Favoriete series |
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
@Luna: gauw doen echt waar! Ik heb nou seizoen 1 helemaal af gekeken maar ik heb seizoen 2 en 3 niet dus ik zit echt af te kicken nu, het is écht heel spannend En fout en eng maar echt geniaal haha, dat accent ook, en Bill is zooo ugly, maar Sam is écht een lekkerding!! Overtuigd? |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik moet effe wachten tot december, want dan krijg ik bonus En dan kan ik het eindelijk bestellen |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Oeeeeh hahaha cool |
|
DreamChick Senior lid WMRindex: 148 OTindex: 45
|
Grey's antomy Doll house Terminator the sarah cronicles girl more girls south of nowhere the l word en nog veel meeer |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
24 is afgelopen De enige serie die ik echt volgde Grey's anatomy en NCIS (niet LA ) vind ik wel leuk, maar volg ik niet |
|
MitoThorson Oudgediende
WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Star Trek, Doctor Who , NCIS, A Touch of Frost, en nog wel wat series maar met Star Trek ben ik nu bezig TNG en Voyager op t moment |
|
nietmeer
|
@DFC: Star Trek is zooo geweldig Wij zijn momenteel met Flashpoint bezig, verder elke nieuwe aflevering van House, The Mentalist en Monk vind ik ook geweldig |
|
MitoThorson Oudgediende
|
Mikke: nog een vrouw die van Star Trek houdt t moet niet gekker worden ken er nu al zowaar 3 voor de SF liefhebbers onderons: Physics of the impossible komt binnenkort met een 2e seizoen een programma waarin een wetenschapper scifi dingen echt te maken |
|
Haveabreak Erelid
WMRindex: 326 OTindex: 1.448
|
Science fiction Daarentegen: Dexter (nummero uno!) The mentalist Friends Two and a half man |
|
nietmeer
|
DFC: Wahaha mijn moeder en mijn zusje ook, mijn vader ook, mijn vriendje ook Star Trek familie Vader en zusje zijn zelfs naar zo'n conferentie geweest, op de foto geweest met een van de acteurs uit TNG (weet ff niet meer wie ), vader heeft meerdere star trek shirts, combadge, games, alles |
|
CarlaD Junior lid WMRindex: 3 OTindex: 40 Wnplts: Hardenberg T S |
Star Trek is de oude versie van Star Gate, maar niettemin nog steeds een gunst om naar te kijken... |
|
Haveabreak Erelid
WMRindex: 326 OTindex: 1.448
|
Quote Mikke: DFC: Wahaha mijn moeder en mijn zusje ook, mijn vader ook, mijn vriendje ook Star Trek familie Vader en zusje zijn zelfs naar zo'n conferentie geweest, op de foto geweest met een van de acteurs uit TNG (weet ff niet meer wie ), vader heeft meerdere star trek shirts, combadge, games, alles Voor de SF-fans, Flash Forward schijnt goed te zijn. |
|
MitoThorson Oudgediende
|
@Mikke: cool:3 toffe familie Quote: vader heeft meerdere star trek shirts, combadge, games, alles ik wil ik wil games heb ik wel |
|
Proud2BWitch Erelid
WMRindex: 574 OTindex: 1.174 S |
Grey's Anatomy Charmed Friends Ghost Whisperer Criminal minds According to Jim The big Bang Theory Two Guys and a Girl Two and a half man Everybody loves Raymond |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
The Eleventh Hour op Net 5 |
|
angusdeitw Senior lid WMRindex: 132 OTindex: 1.311 Wnplts: nederweert
|
Glee, Mc-Leods daughters, the avengers, the big bang theory, oh en star trek natuurlijk : |
|
zombietroll Senior lid WMRindex: 52 OTindex: 931 Wnplts: De meern
|
Chuck! beste serie!! |
|
nietmeer
|
een goeie serie JBZE grapjes!
komt allen mijn blog bekijken JBZE for life!
en de troetelbeertjes natuurlijk |
|
MIADIA Oudgediende
WMRindex: 5.489 OTindex: 6.503
|
Dr. Who, Big Bang Theory, Sharpe (op dvd), My Family, Criminal minds en star trek next gen (op dvd) |
|
Yue Erelid
WMRindex: 1.745 OTindex: 5.325
|
Friends !! Lost How i met your mother |
|
Yue Erelid
WMRindex: 1.745 OTindex: 5.325
|
leuke animes: Angel beats Shakugan no Shana Death note Lucky Star
heb er nog een aantal maar deze zijn mijn favoriet. |
|
Justist Erelid
WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Leuke animes: One Piece en dan nog wat |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote @Naaoomii: @Luna: gauw doen echt waar! Ik heb nou seizoen 1 helemaal af gekeken maar ik heb seizoen 2 en 3 niet dus ik zit echt af te kicken nu, het is écht heel spannend En fout en eng maar echt geniaal haha, dat accent ook, en Bill is zooo ugly, maar Sam is écht een lekkerding!! Overtuigd? Ik heb hem nog niet gezien *jaar later* |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Merlin op Veronica |
|
DeathJester Erelid WMRindex: 890 OTindex: 403 Wnplts: Roosendaal
|
Hmm, ben wel grote fan van het volgende: NCIS (ook LA - maar niet zo goed als NCIS zelf) Criminal Minds Flashpoint Numb3rs Nikita (die nieuwe serie op Veronica op zondag avond) Daar houdt het eigenlijk wel een beetje op, ik kijk het ook alleen als het op tv komt. Gezien ik niet veel tijd heb om tv te kijken is dit dus vrij weinig |
|