Favoriete bands of muziek |
heartbeat Junior lid WMRindex: 11 OTindex: 8 Wnplts: leeuwarden
|
gorillaz rhcp (red hot chilli peppers ) coldplay blur buena vista social club goose en nog veel meer ik ga naar pinkpop (voor 3 x) echt heel cool het leukste festival van nederland |
|
newfy Senior lid WMRindex: 70 OTindex: 889 Wnplts: Raamsdonks S |
Opeens helemaal Rammstein |
|
Kumiko Senior lid WMRindex: 452 OTindex: 75 Wnplts: Zoetermeer S |
The GazettE Miyavi Moi dix Mois Nirvana Linkin Park Korn Greenday Dir en Grey Marilyn Manson
en voorderest alles wat ik zelf kan na/meespelen op mn gitaren.
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
|
|
chica Senior lid WMRindex: 409 OTindex: 559 Wnplts: amsterdam S |
heyyy Luna! Ja Bebe is ok! ze schrijft zelf d'r tekst en muziek. maar echt favoriet bij mij zijn (de Spaanse dan hé) Amparanoia Ojos de Brujo La Cabra Mecanica Manu Chao (maar da's een mexicaan geloof ik) |
|
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
Ik zit opeens helemaal in Type O Negative.
Heb ook net hun discography bij elkaar gekocht O_O |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
@chica, ben de laatste tijd weg van Estopa |
|
RonHee Oudgediende
WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Ben laatst blij verrast met een single van de " Living Blues", b-side was mijn intro voor mijn drive-in disco. |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
op het moment vooral ozzy osbourne |
|
nietmeer
|
Quote Twaggy: op het moment vooral ozzy osbourne hij wordt oud, hij zingt lang niet zo goed meer als in de sabbath dagen. vergelijk die nieuwe, gets me through geloof ik maar eens met z'n nummers met sabbath. bovendien is hij solo zoiezo minder dan met de riffmeister |
|
Tom Z Lid WMRindex: 29 OTindex: 13 Wnplts: Amersfoort S |
Billy Talent Boxcar Racer My Chemical Romance Thrice Jimmy Eat World Wolfmother Linkin Park Funeral For A Friend en zo gaat het verder |
|
Refugee Senior lid WMRindex: 171 OTindex: 247 Wnplts: Ridderkerk S |
@ Giovanni, Die van RVS, Totaaaal Mee eens. |
|
Little_Fish Lid WMRindex: 6 OTindex: 133 Wnplts: Leeuwarden
|
Goose is ook wel coooll |
|
ikky Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
|
|
Little_Fish Lid WMRindex: 6 OTindex: 133 Wnplts: Leeuwarden
|
Logisch tog... Jij ook fan? |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
|
|
jacodenni Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
linkin park lordi greenday RHCP billi talent basshunter Within Temptation |
|
stryper Senior lid WMRindex: 197 OTindex: 578 S |
Wat ik luister ligt aan mijn stemming. Ben ik blij of juist niet, of gewoon "normaal" dan luister ik naar verschillende soorten Blij: Klassiek Normaal: Death Metal, Industrial Metal, Thrash Metal, Metalcore. Minder blij : Doom Metal En dan de bands: Mortification Deathstars Mortal Treason MEGADETH Paramaecium |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Waarom is je bijnaam dan niet: Metalman?? |
|
stryper Senior lid WMRindex: 197 OTindex: 578 S |
Kan ik hem veranderen ? |
|
Wâldpyk Lid WMRindex: 40 OTindex: 44 Wnplts: Veenwouden
|
Dir en Grey, Cradle of Filth Ilse de Lange Dimmu Borgir Vader Cannibal Corpse Amon Amarth Avril Lavenge TOOL A perfect circle Within Temptation Ensiferum DragonForce Hamerfall Death Death Angel Strapping Young Lad Epica. Net waar ik zin in heb. |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Quote LuckyMe: Waarom is je bijnaam dan niet: Metalman?? Of nog beter: Metaladdict. |
|
nietmeer
|
Van alles is leuk goose 30 seconds to mars wolfmother megadeth radiohead rhcp nine inch nails etc. en ga dit jaar naar lowlands! hoop dat er goede bands komen! |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote S1lencer: Quote Twaggy: op het moment vooral ozzy osbourne hij wordt oud, hij zingt lang niet zo goed meer als in de sabbath dagen. vergelijk die nieuwe, gets me through geloof ik maar eens met z'n nummers met sabbath. bovendien is hij solo zoiezo minder dan met de riffmeister mwha de tijd met Randy Rhoads vond ik beter R.I.P Randy |
|
Stickman Senior lid WMRindex: 312 OTindex: 41 Wnplts: Zoetermeer S |
Queen!
daarna Europe, The Cross, Smile |
|