World of Warcraft |
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
Yup, dat kan heel gezellig zijn. Je hoeft trouwens niet echt actief te zijn om verder te komen, maar anders duurt het zo lang. Je characters blijven bestaan, dus je kunt ook elke week een uurtje spelen. Dat laten de meeste quests wel toe (soms niet omdat er een tijdslimiet op zit) Als je een instance gaat doen moet je wel wat meer tijd uittrekken. Ik ken mensen op een roleplaying srver die echt al 2 maanden lvl 30 zijn, en toch actief bezig zijn. |
|
Stryfe Senior lid WMRindex: 525 OTindex: 572 Wnplts: Den Bosch S |
Het probleem met WOW is het volgende (eigen ervaring, niets uit deze uitgave mag gecopieerd worden en alle vergelijkingen met echt bestaande personen berusten puur op toeval) WoW is heel leuk, dus steek ik er veel tijd in, dus kom ik snel verder, dus maak ik veel nieuwe dingen mee (quests/nieuwe delen van de wereld/ nieuwe abilities etc etc). Na verloop van tijd gaat het een stuk minder snel, maar ik wil nog steeds vooruit... ik wil meer nieuwe abilities, meer van de wereld zien, meer quests doen... maar het lukt niet in mijn eentje... ik moet dus mensen gaan zoeken om mee samen te spelen (guild/clan)... nadat ik een guild/clan gevonden heb heb ik nog een paar keer fun als we dingen doen met een paar mensen en daarna zit ik een paar keer achter elkaar een uur of langer naar mijn scherm te kijken in de hoop dat er iemand inlogt omdat ik in mijn eentje questen niets meer aan vind en er niemand online is van (ongeveer) mijn lvl. Ik maak geen nieuwe dingen meer mee, dus ik kom niet meer snel verder, dus ik steek er minder tijd in, wow is niet meer leuk. (zie zin 1) |
|
Kapiteiniglo Senior lid WMRindex: 297 OTindex: 449 Wnplts: Almere S |
Je kan wel zeggen dat wow duur is maar zoals andere al zeiden, om de 3 maanden een nieuwe game van 60 euries kopen is duurder (en minder leuk ) *lvl 70 Night Elf hunter *lvl 31 Draenei Shammy op Sylvanas-pvp en trotse guildmaster van Project Pannekoek |
|
nietmeer
|
@Mmore, ik speelde wow, maar ben ermee gestopt, omdat ik me op mijn studie wilde richten (wat aardig gelukt is ). Maar omdat de zomervakantie aangebroken is lijkt het me leuk om weer te beginnen. ik zou zeggen; zeg op welke server je zit en ik maak er een character (eerst wel ff mijn account activeren natuurlijk ) |
|
Irripirr Senior lid
WMRindex: 718 OTindex: 516
|
Jaaa ik speel dat ook |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
WoW was leuk, voor een half jaar... Daarna had ik alles wel gezien eigenlijk. |
|
Irripirr Senior lid
WMRindex: 718 OTindex: 516
|
Ik heb het eerst een half jaar gespeeld toen ik gestopt was met Mobstar. Daarna ben ik er een half jaar niet aan toe gekomen. Ben laatst weer gestopt naar een half jaar en wil eigenlijk weer beginnen met spelen. Vakantie komt eraan dus tjaa. Alleen het probleem is dat ik op me eigen account een mage level 30 heb, maar omdat ik op die van me moeder heb gespeeld dat laatste jaar heb ik daar nog een level 35 Roque lopen waarmee ik eigenlijk wil blijven spelen. Maar vandaag was ze nog aan het denken om zichzelf weer 'paying' te maken.. |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik speel het ook, maar niet zo veel meer. Heb nu een andere bezigheid die veel tijd in beslag neemt;) En wat ook nog eens leuker is |
|
Jivebunny oud moderator
@Blend, juist, zelfde hier. Ik heb daarvoor 4 jaar Anarchy Online gespeeld... Talk about a waste of time haha. Helaas vond ik WoW niet innoverend genoeg om het een periode langer als een half jaar te gunnen. Alle dingen die er in WoW zaten, kende ik al uit Anarchy Online (gameplay-elementen), of vond ik simpelweg niet interessant omdat er een te grote timesink aan gekoppeld was. |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Voor mij is/was WoW het eerste online spel wat ik speel, dus voor mij was wel alles nieuw. Maar ik heb nu gewoon domweg teweinig tijd om er echt mee door te gaan. Want om het leuk te spelen moet er veel tijd in stoppen. |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Ik begin nooit meer aan RPGs, als je eenmaal op gang bent, zie je het nut er niet van in om te stoppen, en ooit stop je er toch mee, en dan is het allemaal verloren geld, en nog meer verloren tijd! |
