speeld is een ongelovelijke ***** vind ik (ik haat die *** mensen van rs ik ben verbanne: :evil: :evil: :cry |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
laat me raden een bot gebruiken |
|
bartman Senior lid WMRindex: 272 OTindex: 422 Wnplts: Boxtel T S |
ik krijg een lvl 150 account voor runescape. je moest je gebruiker en wachtwoord opsturen naar een of ander E-mail adres en dan zou die dat voor je doen. nu gaan jullie zeker allemaal jaloers zijn he Quote Twaggy: laat me raden een bot gebruiken hoe doe je dat? |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ja,verschrikkelijk |
|