Firefox 4 0 b2 |
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Laat Mozzarella eerst maar eens die iGooglebug oplossen eer ze met andere versies aan komen schijten! |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Stuur het dan in via feedback Moet je wel de beta even gebruiken |
|
Kpuc Oudgediende
Dan komt t verkeerd aan want ik mot geen beta en zal m dus niet installeren om een fout in de vrijgegeven versie te melden. Het is doei Firefox, lijkt me een beter plan. |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Mja, Kpuc, in dit opzicht vind ik: 1) Als er iets mis is, melden!; 2) Als je niet wil melden, niet klagen; |
|
Kpuc Oudgediende
Normaal zou ik zelf gaan zoeken maar aan jou ga ik t dus vragen, waar kan je zoiets melden Kami? Pfff, laat ook maar, moet je eerst een account maken en al die sjitza, dag FF |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Doeii |
|
Kpuc Oudgediende
|
|
Giovanni Oudgediende
|
Succes met Chrome |
|
Kpuc Oudgediende
Het enige nadeel van Chrome wat ik steeds tegenkom is dat zeuren of er wat vertaald moet worden, pfff, zet dat toch standaard uit |
|
Kameleon Oudgediende
Kpuc, ik heb nog nooit iets gemeld, dus ik zal 'ns voor je kijken Je kunt hier kijken of je vraag ertussen staat en als die niet aangemeld is, meld je hem zelf aan |
|
Kpuc Oudgediende
Kami, bugzilla, maar, weer een account bij iets waar je waarschijnlijk niet vaak zult komen, nee, laat maar, het is gedaan met de vos na vele leuke jaren. Ze is gaan hoereren en daar ben ik niet van gediend |
|
Kameleon Oudgediende
Kpuc, als je geen mailtjes krijgt, is er toch niets geks? |
|
Kpuc Oudgediende
Ze kunnen de pot op, tis goed, Chrome is nog vlotter ook, tarara met de Vos, in het graf naast IE ermee |
|
Giovanni Oudgediende
|
Quote Kpuc: Het enige nadeel van Chrome wat ik steeds tegenkom is dat zeuren of er wat vertaald moet worden, pfff, zet dat toch standaard uit Kpuc: kan je uitzetten in opties Heb je dat iGoogle probleem ook met Chrome? |
|
Giovanni Oudgediende
|
Quote Kpuc: Chrome is nog vlotter ook Met wat? |
|
Kpuc Oudgediende
Met opstarten alleen al Nope, ook niet in IE. |
|
Giovanni Oudgediende
|
Opstarten scheelt bijna niets. En qua laden van pagina's is het ook niet veel sneller. Grote voordeel van Chrome vind ik wel dat je niet opnieuw hoeft op te starten na installeren extensie. En Chrome plaatst nu wel de afbeelding op de plek van de enter, maar het verneukt nog steeds de layout op WMR en ik vind dit niet mooi En het heeft geen kleine pictogrammen. Heeft Fx wel, waardoor je ook weer iets meer schermruimte hebt. F11 vind ik niets, want dan zie je je tabs niet meer en dat vind ik niet mooi. Ik heb nu versie 13. En waarom ze ditgedaan hebben? En Chrome gebruikt meer geheugendan Fx. 12 tabs open op Chrome en 14 tabs open Fx. Er zijn nog wat dingetjes die Chrome niet heeft en Fx wel waardoor ik Fx net iets beter vindt qua gebruik. Maar dat is dus persoonlijk hè?;) |
|
Kpuc Oudgediende
Het scheelt op deze pc aanmerkelijk Gio Waarom hebben ze wat gedaan Gio? Ik zie alleen maar een rij tabs en een wit veld Veertien tabs? Pfew, waarom zou je er zoveel open hebben staan? Vier is de max, dan ga ik er twee sluiten en hopla, verder smurfen De Vos vond ik perfect omdat je allerlei losse speeltjes in een browser kon zetten. Nu één van die speeltjes me is afgepakt zeg ik van de ballen, ik ga weer met meer vriendjes spelen dan met dat ene heel erg rijke vriendje |
|
Kpuc Oudgediende
Opgelost, het geval WebReport van Avast is de boosdoener, uitschakelen via Addons/Extensies, en je iGoogle werkt weer. Fijn zo een gratis virussmurfer |
|
Giovanni Oudgediende
|
Quote: Waarom hebben ze wat gedaan Gio? Ik zie alleen maar een rij tabs en een wit veld Kijk nog eens goed. De laatste letters zijn waziger dan de eerste Heb altijd vaste tabs openstaan. Geen zin om iedere keer weer die tabs te laden Quote Kpuc: Opgelost, het geval WebReport van Avast is de boosdoener, uitschakelen via Addons/Extensies, en je iGoogle werkt weer Dus je gaat weer den vos gebruiken? |
|
Kpuc Oudgediende
O, datte, das bij wat langere namen in de header Zou mij iig niet storen Das vragen naar de bekende weg Gio |
|
Giovanni Oudgediende
|
Sarcasme mijn waarde Kpuc, sarcasme;) |
|
Kpuc Oudgediende
Zo zie je maar dat plugins niet altijd fijn zijn |
|
Giovanni Oudgediende
|
Je kan ze altijd nog uitzetten;) |
|
Kpuc Oudgediende
Jahh, dat is waar, maar zou jij dat verwachten als ineens, en dat terwijl Avast er dus vanaf dat ik m kreeg er op draaide, je iGoogle verwipt is, dat het daaraan zou liggen? Wel als je iets net vers erop hebt en iets anders werkt ineens niet meer, dan is t van hela, dat bijt elkaar |
|