Bronies Drinkplaats |
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Vailan: leuk |
|
nietmeer
|
Vailan: Pfft. Dat pakje had veel beter bij Rarity gestaan. |
|
nietmeer
|
|
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
*Vraagt om info* Ik zie dit steeds voorbijkomen, en 'k vroeg me af, wat is dit nou eigenlijk |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
@DoccieDraaiorgel: op de eerste pagina van het topic staat een verhaal over het bronyïsme Vragen kun je altijd hier stellen, of je kunt me een mail sturen. |
|
nietmeer
|
|
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Aww, net de eerste twee afleveringen gezien:3 Cuuuute!:3 |
|
nietmeer
|
een brony is een persoon die My Little Pony: Friendship is Magic leuk vindt. Er zijn er al behoorlijk veel Maar goed, die personenen vallen nogal buiten de doelgroep. Ik ben bijvoorbeeld 18, maar vind het wel leuk. @DoccieDraaiorgel: :3 nog een brony? |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
DEvH: De eerste reactie van davh11 hier KnowyourmemeLast minute of the first film that did it |
|
nietmeer
|
|
|
DoccieDraaiorgel Erelid
|
|
nietmeer
|
Zombies. Why not? |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
Derpy ziet er nog normaal uit |
|
nietmeer
|
Davh11: dat viel mij ookal op |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
|
|
Yue Erelid
WMRindex: 1.745 OTindex: 5.325
|
Bookwurm: de tweede is awesome |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
|
|
nietmeer
|
|
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Alev: Wa's een meme 'K dacht eerlijk gezegd dat 't Celestia was |
|
nietmeer
|
@DoccieDraaiorgel: Een meme... Poeh, moeilijk uit te leggen voor mij. Het is Celestia, maar een andere versie ervan. Molestia, door de fanbase bedacht. |
|
nietmeer
|
@DoccieDraaiorgel: een meme is een bekend internet fenomeen dat zich snel verspreidt. Foto's, video's of audiomateriaal dat in verschillende situaties toegepast wordt om voornamelijk tot een grappig resultaat te leiden. Bijvoorbeeld: Trollen. Een begrip. Trollen is iemand bewust boos maken, om daarna degene die boos werd uit te lachen omdat die zich zo liet opnaaien. Voorbeeld was bijvoorbeeld door mensen op mormon.org (mormonen) massaal te vragen hoe magneten werken. Een andere meme is dus het brony zijn. Of ponies in het algemeen. Bekend internetfenomeen dat overal opduikt. zo had de bekende DJ "Deadmau5" bijvoorbeeld een shirt met een plaatje van Fluttershy aan. Memes komen het meest voor in de vorm van plaatjes, vaak met tekst eroverheen, om tot een grappig resultaat te komen. Soms is het ook om mensen te frustreren, of om mensen bewust te maken van iets. |
|
beste-spellen Senior lid WMRindex: 11 OTindex: 270 S |
Kan iemand van jullie mij uitleggen waarom je voor dit t-shirt (of deze) je 999.99 $ moet betalen? |
|
nietmeer
|
|
|