Favoriete series |
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Welke series volgen jullie? Ik heb zelf The O.C Seizoen 1 en 2 op DVD en 3 koop ik gelijk als ie uit komt. Daarnaast ben ik verslaafd aan lost (Ik heb seizoen 1 en 2 thuis). |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Ik volg geen series... Als k ze begin te kijken snap k er geen flikker van, en k heb ook geen zin om ze te snappen ofzo.
O ja, Flikken op België
|
|
esmee Actief lid WMRindex: 98 OTindex: 39 Wnplts: Huizen
|
Ik volg alle CSI series!! Vind ik echt super! |
|
Elensar Senior lid WMRindex: 121 OTindex: 109
|
Ik volgde in het begin Lost, maar omdat ik veel moest werken heb ik het na een paar weken van 't eerste seizoen allemaal moeten missen :cry: Nu wil ik het nog wel een keer graag allemaal kijken, moet de DVD maar kopen denk ik. Verder probeer ik GTST, Friens, SCI, Jensen, Expeditie Robinson en Peking Express ook te volgen, maar daar komt het meestal ook niet van. Eerdere afleveringen wel kunnen volgen. |
|
ikky Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Ik ben een trouwe Lost fan, Fear Factor kijk ik graag, maar dat is niet echt een serie, en Jensen kijk ik graag. |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik vind Band of Brothers ook geweldig, heb ik al tig keer gezien. |
|
heb ik Oud Moderator
WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
CSI is leuk, verder boeit me het niet zoveel, heb liever een film |
|
andre Senior lid WMRindex: 188 OTindex: 51 Wnplts: hengelo S |
as the world turns rulezzzz even als: the girlmoregirls,friends,allymcbeal,gtst,the bold en the beatifulllll,will en grace, en ohjaa jensen is ook niet slecht :d |
|
|
Damn, Invasion mis ik nu ook al, omdat ik telkens op woensdag moet werken, bedenk ik me net. |
|
ratm Lid WMRindex: 14 OTindex: 51
|
net laatste aflevering van Friends op DVD gekeken... heb ze nu allemaal gezien...
Ga verder met Lost seizoen 1 |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
csi, friends, providence, spoorloos verdwenen, er... etc.. |
|
mij Erelid
WMRindex: 619 OTindex: 1.024 S |
spoorlos verdwenen, flikken (op ned 2, aangezien we geen belgië hebben ) en 55 degreees north |
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
Ik ben een fan van Prison Break, CSI (voornamelijk CSI NY), ik kijk wel eens Peking Express, maar die serie wordt steeds slechter. En Brainiac vind ik wel geinig. |
|
baggerlip Senior lid WMRindex: 394 OTindex: 199 Wnplts: Rozenburg S |
ik ben fan van n**ken doe je zo, beter in bed, sexcetera, en late night magazine |
|
Ricardo finalist MPPV 06 WMRindex: 267 OTindex: 287 Wnplts: Arnhem
|
Band of brothers is vet jah. ik wil altijd Jensen zien! en voor de rest zie ik wel wat er op tv is |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote baggerlip: ik ben fan van n**ken doe je zo, beter in bed, sexcetera, en late night magazine Mag jij wel zo laat opblijven |
|
baggerlip Senior lid WMRindex: 394 OTindex: 199 Wnplts: Rozenburg S |
|
|
Tim-kun Erelid
WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
ik volg amerikaanse series zoals..Lost, Prison Break, The O.C., Family Guy, American Dad, South Park. (jaja downloaden blijft makkelijk ) voor de rest nog een paar anime series zoals Bleach, Naruto, Full Metal Alchemist en School Rumble als iemand die kent. Nederlandse series gaat moeilijk omdat we hier alleen die kut BVN zender met de sateliet kunnen krijgen maar ik volgde eerst altijd Expedite Robinson en Peking Express. Japanse series kent toch niemand dus hoef ik niet te noemen en series op DVD die ik heb, Hele Friends, Blackadder, Fawlty Towers, Sharpe en Hornblower |
|
nietmeer
|
csi, csi, csi, csi, csi en csi niet te vergeten. heb ooit 1 aflevering gezien van lost, vond hem wel leuk maar geen zin om alles te volgen. klik (zie 9) |
|
Mmore Administrator
|
Quote ikkuh: csi, csi, csi, csi, csi en csi niet te vergeten. heb ooit 1 aflevering gezien van lost, vond hem wel leuk maar geen zin om alles te volgen. klik (zie 9) Om Lost te volgen moet je eigenlijk alle afleveringen volgen, dan wordt het echt enorm spannend. |
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
Lost lijkt mij ook erg goed, maar ik ben nooit begonnen met seizoen 1, dus ik denk dat ik nog een paar jaar moet wachten tot de herhalingen zich aandienen :cry: |
|
|
Quote Mmore: Quote ikkuh: csi, csi, csi, csi, csi en csi niet te vergeten. heb ooit 1 aflevering gezien van lost, vond hem wel leuk maar geen zin om alles te volgen. klik (zie 9) Om Lost te volgen moet je eigenlijk alle afleveringen volgen, dan wordt het echt enorm spannend. Ik heb ze moeten missen omdat ik moest werken..:cry: alleen de eerste paar kunnen volgen. Hoe kan ik ze nu kijken? Allen de dvd kopen of niet.. vet duur. |
|
Mmore Administrator
|
Quote Luna: Ik vind Band of Brothers ook geweldig, heb ik al tig keer gezien. Ik heb net de DVD box besteld. |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Nu pas |
|