Bronies Drinkplaats |
nietmeer
|
Davh11: Mijn topic is gewoon 20% cooler. En makkelijker bereikbaar (voor mij op Berry) |
|
nietmeer
|
mijn vorige poging was... Ach ja, het was een poging. 20% cooler in 10 seconds flat |
|
nietmeer
|
The postkiller became a postmaker Hoezo vind jij Twilight het leukst? |
|
nietmeer
|
weet ik niet... misschien omdat ze socially awkward is xD
en Applejack is ook cool. Gewoon, omdat het een ondergesneeuwde pony is... |
|
nietmeer
|
Ondergesneeuwde pony..? Leg uit En Twilight is inderdaad socially awkward xD Wtf... Loopt er net een gozer langs mij die enorm enthousiast mee zat te rappen met een lied Ik vond Rarity al heel leuk bij de eerste aflevering. Al helemaal toen ze d'r staart aan een onbekende random dragon gaf, zodat die weer een snor heeft. |
|
nietmeer
|
ondergesneeuwd wil zeggen dat AJ eigenlijk bijna geen eigen afleveringen heeft gehad, RD veel meer Maar dan ook echt een behoorlijk verschil |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
de twee van SE2 met rarity zijn geweldig |
|
nietmeer
|
DEvH: Er was 'n aflevering van Apple Jack dat ze alle appels ging oogsten in haar eentje Wie is RD? Ik ben slecht met afkortingen Davh11: ik moet nog alles van Seizoen 2 kijken |
|
|
rd is rainbow dash . 't zou tof zijn als applejack wat meer werd uitgewerkt, zoals ze dat bij rarity hebben gedaan. SE2 kan ik je echt aanraden, twee rarity episodes (en best goede ook). |
|
nietmeer
|
Davh11: Oh, had ik zelf ook kunnen bedenken xD Rainbow Dash krijgt inderdaad meer "aandacht" dan andere. Ondanks dat is Rarity geweldig met d'r diamanantjes (Ze heette anders in de aflevering, dacht ik) en haar jurken en en... |
|
|
Opalescense, da's d'r kat |
|
nietmeer
|
Davh11: Die kat is epic Die aflevering waar Rainbow Dash een huisdier uit zocht en die beesten moesten het speeltje van de kat afpakken |
|
nietmeer
|
Davh11: Heb je trouwens al bedacht hoe de pony eruit moet zien? DEvH: Ik kan ook 'n ponysona tekenen voor jou |
|
nietmeer
|
neuj ,ik krabbel zelf wel wat als ik zin en kunde vind maar toch bedankt |
|
nietmeer
|
DEvH: Ik wil het dan wel zien |
|
nietmeer
|
Alev; ik zal erbij zeggen dat het een pony is zal een keer even wat krabbelen |
|
nietmeer
|
DEvH: Kan die keer niet nu? En post 'ns wat krabbeltjes |
|
nietmeer
|
ik kan echt niet tekenen joh |
|
nietmeer
|
enige poging ooit om een pony te tekenen werd het een combinatie van Pinkamena en Derpy xD excuus voor dubbelpost |
|
nietmeer
|
Je mag hier dubbelposten. 't Is de Pony Kroeg, hier mag je veel doen Wat is een Pinkamena? En je moet gewoon veel tekenen en oefenen. |
|
nietmeer
|
cupcakes ken je die niet? DIT is Pinkamena. Knettergek. Lees Cupcakes maar eens als je wil weten waarom Pinkamena gestoord is xD nee. Lees cupcakes vooral niet xD |
|
nietmeer
|
Oh, dus Pinkie Pie met plat haar is Pinkamena? Die aflevering ken ik. Ze is niet de enige die haar eigen verjaardag vergeet... xD |
|
nietmeer
|
Ik heb 'n epic idea gekregen. Ik ga Twilight animeren. In m'n schrift Is vaak gaver dan op de Pc, want elke frame moet opnieuw getekend worden. So... No Copy-Past skills... |
|
|
gaaf idee . kun je misschien op de fb pagina zetten als je klaar bent, videootje maken |
|
nietmeer
|
succes pinkamena is... de gestoorde versie van Pinkie. Nogal heel erg... gestoord xD |
|