Bronies Drinkplaats |
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Wtf dit topic is gewoon gay |
|
nietmeer
|
Alev: Kan ik begrijpen ja ik mis volgens mij een schildpad where's tank? |
|
nietmeer
|
@Jannick; nope. dit is de clan der pony-admirers. voor je reactie Enne, van mij mag je dat vinden xD excuus voor dubbelpost |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
DEvH de afbeelding is van SE1. @Jannick FAKE AND GAY |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
@ Alev: Hij is: ongeveer 7000 x 4000 pixels. xD 28MegaPixel. xD Ik denk dat de poppetjes allemaal apart zijn getekend en er toen zijn ingezet. Kan vast wel met een programma Davh11: Je bedoelt dat dit niet van de makers zelf is? |
|
nietmeer
|
denk het wel ja. Tegenwoordig heb je zoveel van dat soort programma's |
|
|
@pfft: 't is fanmade, geloof ik. photoshop de ponies uit de show, zet ze in de afbeelding... wat een ongelooflijk werk moet dat zijn geweest |
|
nietmeer
|
@Jannick: Haters gonna hate DEvH: Omg, gewoon Tank vergeten! @pfft: Berry heeft 'n zwak hart. Hij kan maar weinig dingen aan |
|
|
Alev afbeelding is van SE1, SE2 is er nog niet in verwerkt |
|
nietmeer
|
Davh11: Oh, snap ik In welke aflevering komt Derpy? |
|
|
Alev die zit veel op de achtergrond, heeft in de hele show nog maar 1 woord gezegd, "Muffin". vanaf nu is zij dus een muffin liefhebber ^^ in SE2 is ze in iedere aflevering te zien op de achtergrond (ik geloof dat ep4 een meer prominente derpy heeft). ze heeft een soort "where's waldo" effect gekregen |
|
pfft Erelid
|
Alev: Ik denk dat mijn HTC m ook niet kan openen ff proberen Jup, hij doet het. Alleen gaat ie dan niet weer opnieuw scherpstellen als je inzoomt op de al ingezoomde foto Hier een discussie over het plaatje klik hier Zeg het maar |
|
|
Nightmare Moon en Luna zijn niet dezelfde, misschien deelden ze hetzelfde lichaam maar daar houdt het ook op. let op, allemaal zeer fanon ^^ nightmare moon als entiteit zou dus als shadowbolts in de afbeelding te zien zijn. |
|
pfft Erelid
|
Davh11: Ik lees de uitleg eronder ja. Zeggen het zelfde als jou. En sowieso. Als iemand IRL in persoon B zijn lichaam kan kruipen, dan mag persoon B toch ook nog op de foto Eerlijk is eerlijk Ohja. Ik ging wel slapen. Dus, ik zeg weltrusten |
|
|
@pfft: 't is gewoon een character, hoe luguber het ook is dat zij een lichaam over weet te nemen en shadowbolts zijn gaaf |
|
nietmeer
|
shadowbolts zijn cool die moeten het een keer opnemen tegen de... mijn god, ik moet echt gaan slapen. tot morgen... |
|
nietmeer
|
Weltrusten mensjes. Ik ga straks ook nog slapen. Nightmare Moon is af en ik vind 't falen. Me not boss with colourpensils |
|
|
slaapse iedereen |
|
Lisbeth-Salander Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
pony kroeg? |
|
nietmeer
|
@Lisbeth-Salander: Een kroeg over ponies |
|
pfft Erelid
|
Lisbeth-Salander: lees de tweede post in dit topic maar door. |
|
nietmeer
|
Tijdens biologie Nightmare Moon getekend. 'k Zal 't later wel posten |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Wow!! In 2 dagen tijd al zoveel reacties. Je hebt kennelijk een goed onderwerp aangeboord, Alev. |
|
nietmeer
|
@ledi: Ponies zijn altijd goed Nu kunnen wij zo veel posten over ponies als wij willen |
|
|
@ledi je kunt niet zeggen dat dit topic nutteloos was he? Alev DEvH had al eerder een pony topic, die is inderdaad doodgebloed. deze is net wat actiever |
|