World of Warcraft |
Wâldpyk Lid WMRindex: 40 OTindex: 44 Wnplts: Veenwouden
|
OMG! level 255. ik doe over de 200 dmg per inslag met blizzard met mijn level 63 mage.. dus je mag wel betere items nemen.. Verders wel vet, ook degelijk saai omdat er minder spelers zijn. |
|
jacodenni Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
toch wreed een eigen server |
|
nietmeer
|
ik ben met wow gestopt, maar als mensen het leuk vinden om samen met de WMR gasten een eigen guild op een server te maken ben ik van de partij, szekers |
|
Shinki Erelid
WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
ik ga het volgende week kopen. iemand hier die me kan helpen? mijn naam is zeker weten Getman,Getman0 of Arcablast. |
|
nietmeer
|
ik wil wel helpen maatje ik moet alleen even cd's bij een vriend regelen en het opnieuw installeren |
|
Shinki Erelid
WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
oke ik waarschuw wel als ik het heb. |
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
De laaste keer dat ik geld aan een spel heb uitgegeven was toen ik een jaar of 8 was. Toen ontdekte ik de illegale sites |
|
Thijz Senior lid WMRindex: 128 OTindex: 7 Wnplts: Lisse S |
Private Servers zuigen echt hard. Ik heb een poosje op een paar private servers gespeeld en er op een gegeven moment zelf een op gezet, maar ik ben blij dat ik daar niet al te veel tijd in gestopt heb! De hele ervaring is compleet anders op die gratis servers met een maximum van 50 man online ofzo... |
|
Tha Destiny Junior lid WMRindex: 9 OTindex: 22 Wnplts: Amersfoort
|
Ik heb een lvl 29 troll hunter op balnazzar |
|
nietmeer
|
ik heb de beschikking over 2 full epics level 70 characters . van een vriend die niet veel tijd ervoor wil uittrekken en ik mag er van hem op. hij heeft heel veel lowbies en 1 level 70 full epic warrior en 1 level 70 full epic Warlock |
|
Tha Destiny Junior lid WMRindex: 9 OTindex: 22 Wnplts: Amersfoort
|
Haha, dus jou vriend had eerst totaal geen leven? Wat voor epics btw? post anders ff je armory profiel |
|
nietmeer
|
@tha, geen leven? hij zit in het leger waar hij opgeleid wordt voor 'anti-tankgeschut'. Daarom kan hij niet meer spelen. maar als je zijn armor wilt zien zeg het even dan kom ik een keer met zijn characters online |
|
Wâldpyk Lid WMRindex: 40 OTindex: 44 Wnplts: Veenwouden
|
link zijn armory dat gaat veel handiger. Mijn mage: klik |
|
nietmeer
|
|
|
Snaked Junior lid WMRindex: 2 OTindex: 2 Wnplts: Apeldoorn
|
Kom op Argent Dawn! Heb een 70 rogue>Danielsnake (full epic) en een 70 warlock> Archiel. tevens beschikking tot een 70 mage en een 70 pally. /w of mail me en ik boost je voor het leven |
|
DGYDP Senior lid WMRindex: 261 OTindex: 22 S |
Was vroeger gamemaster op private server, best wel lachen. Maar na een tijdje begon het ook wel sterk te vervelen en ben dan ook gestopt |
|
Gerhard Lid WMRindex: 58 OTindex: 10 Wnplts: Parel vd V
|
|
|
Myena Senior lid WMRindex: 40 OTindex: 671 Wnplts: beesd S |
stoer!!!!!!!!!!!!! me loves warcraft maar ik ben eigenlijk de echte final fantasy verslaafde |
|
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
Ik heb in mijn 10 dagen vakantie 3 Warcraft boeken verslonden en genoten! Ik ben nu bezig ingame stad en land af te zoeken naar boeken die ik nog niet gelezen heb. |
|
rubenosje Junior lid WMRindex: 2 OTindex: 1 S |
Kheb 3 level 70s, soon 4, Iemand anders die op Shadowsong / Trollbane speelt? |
|
Ronniej Senior lid WMRindex: 78 OTindex: 171 Wnplts: Abcoude
|
Tauren Hunter lvl70 Blood Elf Priest lvl63 Night Elf Druid lvl46 Undead Rogue lvl36 Orc Warrior lvl30 Horde ftw 'speelde' op server Kilrogg. Ben 3 weken terug weer gestopt met spelen. Uit voorzorg want ik begon t beetje bij beetje minder te spelen maar toch af en toe zin. Maar om dan weer zo'n kaart te kopen vond ik ff geldverspilling. mmorpg's zijn mooie en leuke spellen om je bezig te houden. ook Guild Wars veel gespeeld. Mijn verslaving zal vast wel weer een keertje terugkeren na een tijdje, nu ff een break van een half jaar ofzo |
|
Duifke Lid WMRindex: 45 OTindex: 1 Wnplts: Berg en Te
|
mazrigos ftw ^^ (hoewel dat voor de ally's wat afneemt geloof ik xD, wij hebben op een PVPbased server in de afgelopen week 4 major allyguilds zien vertrekken) maarja ik ben horde en meer pve based ik heb een lvl 70 arc/fire mage (pewpewpew) T4 en wat hogere items ik heb een bijna lvl 70 druid (wordt pve healing, met al die DK's incomming) en ik wil nog een pally tank lvlen en een priest ik heb een t6 priest gehad op een private heel kort en dat was toch wel imba (privates zijn alleen leuk om even een char te testen, of hij leuk speelt, voor de rest is een private sucky/buggy/crappy makkelijk, kortom voor de mensen die er geen tijd in willen steken om een spel te leren kennen, maar gewoon willen knallen) ik heb met een lvl 255 half stormwind geowned als je dan toch met de instellingen kloot, stel het dan zo in dat je de hele stad in je eentje kan ownen neee, geef mij maar de echte blizzservers, daar moet je tenminste moeite doen voor je items, en dan geeft het ook wel voldoening als je het eenmaal hebt overigens heb ik van horen zeggen, dat de mensen met weinig tijd, dat WAR wel geschikt zou zijn, veel sneller in de endgame en meer pvp based, als ik die malloot op de TS van mijn guild moet geloven |
|
Duss Junior lid WMRindex: 1 OTindex: 30 Wnplts: Hengelo (O
|
Tauren Hunter 70 Belf Paladin 70 Belf Mage 51 Tauren Druid 49 en nog paar andere lowbie's Volgende week Wrath of the Lich King! Word erg vet en veel slapeloze nachten waarschijnlijk |
|
Bliep Actief lid WMRindex: 75 OTindex: 75
|
Kheb een lvl 80 priest (healer) maar werd zo gek van het obsessed gear grinden en 'je moet raiden man'. paar maandjes nix en nu een lvl 60 pala tank, lovely, moet iedereen naar je luisteren ipv dat ze gaan zeiken |
|
nietmeer
|
Heb meerdere karaters
Kelderon = lvl 49 Drenai Paladin (retribution) Denaer = lvl 32 Human Mage (frost)
heb ooit 1000g van een maat gehad en mijn paladin heeft dus ook bijna 3400 Armor
voeg me maar toe aan de vrienden lijst... kunnen we trouwens niet een WMR guild beginnen ?
|
|