World of Warcraft |
r03l Erelid
WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
je kunt geen server opzetten via het gewone wow chanel want dat zijn alleen blizzard servers maar je kunt wel een guild beginnen |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
En wat moet ik denken van mensen die beamen een WoW server te beheren? |
|
r03l Erelid
WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
maar je kunt volgens mij wel een pirate server opzetten daar kunnen dan alleen gecrakde versies op maar ik denk dat je wel een goede server daar voor nodig hebt |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Quote heraux: En wat moet ik denken van mensen die beamen een WoW server te beheren? Ik denk dat je wel wat meer nodig gaat hebben dan de server die je noemde. Verder is het wel mogelijk een cracked server te hosten ja, alleen heb ik wel begrepen dat Blizzard die dingen nogal hard aanpakt. Ach ja, sowieso al die WMR members die erop willen, woeps! Ik heb ook een jaartje WoW gespeeld, maar was het daarna meer dan zat. Ik zat erover te denken om weer overnieuw te beginnen, maar ik zal er eerst maar eens tijd voor moeten zien te vinden. |
|
Vivi Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 1.523 Wnplts: Meerle, Be
|
Kan je beter een paar maanden wachten Jivebunny, dan komt de expansie! |
|
Jivebunny oud moderator
Ja, die nog meer grind en dat soort irri onzin met zich mee brengt. Patchwerk is al zo'n ingredient grind... (End game bossmob PvE)Dat is juist hetgeen ik verafschuw in de huidige mmorpgs. Ik weet dat zo'n spel lang moet duren, zowel financieel (voor het bedrijf) als gameplay technisch gezien (voor de gamer), maar voor mij mag het allemaal wel wat minder hehe, ik ben toch meer van de casual gaming kant tegenwoordig, omdat er gewoon belangrijkere dingen mijn tijd opslokken. Maarrrrr, evengoed bedankt voor je tip hoor, zie dit niet als aanval! Ik kijk zeker ook wel uit naar de expansie, maar dan alleen voor de nieuwe races veelal. Ik heb tegenwoordig al genoeg aan een goeie singleplayer game, maar mis wel de diepgang die een mmorpg toch soms wel eens kan brengen. Nou ja, wat ik eigenlijk wil zeggen: Ik wil wel een mmorpg, maar gooi de timesinks eruit! Het moet geen baan worden |
|
Frettenmam Lid WMRindex: 58 OTindex: 11 Wnplts: Apeldoorn
|
Ik speel al WoW sinds t op de markt is, op Terenas. Een lvl 60 tauren druid, en sinds kort een lvl 17 troll hunter, en een 21 gnome Wat betreft vriendelijke mensen leren kennen, afgelopen weekend had ik hier in huis voor de tweede keer een kleine LANparty, met guildmembers!! We zaten met z'n 17-nen in mijn woonkamer, sliepen in ploegen (niet genoeg slaapplaatsen LOL) en volgend jaar organiseer ik zeker weten weer zo'n superweekend. Ik ken ondertussen mensen uit Rusland, Israel, Spanje, Saoedi Arabie, U.K. en ga zo maar door. Mijn beide dochters spelen ook, en mijn schoonzoons, en hun vrienden, we hebben een hele Apeldoornse clan ondertussen We hebben er ook een aantal RL vrienden aan overgehouden, die regelmatig op bezoek komen. En dan te bedenken dat ik vóór WoW geen enkel spel op mn pc speelde (behalve patience) |
|
RS-88 Senior lid WMRindex: 29 OTindex: 224
|
Ik speel ook WoW lvl 30 Hunter en oa lvl 12 Shaman(net mee begonnen)(beide Horde) |
|
heraux Oudgediende
Ok, even geen WoW
wat een andere MultiGame die hot is..