|
Jivebunny oud moderator
Timesinks Slechte balans daarin kunnen een spel verprutsen op de manier die jij nu ervaart: Geen tijd! Quote NeaRoW: Ik begin nooit meer aan RPGs, als je eenmaal op gang bent, zie je het nut er niet van in om te stoppen, en ooit stop je er toch mee, en dan is het allemaal verloren geld, en nog meer verloren tijd! Jep, just like real drugs hehe. |
|
nietmeer
|
jive, alleen dan iets goedkoper en gezonder |
|
Wâldpyk Lid WMRindex: 40 OTindex: 44 Wnplts: Veenwouden
|
Quote:
Guild Wars is net zo goed / beter met graphics, en het is niet zo'n spel waar je aleen goed in kan zijn als je aleen maar heel je leven vern**kt aan dat spel GW heeft slechtere graphics, maar 20 levels en als je iets fout doet ben je meteen een noob. Quote: je heb echt maximaal een of twee weken nodig om al redelijk ver te zijn in het verhaal, en als je daar geen zin in hebt kan je gewoon een PvP character aanmaken en dan begin je gelijk al redelijk sterk... en t is ook een stuk goedkoper. inmiddels zijn er 3 GW uitmet een prijs van 55 euro het stuk(vlak na uitkomst) dat is 165 euro voor 20 level om elke keer weer op nieuw te beginnen. Geef mij maar WoW. level 53 mage 2.1k gold level 26 warrior met 2 blauwe feiry enchant weapons |
|
Thommy Erelid
WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Ik ken iemand en zijn moeder is gewoon verslaafd aan dit spel. Ze verwaarloost haar kind er gewoon voor. "Hier heb je 5 euro, koop maar eten", zegt ze dan |
|
Slicky Erelid
|
Ik heb vandaag GW gekocht....
en ik vond het niet echt... bijzonder... |
|
tasar Senior lid WMRindex: 141 OTindex: 811 Wnplts: Den Haag S |
WoW rules! |
|
hugo456 Senior lid
WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
@Slicky, guild wars blijft naar mijn mening toch een stuk leuker dan wow, wow eb ik 1 maand gespeeld, maar vond er geen zak aan, te sloom allemaal, te veel skills die je mag gebruike, guild wars gaat het erom dat je een goede build maakt met 8 skills. Ik zelf speel GW nu al 1.5 jaar en blijft erg leuk om te doen |
|
Wâldpyk Lid WMRindex: 40 OTindex: 44 Wnplts: Veenwouden
|
8 skills is veel te weinig, heb nu al 55 skills/buffs/pots/proffesions en nog te weinig! 8 isent going to cut it. |
|
Slicky Erelid
|
PRecies
En voor een sterke char die je te werken! Niet kant-en-klaar als je pvpserver neemt ofzo, da's echt saai.
Plus levelen... 20 levels... naah :/
|
|
hugo456 Senior lid
WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
20 lvls is indd mis iets te weinig, maar die 8 skills is juist mooi, is heerlijk om eracter et komen dat je een goede build hebt |
|
jacodenni Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
ik ben level 255 gnome warrior full commodor drake armor en een iets te sterk zelf gemaakt zwaartje eigen private server he om zelf een private server te maken : klik |
|
Runalf Senior lid WMRindex: 62 OTindex: 848 Wnplts: Middelburg
|
Blegh, houd niet van zulk soort spellen, vooral niet als je er voor meot betalen .. |
|
Extravagance Junior lid WMRindex: 0 OTindex: 1 Wnplts: Huizen
|
Vind het wel een heel leuk spel speel het denk ik al zo'n 2 jaar, eerst een 60 undead mage gemaakt voor The Burning Crusade uitkwam (62 onderhand), toen meteen een 70 bloodelf rogue gemaakt. 280% mount ftw! Verder nog wat andere chars 19 undead rogue twink, 38 undead priest, 47 orc hunter, en wat andere low lvls. Speel op Xavius atm. Vind het wel een stuk leuker dan gratis online spellen (heb runescape en ragnarok online gespeeld) en echt het geld waard. Als je 70 bent begint het spel pas echt en er blijven telkens nieuwe patches komen om het leuk te houden zoals die grote raids die je met 10 of 25 man doet. Wel waar is dat het erg tijdrovend is en verslavend, maarja gelukkig zijn er genoeg andere dingen te doen in het leven |
|
jacodenni Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
hier own ik half stormwind city met een level 255 blood elf klik |
|