Favoriete series |
Wahloh Actief lid WMRindex: 47 OTindex: 58 S |
South Park The Simpsons Family Guy
Of was dat niet de bedoeling xD |
|
Dum-Di-Dum Erelid
WMRindex: 680 OTindex: 891
|
Band of Brothers, cker het kijken waard! |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
House Flashpoint Bones Simpsons South Park trauma centrum/huisartsenpost man ben tv verslaafd lijkt het zo xD |
|
prinsesopdeerwt Lid WMRindex: 1 OTindex: 77
|
sopranos dexter ( niet de tekenfilm!) crash gooische vrouwen friends nip tuck peter r de vries fringe |
|
nietmeer
|
De Badgasten Monk The A-Team Diagnosis Murder De Lama's Koefnoen Draadstaal House Medium Ghostwhisperer Knight Rider (de nieuwe serie) & Gilmore Girls Wat hou ik toch van de opname functie en de downloadmogelijkheid |
|
n13l5 Lid WMRindex: 19 OTindex: 46 Wnplts: Maastricht
|
Momenteel kijk ik alleen House, Castle en Burn Notice (als die eindelijk verder gaat in januari) Verder hou ik ook van series als OZ, Masters of Science Fiction, Varg Veum, a touch of Frost, Inspector Morse, en het eerste seizoen van Dexter was ook geweldig. |
|
Kristel Oudgediende
WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
Het grote Sinterklaas verhaal, maar zo zal het wel niet heten. |
|
Aiphaton Senior lid WMRindex: 173 OTindex: 268 Wnplts: Nijmegen
|
Ik heb laatst Twin Peaks gekeken, voor degenen die het kennen. Voor de mensen die er nog nooit van gehoord hebben (dat zijn er meer denk ik ); Twin Peaks is een (wat oudere, jaren '80) serie over een klein dorpje waarin een moord wordt gepleegd. Er komt dan een FBI-agent om de boel te onderzoeken. Dit klinkt allemaal vrij normaal, maar het is met stip de vreemdste serie die ik ooit gezien heb! Die agent spoort niet helemaal, en bij die moord komen ook allerlei bovennatuurlijke verschijnselen kijken, beetje à la The X-files. Ondanks dat hij zo vreemd was, heb ik er met veel plezier naar gekeken. Een aanrader als je van zulks houdt! |
|
Jasjee Oudgediende
WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Momenteel: GTST, Numb3rs en Criminal Minds. En af en toe CSI. |
|
DragonX Oudgediende
WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
House Flashpoint Lie To Me Bones CSI: New York |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
@Aiphaton, ik heb Twin Peaks op dvd. Ik ga het binnenkort helemaal kijken en ben benieuwd of ik het nu wel kan volgen |
|
Aiphaton Senior lid WMRindex: 173 OTindex: 268 Wnplts: Nijmegen
|
@Luna: Sterkte ermee Na het einde zat ik letterlijk een minuut me af te vragen wat er nou precies gebeurd was Ik heb nu het eerste seizoen van supernatural gedownload, na een aanbeveling van een vriendin. Liefhebbers daarvan die me kunnen vertellen of het ook echt wat is? |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik vind SUpernatural leuk |
|
claffdifs Junior lid WMRindex: 3 OTindex: 37
|
grey's anatomy house |
|
e_eef_eefje Senior lid WMRindex: 507 OTindex: 30 T S |
Net klaar met de serie Noir |
|
Ladineko Oudgediende
WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
House Flashpoint NCIS |
|
nietmeer
|
Star Trek TNG, Voyager, DS9 Six Feet Under Dexter CSI Vegas Columbo Inspector Morse Heroes |
|
msndy Senior lid WMRindex: 281 OTindex: 128 Wnplts: Delft
|
NCIS House Bones Friends Little House On The Prairie |
|
plurkje Junior lid WMRindex: 0 OTindex: 6 Wnplts: breda
|
the tudors spartacus first blood as the world turns the bold and the beautiful coronation street bloedverwanten |
|
sjefke Oudgediende
WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Wallander( de echte dan) |
|
Echo Lid WMRindex: 32 OTindex: 11
|
Vooral veel van Joss Whedon:
- Buffy the Vampire Slayer - Dollhouse - Firefly
En voor de rest, House, en veel wat op Comedy Central verschijnt, That 70s Show, Frasier etc. |
|
Stone-cold Erelid
WMRindex: 326 OTindex: 4.239
|
Family guy er gaat niks boven de Humor van Seth Mcfarlane... |
|
e_eef_eefje Senior lid WMRindex: 507 OTindex: 30 T S |
NCIS Glee House |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Zééééééker wel True Blood |