Bronies Drinkplaats |
nietmeer
|
@Blackbird: goed geanimeerd, goed uitgewerkte karakters en personages, en het is gewoon über schattig xD ik dwing je nergens toe, ik kan het wel aanraden |
|
nietmeer
|
Whihi, ik heb Rarity's haren opnieuw gedaan. Wachten tot ze droog zijn. @Blackbird: Lauren Faust. Zij heeft seizoen 1 geanimeerd, jammer dat ze het niet meer doet. Maar door haar (en door DEvH en Davh11 ) ben ik gaan kijken. Ben blijven kijken, omdat het zo mooi geannimeerd is. DEvH: Oeh, WMRindek 1.000 |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
kliksamenvatting van waarom ik mlp kijk Ballad of the Brony^ ik hoop dat bovenstaande video niet over het hoofd wordt gezien, deze video is namelijk alles van de community, zijn ontstaan, de serie. enkele maanden geleden al gemaakt dus de meest recente dingen zijn er nog niet in opgenomen, maar toch ^^ |
|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
Davh11: Die documentaire is héél erg goed |
|
|
@Frostbite: Jep, vandaar dat ik 'm deel ^^. hij is lang, maar dan weet je ook meteen bijna alles over de community |
|
Frostbite Erelid
|
Davh11: Nu je er toch bent, ik ben bezig pre-readers te verzamelen om opbouwende kritiek te leveren op de fanfic die ik op het moment aan het schrijven ben. Heb je interesse? En inderdaad. Ze moesten die documentaire uitzenden op TV, dat zou toch wat zijn, denk je niet? |
|
|
@Frostbite: ik weet er denk ik te weinig vanaf. kan 't wel in een andere groep gooien maar dan krijg je meteen tien (meer?) mensen over je heen . via facebook, dus je zult de reacties niet kunnen zien |
|
Frostbite Erelid
|
Davh11: Liever een kleinere groep mensen met wie ik makkelijk contact kan onderhouden. Ik heb al iemand in de VS en ook een zeker ander Nederlands persoon die ronddwaald op deze website( ), maar ik ben dus op zoek naar meerdere meningen Edit: woop woop 2700 posts |
|
Frostbite Erelid
|
|
|
|
|
|
Frostbite Erelid
|
Davh11: Applecobbler? |
|
|
@FrostbiteQuote APPLECOBBLER:
APPLECOBBLER! Applecobbler Awawareness Day op Eqd. geen idee waarom maar geniaal |
|
Frostbite Erelid
|
|
|
nietmeer
|
BitchesFillies, please.
Rarity's still best pony.
|
|
Frostbite Erelid
|
|
|
nietmeer
|
ik heb iemand overtuigd en een brony-hater heeft een andere brony-vriend, dus permanent RD op zijn facebook |
|
Frostbite Erelid
|
DEvH: You will be assimilated to the herd! Resistance is futile! De kranton a sidenote, heb je nog tijd gezien om de nieuwe versie van de fic door te lezen? |
|
|
@Frostbite: onder aan 't artikel staan de scans . had 'm een paar dagen geleden al gelezen (fb pagina, mensen daar hebben de tijd genomen het te vertalen ^^) |
|
Frostbite Erelid
|
KlikDavh11: Ik heb'm ook in't Nederlands (Vlaams?) gelezen |
|
|
@Frostbite: Hij komt origineel ook uit P-Magazine. moet 'm nog steeds lezen, werk is een bitch komt nog wel |
|
Frostbite Erelid
|
|
|
nietmeer
|
Me like Rarity poppetje. M'n zusje ook. Ze was heel blij. |
|
|
Alev: Ahw, gaaf . artikel geschreven door de maker van de .mov series (hotdiggedydemon) |
|
nietmeer
|
RainbowDash en Fluttershy |
|
nietmeer
|
Davh11: Rabbit Brain corner. M'n zusje speelt heel graag met Rarity en d'r koets. En omdat Rarity zo mooi is, is zij de princess van alle Blindbag ponies. |
|