C |
Raptorial Senior lid WMRindex: 350 OTindex: 401 Wnplts: Empel
|
Ik heb de kane edition.... leuk als je dan bij options aanvinkt dat je de alternative skins aan zet.....
(edit) ik blijf er bij dat het spel geen ernstige verbeteringen toont... |
|
Timmy Senior lid WMRindex: 130 OTindex: 728 Wnplts: Zeist
|
hoe kun je skirmish spelen??
|
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Timmy: hoe kun je skirmish spelen??
klik op skirmish Ik wil het spel nu gaan kopen, maar ik ben voor de komende maanden blut.. dat wordt dus tot na de zomervakantie |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Die eerste missie in Europa is echt moeilijk Kan m alleen maar op easy halen Je moet eerst 5 minuten je basis verdedigen (dan heb je al niets meer over) en dan moet je nog je gastjes helpen aan de andere kant van de stad terwijl je wordt aangevallen door 3 basisssen. |
|
Mmore Administrator
|
Belichten kan je toch wel minimaliseren? Opties -> Grafics ^^ Ik vond Generals: Zero Hour leuker |
|
alweerdood winnaar PW 06
|
nou.. ik wil 'm spelen... |
|
Stevie Senior lid WMRindex: 381 OTindex: 769 Wnplts: Culemborg S |
@ Alweerdood:
Edit: Als die niet werkt, zoek dan maar op
Edit Jivebunny: Geen links naar 'illegaal' materiaal aub |
|
alweerdood winnaar PW 06
|
hmm oke Alleen ik wil de officiele versie ook nog eens gaan kopen, dat doe ik dan na de vakantie wel Danku Verwijder de link btw maar, dit mag je hier niet aanbieden |
|
Je weet hoe het werkt enzo? zo niet: Download torrent, open m met een programma als azureus, en mount 'm met daemon tools. Al die programma's zijn gewoon te vinden met google. Niks illegaals aan die torrent, ik gebruik m gewoon als backup voor mn originele cd |
|
alweerdood winnaar PW 06
|
hij is bezig met downen.. wel maar 10 seeds zoek wel een andere |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Jonges, zelf weten wat je doet inderdaad, maar het is niet echt de bedoeling dat er hier op die manier met dergelijke materialen wordt omgegaan.
PS: stevie, een backup van een game mag je officieel niet maken en ook niet downloaden. Wat jij zegt klopt gedeeltelijk: Je mag een backup hebben van muziek en films, maar games vallen daar (helaas) niet onder. |
|
Ok, helaas Ik begrijp ook wel dat dit niet op WMR mag staan. Overigens, ik had het spel anders toch niet gekocht ofzo, dus ze lijden geen verlies hierdoor. Ook "steel" ik het niet, ik kopieer het, dus niemand word negatief beinvloed door mijn acties. |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Daar denken ze wettelijk helaas anders over. Het is ook geen verwijt hoor, maar eerder een tipje: Kijk uit met spelletjes kopiëren, dat is wettelijk gezien wel strafbaar. het downloaden van films en muziek niet echt, tenzij je het vervolgens weer aanbied. Games mag je dan weer niet eens kopiëren. En ja, de links hier plaatsen is ook niet de bedoeling... Verder: Game on! |
|
alweerdood winnaar PW 06
|
zei het toch Stevie |
|
Ach ja, voordat ze mij gaan oppakken gaan ze eerst alle grote aanbieders aanpakken, dus voorlopig zit ik veilig met mn shareratio van 0,3 |
|
Mmore Administrator
|
Ben al in Noord Duitsland |
|
|
|
ARG! De zuid-oost basis in croatia is moeilijk kapot te maken . |
|
Mmore Administrator
|
Haha ik had die missies op easy gehaalt want het lukte me niet op default Het wordt pas leuk als je naar Noord Europa toegaat |
|
alweerdood winnaar PW 06
|
Grrr... Nu MOET ik dat spel gewoon hebben... |
|
Arthas Senior lid WMRindex: 167 OTindex: 185 Wnplts: Winterswij
|
kheb m besteld duurt alleen nog tot woensdag voordat ik m heb Zolang moet ik het maar doen met de demo en een verse herinstallatie van Tiberian Sun |
|
@ Mmore Ik heb croatia inmiddels op normal uitgespeeld, en ben nu in Act V. Volgens mij heb ik het bijna uitgespeeld . Als ik geen toetsweek / 3kwart zaterdag weg was geweest, denk ik dat ik 'm in 2 dagen uit zou hebben gespeeld . M'n broer is nu in act V NOD campaign, en is daar ook in 2 dagen gekomen . |
|
Arthas Senior lid WMRindex: 167 OTindex: 185 Wnplts: Winterswij
|
wOOOt Ht spel is binnen, nu eens kijken hoe snel ik in europa kan komen.
|
|
Mmore Administrator
|
Uitgespeeld Ze hadden eigenlijk Generals moeten maken met zown geniale story mode |
|
Raptorial Senior lid WMRindex: 350 OTindex: 401 Wnplts: Empel
|
UITGESPEELD op hard oew wie heeft er niks te doen? wie heeft er niks te doen? ik had niks te doen! |
|