Firefox 4 0 b2 |
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Kpuc: Heb je WMR al geprobeerd met Chrome? |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Kpuc: Heb je WMR al geprobeerd met een handgranaat ? |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Gio, het maakt niets uit met welke browser ik wmr probeer te openen, het hapert gewoon en alleen WMR doet dat Kassie, lijkt me een goed plan Maar als dit zo blijft dan heb ik wel wat beters te doen dan wachten tot de kat een kut weegt |
|
ladekast Oudgediende
|
Kpuc: de watte wat weegt ? |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Kpuc, je kan altijd een nieuwe account (met nummer) openen ? Heb je die 'pipo account' ook nog weleens ge-checked' |
|
Kpuc Oudgediende
Pff, tabs bovenin, onderin dingen weg, ergens anders denk ik, wat een flutzooi, waarom moet het toch altijd net anders en waarom toch Chrome willen nadoen met de statusbalk zo half in beeld Mozilla, nog even en die troep wordt verboden alhier, zodeflikker maar op met dat zogenaamd vernieuwen Tot de kat een kut weegt Kassie Brat, het maakt niets uit op welke ik inlog, het hapert en alleen maar thuis en wmr. Ofwel, ik zal hier niet al te veel zijn buiten de broodnodige drang om de verslaving te voeden. |
|
ladekast Oudgediende
|
Kpuc: ik heb croma browser maar doet het erg goed moet ik zeggen, ik heb er geen hol verstand van maar goed je kan de kat ook doodgooien met watjes |
|
Giovanni Oudgediende
|
Kpuc: je kunt Fx ook op de oude manier weergeven Vink bovenliggende tabbladen uit en voila Je profiel veranderen heb je dat al eens geprobeerd? Want bij mij is WMR niet traag |
|
Giovanni Oudgediende
|
Kpuc: heb je deze al eens geprobeerd? Klik doen |
|
Kpuc Oudgediende
@Giovanni: Uhm, en waar doe ik dat dan met dat afvinken? Kolere, gevonden, maar waarom dat dan niet in Opties bij Tabbladen staat is me een raadsel, wat een flutding En F6 om naar de adresbalk te gaan werkte ook niet met die tabs erboven Bahh, leuk en aardig maar waarom alles anders doen, stomme Mozilla Wat ik ook mis, dat je niet meer een pijltje hebt bij Vorige pagina, leuk Ofwel, het blijft een flutnieuwe versie voor mij |
|
Kpuc Oudgediende
@Giovanni: Palemoon, leuk, maar mijn Netvista is niet echt modern te noemen |
|
Giovanni Oudgediende
|
Quote Kpuc: Wat ik ook mis, dat je niet meer een pijltje hebt bij Vorige pagina, leuk Rechtsklikken op vorige en volgende Daarom was er ook de Feedbackfunctie in de beta's. Dan had je moeten aangeven wat er wel en niet beviel Zie je wel dat er ook voordelen zijn aan beta's?;) |
|
Kpuc Oudgediende
Alsof ze daar naar luisteren Gio. En leuk dat rechtsklikken, maar, waarom anders, waarom mensen laten zoeken. Zo jaag je alleen maar mensen weg van een mooi product met domme fouten |
|
Giovanni Oudgediende
|
Tja je kunt niet eenmaal niet iedereen tevreden stellen Ik ben iig wél tevreden |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Je kunt ook lang links ingedrukt houden op de knoppen Daarnaast zorgt het er nu voor dat je een groter beeld hebt voor de webpagina's, minder balkjes et cetera. Soms zul je daar voor moeten inleveren, denk ik |
|
Giovanni Oudgediende
|
Dat is ook het voordeel van tabs helemaal bovenin. Meer ruimte |
|
Kameleon Oudgediende
Giovanni, precies. Er is trouwens ook een add-on gekomen waarmee je de oranje Firefox knop kunt verplaatsen, ook ideaal! |
|
Giovanni Oudgediende
|
Die heb ik ook Je kunt trouwens een heleboel aanpassen via css. Of met de stylish addon. Maar dat vindt Kpuc weer overdreven, want die vindt dat dat standaard moet zijn |
|
Giovanni Oudgediende
|
|
|
Kameleon Oudgediende
Giovanni, dank je voor de tip! Stratiform is erg handig Ik laat de doorzichtige knop wel even zitten, die hoef ik niet, maar bedankt voor de tip |
|
Giovanni Oudgediende
|
Vind het ook niet mooi Vind dat oranje wel wat hebben Onderscheidt Fx juist weer van Chrome en Opera |
|
Kameleon Oudgediende
Giovanni, precies En het klopt mooi met mijn blauwe layout in FireFox |
|
Kpuc Oudgediende
Ach ja, het is niet anders, maar ik blijf erbij dat Mozilla teveel de looks wil verfrissen waar t dom is om dat te doen. En voor een groter oppervlak, ken je F11? En waarom zou de gebruiker van alles terug moeten aanpassen met css, waar niet ieders kaas van heeft gegeten, naar ouderwetse wens? Nog even en die Vos wordt hier totaal afgeschoten als ze zo door gaan met verneuken ipv vernieuwen |
|
Giovanni Oudgediende
|
Dan wens ik je alvast veel sterkte toe, want 5, 6 én 7 komen dit jaar nog uit |
|
Kpuc Oudgediende
Nou ja, sterkte, gewoon een andere browser, desnoods Internot Exploder. |
|