Firefox 4 0 b2 |
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Ik ook, want als je Adblock gebruikt op Chrome dan klapt de fotoviewer op autoweek.nl steeds in elkaar Met Adblock Plus op Fx niet |
|
Giovanni Oudgediende
|
Firefox 4 beta 7 is uit |
|
Giovanni Oudgediende
|
|
|
Ppvl007 Senior lid WMRindex: 174 OTindex: 4 S |
Kan (nog) geen Java games spelen met Firefox beta 7 voor Mac OSX. Ziet er verder heel goed uit! |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
beta 7 is al een hele verbetring tegenover 6, daar kon je niet eens fatsoenelijk op nieuw tabblad duwen |
|
Giovanni Oudgediende
|
Ik wou dat ze maar eens opschoten met beta 8 |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Gio, inderdaad Maar hier werkt beta 7 na een nieuwe installatie perfect hoor |
|
Giovanni Oudgediende
|
Ja, maar Beta 8 zou gisteren al verschijnen |
|
Giovanni Oudgediende
|
Beta 7 crasht de hele tijd, dus dan maar Chrome 8 Ook na verwijderen en opnieuw installeren crasht het En begin niet over Fx 3.6, want dat is zo traag als, je weet wel |
|
Kameleon Oudgediende
Gio, dat loopt ook continu vast bij mij En Béta 7 werkt perfect bij mij |
|
Giovanni Oudgediende
|
En wat me ook steeds meer tegenstaat is de kleurweergave. Vooral zwart op autoweek.nl, is meer roodzwart dan zwart. Komt door het colormanagment. Kon je uitzetten in Fx 3, maar staat nu standaard aan Qua gebruik is het nog steeds mijn favoriet, maar Google Chrome heeft ook z'n voordelen. Je zou zeggen gebruik ze dan alletwee, maar dat vind ik helemaal niets, steeds dat switchen Hmm ik ga me bezatten denk ik |
|
Kameleon Oudgediende
Nu al bezatten? Maar de lettertypes zijn ook duidelijk veranderd in Béta 7, dat valt me enorm tegen |
|
Giovanni Oudgediende
|
Komt door die hardware versnelling Kan je uitzetten. Heb ik ook gedaan, want mijn beeldscherm crasht dan Met Chrome 8 heb ik daar geen last van |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Proost Ik heb nooit een beta erop, beter wachten tot de meeste shit verholpen is En aldus heb ik ook geen noemenswaardig gedoe met den Vos |
|
Kameleon Oudgediende
Gio, waar staat dat? Edit: Laat maar Gevonden |
|
Kpuc Oudgediende
about:config |
|
Giovanni Oudgediende
|
@Kameleon: Hardware acceleration gfx.direct2d.disabled geheten, staat standaard aan, maar dan zien de letters er zo 'gerafeld' uit. Als je er op dubbelklikt dan krijg je false ipv true. Als je dan Fx weer herstart dan staat het uit. Dan kan je die versnelling dus testen |
|
Kameleon Oudgediende
Je kunt ook via Opties uitzetten |
|
Giovanni Oudgediende
|
Boeit me niet meer, want ik gebruik Fx nu toch niet. Ik ga het verwijderen en hoop dat beta 8 beter is. Die trouwens vorige week al zou uitkomen, maar er nu nóg niet is |
|
Kameleon Oudgediende
Gio: Ik heb nu nog steeds béta 7 in gebruik en werkt nog steeds perfect hoor Weet je zeker dat't aan Béta 7 ligt? |
|
Giovanni Oudgediende
|
Ik zou het echt niet weten, want ik er de ballen verstand van Ik heb problemen met alle browsers lijkt het wel. Chrome verneukt de layout in de blogs, maar Voogeltje heeft nergens last van. Wordt tijd voor een nieuwe laptop denk ik |
|
Kameleon Oudgediende
Gio, dat zou wel verklaren waarom FF4B7 rare kleuren geeft, Chrome de layout verneukt... |
|
Kpuc Oudgediende
Of een nieuw OS erop, en dan ook echt nieuw |
|
Kameleon Oudgediende
Kpuc, oftewel, Windows 7 of anders Ubuntu 10 |
|
Giovanni Oudgediende
|