Bronies Drinkplaats |
nietmeer
|
ponies! De mods letten gigantisch op ons nu xD |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
@emmertje: Die ken ik niet. Maar het lijkt wel verdacht veel op dat scharminkel ja. Maar voor welke leeftijdscategorie is MLP eigenlijk? 8 ofzo toch? Ik kwam net namelijk wel een woord tegen dat ik nog niet kende |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
|
|
nietmeer
|
DEvH: Lol,we starten gewoon een ponyrevolutie. Mmore als ons leider! Ze is autistisch, dus cool? Ik ben dan ook cool! YES @pfft: Ik leer ook veel van MLP |
|
pfft Erelid
|
@emmertje: jaja, prachtig. Maar laten we dat maar niet doen hier xD Alev: Chill. Ben ik iig niet de enige |
|
nietmeer
|
@pfft: 't Was toch ook de bedoeling van MLP dat je er wat van leerde? @emmertje: Hoe kun je van 'n pony 'n seksobject maken? Eh, zo dus |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@pfft: Je moest eens weten wat ik nog meer ben tegengekomen. Deze was nog vrij beschaafd Alev: op zo'n beetje ALLE figuren zijn dergelijke vunsplaatjes gemaakt. Alleen jammer dat je het zomaar kunt vinden door "Rarity" in de typen |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
rule 34 alsjeblieft niet in dit topic, alsjeblieftdankjewel |
|
pfft Erelid
|
Alev: Geen idee hoor @emmertje: Ik hoop dat er niemand is die hier op kan klaarkomen. Manmanman |
|
nietmeer
|
Davh11: Rule 34 is everywhere Ze hebben also de topicnaam en plaats veranderd @pfft: LOL, agreed xD |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Nou, om ingedeeld te worden bij Cultuur is niet mis. Proest! Veel plezier verder met je pony! |
|
nietmeer
|
do not want! (bedenk zelf de Caps-lock versie daarvan maar ) nee, echt smerig Ponies zijn er voor de lol en voor de gezelligheid niet voor het "cloppen" zoals dat genoemd wordt. en Rarity is inderdaad vrij populair... ik hou erover op. Twilight is autistisch, omdat ze alles nacheckt, neurotisch is en alles op haar manier moet doen. En alles dat daarbuiten valt bestaat niet. (feeling pinkie keen) Maar daarnaast is ze ook een stuudje, en een sterke unicorn, dus is ze cool |
|
nietmeer
|
@ledi: Ik vind MLP kunst. MLP => Animatie => Kunst. Er gaat echt enorm veel tijd, werk, moeite en zorg in zo'n animatie. Al helemaal als die 20 minuten lang moet zijn. Ingekleurd, achtergrond enzo. Ik heb al moeite met 1 minuut animeren, helemaal blank |
|
ledi Oudgediende
Alev, ik geloof je graag, maar je praat tegen een leek, want ik ken MLP alleen van horen zeggen. |
|
nietmeer
|
Misschien de eerste aflevering bekijken? Het duurt maar zo'n 20 minuten. En dan kun je zien hoe mooi ze 't geanimeerd hebben. Zelfs de manen bewegen |
|
ledi Oudgediende
Alev: sorry, tv jaren geleden de deur uit gedaan omdat ik geen geduld heb voor iets dat langer dan 5 minuten duurt . Dus ook videofilmpjes e.d. worden door mij weggedraaid. |
|
|
@ledi da's niet echt een hoge aandachtsspanne Alev daarbij, het is ook een internet cultuur |
|
ledi Oudgediende
Davh11: klopt - maar vaak met "verspringen" kun je toch een idee krijgen van de inhoud. Ik ben liever zelf bezig dan passief achteroverleunen. |
|
nietmeer
|
Davh11: Inderdaad Maar ik vind 't vooral kunst. 't Is gemaakt door Lauren Faust, die is awesome. Ze heeft ook The Powerpuff Girls geanimeerd. @ledi: Je kunt 't een kans geven. Maar als je het niet wilt... Jouw keuze |
|
|
't is bovenaal gewoon zeer vermakelijk... en de kunst die er omheen wordt gemaakt, prachtig. zelfs fanmade muziek |
|
nietmeer
|
Ja, ik vind dat echt geweldig. Die fanart Mensen hebben echt talent en ik vind 't mooi dat ze van MLP inspiratie krijgen |
|
|
ik zal vanavond nog even wat art hier delen |
|
nietmeer
|
Davh11: Zelfgemaakte? Speel je gitaar? |
|
|
zelf gevonden (drawfriends, deviantart, ponibooru). speel gitaar, heb winter wrap up geprobeerd te spelen, wel veel oefening... work in progress |
|
nietmeer
|
Je moet een Metal versie van Winter Wrap Up maken (Ook al zijn er meer mensen die dat doen ) En... Ik teken wel wat erbij, als je dat wilt |
|