Bronies Drinkplaats |
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
OMG. Een Dreamertje-praatgroep. Jezus. Dat hoeft niet hoor Dan schiet ik mijzelf nog liever neer |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Pfft, dat is niet iets van lang geleden. We hadden pas nog een Duits cafe en een Engels cafe en een Frans cafe en een filosofisch cafe en ga zo maar door. Het kwam het forum gewoon niet ten goede. Heeft niks te maken met zin hebben, anders zat ik niet zoveel hier toch |
|
nietmeer
|
je vinger is ineens toepasselijk, pfft mooi gezegd Als de naam echt zo'n probleem is... Ik zie zelf het probleem niet Maar ik zal mij nederig onderwerpen aan het juk der mods. Eigenlijk zal het mij ook aan mijn reet roesten allemaal, zolang ik maar een plek heb waar ik honderduit kan l*llen over ponies zonder mensen er mee lastig te vallen @Luna; zullen we nu weer ontopic gaan? voordat het gesloten moet worden |
|
Wolfje Oudgediende
WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
een ponny kroeg komt er zo ook een trollenkroeg? |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
|
|
Luna Moderator
Quote @Wolfje: een ponny kroeg komt er zo ook een trollenkroeg? Ik kan geen nee zeggen als dit ook mag |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
@DreamerTje: Whahahahahaah. Kijk, dat is nou mooi Maar ik zal je sparen. Maak het topic toch maar niet. @Luna: Ja, maar dit heeft toch meer een onderwerp. Dus, dan heb je alles op 1 plek, ipv dat het een grote kakefonie wordt in Voogelvlucht. Daarnaast bestaat het filosofisch cafe eigenlijk nog steeds, maar onder een andere naam geloof ik. DEvH: Het is een middelvinger naar de neppe gezelligheid met de kerst, meer niet. |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
't gaat hier echt weer nergens over.... |
|
pfft Erelid
|
Quote @Wolfje: een ponny kroeg komt er zo ook een trollenkroeg? WMR= afbeeldingTroll is strong in this one |
|
DreamerTje Oudgediende
Dat ging het ervoor ook al niet |
|
nietmeer
|
@pfft; snap ik Ik vind het een coole avatar. Maar ik heb nog niks gezien van die naamsverandering, wie gaat dat doen dan? Want volgens mij zijn er genoeg mods online om een heel leger te vormen wat een gedoe zeg... Kijk toch allemaal ponies, wordt je blij van |
|
Luna Moderator
Muse, omdat we steeds offtopic gaan. Heb je geen ponyverhaal ofzo |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Ja joh, ik heb echt een vet pony verhaal.
Vroeger, toen ik jong was had mijn zus ponies en toen gingen we er samen mee spelen. Ik was toen 6. |
|
pfft Erelid
|
Maar, misschien een klein idee. We kunne er ook een topic over meme's van maken. Dan heb je al die rommel een beetje bij elkaar. afbeelding |
|
nietmeer
|
|
|
DreamerTje Oudgediende
Ik heb 5 jaar paardgereden |
|
nietmeer
|
YOU DON'T LIKE THE NAME? Verander het dan in Bronies Drinkfontijn. DON'T LIkE THE PLACE? Verplaats het naar kunst en cultuur.
Ik ben nu niet zo blij. Natuurlijk, 't is iets kinderlijk. Maar da's zeuren over hoe "gay" dit is ook.
My Little Pony is kunst, en dat meen ik. Het is een animatie, gemaakt door Lauren Faust. Ikzelf als animator weet hoeveel werk en zorg en denkwerk erin zit. Als daarop gehaat wordt, ben ik niet vriendelijk meer.
De fanart is trouwens ook geweldig. Mensen hebben er hard aan gewerkt en het ziet er fantastisch uit. Waarom haten op kunst?
Sow... Please. No hating here. |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Hoe moet ik dat weten, ik was toen 6. Dat is 17 jaar geleden. Ik weet wel dat er een heel irritant hoog stemmetje bij werd gedaan. Mijn vader vond dat gruwelijk. En terecht. |
|
Luna Moderator
We hebben het toch allang niet over de naam toch |
|
Wolfje Oudgediende
WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
ik vond My little pony niets aan ik hield meer van trollen |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Ff alle gekheid op een stokje: ik denk om eerlijk te zijn dat het echt hier thuishoort, op je blog, maar niet per se in een nieuw topic. Maar ik wil het een kans geven; en daarbij hoort denk ik dat het vanaf nu over die Ponies gaat, en dat alle mensen die het er niet mee eens zijn maar ergens anders hun gal gaan spuien? |
|
pfft Erelid
|
|
|
nietmeer
|
Excuus, Berry is erg traag. Vooral als jullie zo snel posten @emmertje: Jij vindt Rarity het leukst? Me like |
|
Luna Moderator
(verplaatst naar Kunst en Cultuur, meer omdat het daar op zijn plek staat) |
|
nietmeer
|
Bam. Helemaal weg. Waar issie gebleven? |
|