Bronies Drinkplaats |
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
|
|
nietmeer
|
Davh11: Klopt. "t Is de "oude" MLP. Die vind ik, eerlijk gezegd, er mooier uitzien. Maar de verhalen van de "nieuwe" is leuk En waarom zal die offline gaan? |
|
|
Alev of trolls, of hasbro zit erachter, maar te veel van die video's worden van youtube gehaald, sommige zelfs een minuut na uploaden al. maar gelukkig is het allemaal ook te downloaden |
|
nietmeer
|
Davh11: Hoe doen ze dat dan? |
|
|
flaggen, copyright claims. vaak haalt youtube ze dan automatisch eraf, wordt niet echt gekeken of de claim terecht is. |
|
nietmeer
|
Davh11: Oh zo. Vervelende mensen. Andermans plezier verzieken Waarom vind jij de Apple family zo leuk? |
|
|
Alev tja... honesty is a great value ^^ btw, nieuwe avatar kerst + ponies = awesome Braeburn is ook awesome |
|
nietmeer
|
Davh11: Braeburn? Die ken ik niet Also, epic avatar |
|
|
Braeburnepisode heet "Over a barrel", zal zo het nummer voor je opzoeken edit: nummer 21 van seizoen 1. |
|
nietmeer
|
Oh, die gozer. Met de buffels Ik vind 'm... Appart |
|
|
wou dat ik kon tekenen, kon ik nog eens wat aan de community geven. voor nu maar gewoon genieten van wat andere mensen maken :3 |
|
nietmeer
|
Ik wou dat ik ook kon tekenen... |
|
|
apart van het feit dat je allemaal art al hebt gemaakt |
|
nietmeer
|
Yeah, I know Zal ik voor jou een pony tekenen? In de styl van de nieuwe generatie? Zegmaar een David-in-Ponyform Welke kleuren, soort haar, cutiemark enz? Krullend haar, ruig haar, glad haar etc. |
|
|
mwah, lijkt me wel grappig zal een mailtje sturen daar heeft de community trouwens al een naam voor, een ponysona |
|
Yue Erelid
WMRindex: 1.745 OTindex: 5.325
|
My little Pony , daar keek ik vroeger altijd met plezier naar. |
|
|
@Yue leuk! op de eerste pagina is daar allemaal informatie over te vinden. long story short, nieuwste generatie heeft tienduizenden (meer?) over de hele wereld, veel jongeren en volwassen mannen (aka totaal niet de beoogde doelgroep in het begin ) |
|
Yue Erelid
WMRindex: 1.745 OTindex: 5.325
|
Oooo *checks it out * |
|
nietmeer
|
Davh11: Haha, leuk toch? Heb er een van mijzelf en Tim gemaakt. Kun je nog in m'n Blog met drawings zien. My Little BAM @Yue: Nog steeds? |
|
|
afbeeldingvond 'm wel leuk @Yue kijk maar of je het wat vind. keek de eerste generatie (of tweede? geen idee wat het verschil is) toen ik 4 was ofzo. ruim tien jaar later... gelukkig ben ik niet de enige Alev lijkt me wel tof ga nu ff douchen, zal straks even een mailtje doen ^^ |
|
nietmeer
|
Haha, Spike is so true |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
lol. Populair topic dit |
|
nietmeer
|
@pfft: Natuurlijk. Het gaat over ponies. Zal ik jou in pony-form tekenen? Moet je wel even vertellen welke kleuren enzo. Graag ook cutiemark. |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Alev: Ik ben nog steeds niet echt fan ofzo Maar misschien later Eerst maar een keer een pony marathon inlassen |
|
nietmeer
|
Ja! Pont marathon Elke aflevering duurt maar 20 minuten |
|