Bronies Drinkplaats |
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Alev: Oke Jammer dat ik nu mijn micro sd kaart voor mijn telefoon nog niet heb. Had ik er morgen 3 knnen kijken in de trein. |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
@pfft: thuis via wifi de episodes downloaden, dan in de trein kijken. geweldig kan voor android Tubemate aanraden, werkt prima |
|
pfft Erelid
|
Davh11: Ik heb Tubemate al. Gebruikt om muziek van YT af te rippen. Maar ja, dus nog geen SD kaart. wel 1 van 4GB, maar die is dus vol. Morgen krijg ik de nieuwe, maar kan m dan niet gelijk gebruiken ivm root. Maar ja, het komt wel goed. Pak wel een keer een aflevering mee voor het slapen gaan ofzo. Machtig mooi |
|
|
@pfft haha, ok heb zelf acht gb, zit daar ook al tegenaan. teveel muziek, te weinig om m'n telefoon goed te laten werken. opstarten is minstens drie keer crashen dus, een tip: laat 1/2 gb open, dan werkt je telefoon tenminste |
|
nietmeer
|
Ik heb Nightmare Moon getekend. Half in mijn stijl, half MLP stijl. Erg leuk om met verschillende stijlen te tekenen. |
|
pfft Erelid
|
Davh11: Het kaartje dat ik besteld heb is 32GB, class 10 Heb nu 33MB vrij op mijn SD kaart 15 MB vrij op mijn telefoongeheugen. Waardeloos. Maar in de toekomst komt het wel goed met die ruimte Alev: En nu eentje van een groep ponies op basis van deze foto |
|
nietmeer
|
@pfft; d'aaaahw... lieve pownies |
|
|
|
|
pfft Erelid
|
Davh11: Dude. Alev moest ze tekenen Ik ben niet zo'n tekenwonder meer |
|
|
@pfft heb ongelooflijk veel respect voor de tekenaars op het internet, geweldig wat sommige mensen kunnen maken. de afbeelding is gegoogled he, niet zelf gemaakt |
|
nietmeer
|
Ik ga niet zoveel ponies tekenen. |
|
pfft Erelid
|
Davh11: Weet ik Ja, ik vind het ook heel knap. Ik kon vroeger wel mooi huizen in perspectief tekenen enzo. Auto's gingen ook nog wel redelijk. Maar mensen niet en dieren ook niet Alev: Jammer |
|
nietmeer
|
Quote Davh11: afbeelding@pfft ben je voor, geloof ik bron: google. NIET ZELF GEMAAKT D: Dude, Twilight staat er 2 keer op! |
|
nietmeer
|
DEvH: Wtf? Waar? |
|
pfft Erelid
|
DEvH: Volgens mij niet hoor Die Twilight staat toch alleen 1x vooraan? |
|
|
Alev @pfft Daniël vindt dat helemaal rechtsboven in die ballon Twilight Sparkle zit. isniezoniet. maar bedankt voor het zoeken |
|
nietmeer
|
*feelin' like discord.* kijk naar de ballon, daar zie ik iets paarsigs in zitten Naast nog iets paarsigs. Twilight en Spike dus |
|
nietmeer
|
Davh11: Daar is de kwaliteit van Berry te slecht voor om te zien wie erin zit. |
|
nietmeer
|
Alev; aahw Op de computer is het ook nauwelijks te vinden hoor, niet getreurd |
|
|
DEvH Alev oftewel, DEvH zit gewoon te zeiken D: |
|
pfft Erelid
|
|
|
|
@pfft bam. geniaal bedankt voor het zoeken |
|
pfft Erelid
|
Davh11: Geen probleem Alsjeblieft Kun je ook even zien in wat voor een enorme resolutie ze het tekenen. |
|
|
@pfft dit is ongetwijfeld allemaal geshopt en ge-edit met de computer. maar het laat wel de toewijding zien van veel fans. prachtig |
|
nietmeer
|
"Error 404 Aanvraagentiteit te groot." Omg |
|