Voor Unreal heb ik helaas niet voldoende PWR |
|
|
hallo noob, dit is het WOW topic wahaha |
|
Jivebunny oud moderator
Quote Frettenmam: afgelopen weekend had ik hier in huis voor de tweede keer een kleine LANparty, met guildmembers!! We zaten met z'n 17-nen in mijn woonkamer, sliepen in ploegen (niet genoeg slaapplaatsen LOL) en volgend jaar organiseer ik zeker weten weer zo'n superweekend. Zo zo, moderne mamma |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Frettenmam: Mijn beide dochters spelen ook, en mijn schoonzoons, en hun vrienden, we hebben een hele Apeldoornse clan ondertussen ken nog wel een WoW addict voor je in vaassen btw ik kom zelf ook uit Apeldoorn |
|
Frettenmam Lid WMRindex: 58 OTindex: 11 Wnplts: Apeldoorn
|
@Jivebunny; ach een mens is zo oud als 'tie zich voordoet (LOL) @ Twaggy; speel je WoW ook dan?? |
|
nietmeer
|
saai spel....is maar even leuk om te doen daarna gaat het vervelen... doe mij maar C&C generals. |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
no WoW voor mij ik ga geen 170 euro per jaar aan 1 spel vergooien ik hou meer van de FPS en de c&c serie(heb ze dan ook allemaal ) |
|
heraux Oudgediende
Quote RS-88: hallo noob, dit is het WOW topic wahaha sinds wanneer is jouw biomassa op deze planeet - sterveling |
|
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
Quote coelieroelie:
per jaar gauw zon 13keer12 is 156 euro en eenmalig 60 euro voor het spel en dan moet je nog alle expanion packs kope bij welke ripoff winkel koop jij je games man, WoW kostte 45 euri en is nu rond de 20, de eerste expansionset is nog niet uit/net uit in amerika. En ik betaal nu minder dan dat ik betaalde toen ik wow nog niet had, toen kocht ik iedere maand een game ofzo (toch gauw 60 euri voor nieuwe console game of 20 euri in budgetbak, wat beide duurder is dan 13 euri per maand, even voor de duidelijkheid) Sure, ik upgrade mn pc, en ik koop nieuwe games, en dan nog ben ik goedkoper uit. Plus het is nog damn fun ook. By the way, ik speelop een RP server nu, Steamwheedle Cartel. |
|
|
weet iemand waneer precies die exponsion in nl komt? en wattie kost? |
|
Jivebunny oud moderator
BC? Geen idee, ze zijn gisteren overgestapt van closed alpha testen naar closed beta testen. Ik geef het nog 2 maanden en dan zal het wel uitkomen. Ik denk dat ze deze kerst nog wel willen halen. Ga er trouwens maar vanuit dat het vrijwel een wereldwijde release zal zijn, misschien 2 dagen nadat het in de US uitkomt. Ach ja, Google is your friend |
|
|
ok thnx, dan kan ik em aan de kerstman vragen ... Ik hoopte dat jullie het mij konden vertellen omdat op internet niet altijd juiste info staat |
|
Jivebunny oud moderator
Hehe, ja dat is helaas een contradictio interminis. Deze info komt van het internet, en ik heb mijn eigen ervaring met dit soort dingen erover heen gelaten om tot de uitspraak ik vermoed dat ie rond de kerst bij ons zal zijn, te komen. |
|
|
Quote Jivebunny: contradictio interminis. ooh die ziekte.. is erg he! |
|
Jivebunny oud moderator
Quote RS-88: Quote Jivebunny: contradictio interminis. ooh die ziekte.. is erg he! En besmettelijk |
|
|
Quote Jivebunny: Quote RS-88: Quote Jivebunny: contradictio interminis. ooh die ziekte.. is erg he! En besmettelijk shiit! |
|
|
ik heb met wow echt een probleem. ik heb op een andere server als waar ik normaal op speel 200g van iemand gekregen.. maar daar kan ik nu niets mee op mijn main.. tips? |
|