eindelijk ip, whats next |
Doctor Insano Erelid
WMRindex: 1.207 OTindex: 2.351
|
Hallo mensen, het is me gelukt om van een klasgenoot zijn ip te pakken te krijgen. Weten jullie nog iets leuks wat ik er nu mee kan doen? |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
het hacken? of het veranderen? het op een briefje zetten en ermee gaan spelen? verzin zelf wat |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Inloggen op z'n router om te kijken of daar nog steeds het standaardwachtwoord op staat? |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Gewoon niets mee doen? Zal je klasgenoot wel fijn vinden denk ik.. |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Een eigen leven zoeken en dat van hem bij hem laten? |
|
Tovernaar
|
Quote Theemonster: Gewoon niets mee doen? Zal je klasgenoot wel fijn vinden denk ik.. Quote pietjevlip: Een eigen leven zoeken en dat van hem bij hem laten? Wat boeit jullie dat nou.. Quote Doctor Insano: Hallo mensen, het is me gelukt om van een klasgenoot zijn ip te pakken te krijgen. Weten jullie nog iets leuks wat ik er nu mee kan doen? Je kunt het pingen. ;D |
|
pietjevlip Oudgediende
|
ehm, ik geef een tip. Er wordt mij om een tip gevraagd. |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Quote pietjevlip: ehm, ik geef een tip. Er wordt mij om een tip gevraagd. Minimum tip is toch wel 10%, PV. |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Quote ledi: Minimum tip is toch wel 10%, PV. Deze was 100%, wat kan een mens zich meer wensen... |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote Tovernaar: Quote Theemonster: Gewoon niets mee doen? Zal je klasgenoot wel fijn vinden denk ik.. Quote pietjevlip: Een eigen leven zoeken en dat van hem bij hem laten? Wat boeit jullie dat nou.. veel, als jij nou dat klasgenootje was |
|
klok Erelid
WMRindex: 2.084 OTindex: 82 T |
Whahahah!!! je kan erop zetten met veel plezier gehackt door doctor frankenstein xD |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Niet-pesten is veel leuker dan pesten. |
|
Doctor Insano Erelid
WMRindex: 1.207 OTindex: 2.351
|
Quote Andreesie: Quote Tovernaar: Quote Theemonster: Gewoon niets mee doen? Zal je klasgenoot wel fijn vinden denk ik.. Quote pietjevlip: Een eigen leven zoeken en dat van hem bij hem laten? Wat boeit jullie dat nou.. veel, als jij nou dat klasgenootje was Ik ga niet echt iets lulligs doen. Quote pietjevlip: Niet-pesten is veel leuker dan pesten. en dus ook niet pesten. Ik ga een grapje uithalen. Ik hoop alleen dat er geen gat achter blijft. Misschien iemand die wat verstand heb over dit soort zaken? |
|
Tovernaar
|
Quote pietjevlip: ehm, ik geef een tip. Er wordt mij om een tip gevraagd. Ach jij, hij kan toch niks doen.. Negatieveling. Quote pietjevlip: Niet-pesten is veel leuker dan pesten. Klieren is iets anders dan pesten. |
|
stormzoeker Erelid
WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
Uitprinten, inlijsten en ophangen |
|
P33rd Senior lid WMRindex: 265 OTindex: 60 Wnplts: L'berg
|
aan hem vertellen dat je het hebt.. |
|
Tovernaar
|
Comment RonHunter: Op deze dingen zoals het aanprijzen van hacksites zitten wij niet te wachten. |
|
P33rd Senior lid WMRindex: 265 OTindex: 60 Wnplts: L'berg
|
wij wel |
|
Layda Erelid
WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
RonHunter HackSites dont excist, een echte hacker kan zonder website *ervaring* Ervaring delen doe je via MIRC |
|
Tovernaar
|
Quote Tovernaar: Comment RonHunter: Op deze dingen zoals het aanprijzen van hacksites zitten wij niet te wachten. Ik prijs hacksites niet aan.. Het was een link naar een hackboek voor dummies. Als je niet eens op de link klikt, oordeel dan ook niet over mijn post? Als je niet weet waar ik over praat oordeel er dan ook niet over. Daarnaast: Haal dan ook niet mijn hele post weg?! Hacken is niet illegaal trouwens! Cracken wel. -1 voor RonHunter. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Doctor Insano: Hallo mensen, het is me gelukt om van een klasgenoot zijn ip te pakken te krijgen. Weten jullie nog iets leuks wat ik er nu mee kan doen? Reg een domein link de IP zet er een leuk niet onaardige stylvolle foto op met een geinige chaossliert compatibele woordenschat |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Layda: RonHunter HackSites dont excist, een echte hacker kan zonder website *ervaring* Ervaring delen doe je via MIRC nee, via irssi~! |
|
Janeway Lid WMRindex: 20 OTindex: 11 Wnplts: Zoetermeer
|
gewoon niet pesten, zou je zelf ook niet leuk vinden als iemand het bij jou doet toch? |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
zo, die insano reageert al niet meer Quote Doctor Insano: Ik hoop alleen dat er geen gat achter blijft. Misschien iemand die wat verstand heb over dit soort zaken? dus jij hebt geen verstand ervan en je wilt hekken dan gaat het helemaal fout en blijft er een gat achter |
|
Tovernaar
|
Quote Janeway: gewoon niet pesten, zou je zelf ook niet leuk vinden als iemand het bij jou doet toch? Als jij gehacked wordt door een ervaren hacker, merk je het niet eens. Dus hoe zou je het weten? Nogmaals, pesten is anders dan klieren. |
|