haha wat een kansloze discussie
Firefox is beter dan IE.. klaar.. punt stip afgelopen kop houwe
kan je wel gaan ouwehoere van jaa maar ik vind dat blabla
enige "goede" functie die IE heeft is dat het standaard bij Windows zit en Windows heeft een dikke monopoly dus tja iedereen die er geen verstand van heeft gebruikt die troep
oh en de bladwijzers heten favorieten wat wel misschien duidelijker is ofzo
en dat kreng heet Internet Explorer dus de naam is ook wel duidelijk
allemaal leuk en aardig maar ik kies geen browser voor zijn naam en heb geen windows dus die troep zit er bij mij ook niet standaard op
voor de rest gaat klikken naar "favorieten" automatisch en dan kijk ik echt niet naar of iets anders gespeld staat.. sterker nog het meeste staat in die werkbalk
functies van IE en FF valt niet te vergelijken.. simpelweg omdat IE alleen een slechte imitatie doet van proberen te browser en FF kan browsen en zoveel meer.. met add-ons die met 1 klik te installeren zijn kan hij zelfs nog een end meer
oh ja en t ging over IE7 wat de meest onduidelijke GUI ooit heeft en de nieuwe functies zijn gejat van FF en Opera enzo
GUI is ook geen argument want voor firefox zijn thema's te downloaden die exact op IE lijken.. waarom iemand dat zou willen is mij een raadsel maar ach als jij er vrolijk van word
nou komt nog het punt wat mij persoonlijk het meeste ergert.. probeer alsjeblieft is ff een website te maken
een beetje website maker die maakt dat volgens de standaarden die officieel zijn vastgelegd en als jou website perfect werkt met de standaarden van hoe het hoort dan werkt hij NIET in IE zoals jij bedoeld heb en zoals het zou moeten
dan moet je dus allemaal vieze truukjes gaan toepassen zodat je site voor IE ook nog een beetje lijkt op wat het moet zijn maar daardoor word dus jou bronbestand 30 kb ipv 10 kb.. klinkt misschien niet zo heel boeiend maar iedereen moet dus wel 3x zoveel downloaden.. ook als ze die bagger niet gebruiken.. nou is 30 kb ook nog niet veel en zal ook niet zo boeiend klinken.. maar denk nu dus dat elke fucking website dat heeft.. 3x zoveel laten downloaden.. paar miljard websites.. paar miljard gebruikers
worden dus grote getallen.. nu heb ik pas ergens gelezen dat er van die mensen zijn dat we te dicht bij komen van de data limieten.. hoeveel data er verstuurd kan worden enzo.. dit lijkt mij wel onzin maar je kan er anders over na denken
door dat er 3x zoveel gedownload moet worden per website moeten er grotere of meer hardeschijven in servers geplaatst worden.. die kosten energie.. milieu enzo hea
ook moeten de servers meer werk doen.. ook meer energie.. zwaardere servers.. nog meer energie
ook jou eigen pc moet meer doen en verbruikt dus meer energie en word wamer.. slijt harder etc etc
oh en bij IE krijg je allemaal mooie spyware enzo wat je pc langsaam maakt (al is Windows zoiezo al langsaam maar toch) en dan kan je dat weer leuk allemaal gaan opschonen met programma's als je je pctje beetje snel wil houden en kost dit ook een half uur per week ofzo wat ook weer slijtage en energie kost
ok ik hou op met deze post hij is al veel langer geworden dan mijn bedoeling was maar ik kan hier nog meer over zeggen.. soms moet je alleen een beetje verder denken
oh en trouwens ik heb niets tegen andere browsers die zich wel aan de standaarden kunnen houden.. maar daar ging dit ff niet om
en als iemand nog een echt argument heeft waarvoor IE een keuze kan zijn wil ik die best even aanhoren