Firefox 4 0 b2 |
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Gio, dat is die lichtste variant ofzoiets toch?  Lijkt mij niet zó enorm fijn om mee te werken  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Het enige dat ik doe is internetten en meer niet  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Fx 4 beta 7 compleet verwijderd, want weer gecrasht  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Gio, maar waarom neem je ook steeds beta's  Altijd crashen ze en toch weer proberen  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Kpuc: Mozilla zegt zelf dat het geschikt is voor dagelijks gebruik  En ik wil graag weten of het een goede browser is of dat het tegenvalt  Ik ben nu een andere gebruiker en het valt op dat Chrome 8 nu de layout op WMR niet verpest  |
|
Kameleon Oudgediende
Gio, het valt me wel op dat jij alleen problemen schijnt te hebben met FireFox Bèta 7, hier werkt het nog steeds probleemloos en lekker  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Gio, dan lijkt het me dat je Widows-installatie verrot is en dat het niet zozeer aan Mozilla ligt  Maareh, Mozilla kan zoveel zeggen, een beta is beta en nog niet compleet geschikt. Je gelooft Leen van Frisia toch ook niet zomaar?  |
|
Kameleon Oudgediende
Kpuc, nou, het werkt anders perfect hoor  Geen enkel probleem  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Firefox 4 beta 8 is nu te downloaden  Maar ik ben tevreden met Chrome 8 en dus voor mij geen Fx meer  |
|
LighScan Senior lid WMRindex: 338 OTindex: 46 Wnplts: Mac
|
Bij mij loopt die als een trein  Op OSX overigens, en de add-ons werken ook allemaal wat toch mooi meegenomen is.  Ik doe al sinds b3 mee, en het is me toch opgevallen dat deze versie soepeler draait dan zijn voorganger. Kan haast niet wachten op de final-versie.  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
|
|
Kameleon Oudgediende
Hij werkt goed Gio  |
|
Sto Oudgediende
 WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Ik ben nog steeds ontevreden met ff beta 10  telkens als je de icons verplaatst en dan firefox afsluit gooit ie het weer terug op standaard, heel irri  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
@Sto: icons verplaatsen?  Welke dan?  Chrome blijft de layout maar vern**ken, en qua gebruik kan het nóg steeds niet tippen aan Fx, dus weer terug naar Fx  |
|
Sto Oudgediende
|
@Giovanni: de knopjes zoals refresh, cancel en homepage die kan je aanpassen (rechtermuisknop daar en dan aanpassen) maar zodra je Fx afsluit en opniew opstart mag je het weer opnieuw doen. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
@Sto: Vreemd, want ik heb daar geen last van  |
|
lucb1e Erelid
 WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Kan het zijn dat je tussendoor een andere versie van FF hebt gestart? Misschien worden de instellingen op een andere manier opgeslagen ofzo. |
|
Sto Oudgediende
|
@lucb1e: ik heb alleen de beta10, voor de rest geen andere firefox, misschien is het een add-on die het hem doet |
|
Giovanni
Oudgediende
|
@Sto: start het dan eens in veilige mode  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Wanneer geven ze FF4 eens vrij, dit is al beta sinds mensenheugenis inmiddels. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Er komt nog een elfde beta  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Hotmail blijft maar refreshen, vandaar nog een elfde beta  |