Bronies Drinkplaats |
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Alev: Ja. |
|
nietmeer
|
|
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Alev: Fuck ja! |
|
nietmeer
|
|
|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
DEvH: Pinkie Andersson Pie? |
|
nietmeer
|
@Frostbite: Mrs. Pinkie Pie... My name is NEO. - Diane Pie. |
|
nietmeer
|
|
|
Frostbite Erelid
|
Vond deze aflevering wat minder :/ De CMC song was wel erg leuk |
|
nietmeer
|
Ik vond de song alleen niet zo MLP achtig. Hele aflevering vond ik niet zo MLP achtig. Het had een heel typische moraal die veel andere shows ook hebben. I told y'all! Season 3 is gonna be like DFJFGNSDGN |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
De Pinkie Pie Polka is terug! |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Vailan: Rarity zit er niet in. Te fabulous? Ik moet toegeven dat ik bronies steeds... minder vind worden. Ik kijk de show en teken zelf ponies. En de muziek die andere bronies maken is ook leuk. Maar sommigen... Die besteden hun hele leven aan My Little Pony. Geven te veel geld uit aan zoiets, vind ik. |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
Alev je zult altijd de Rabids houden. Of mensen met erg veel geld en een hobby voor ponies =p De mensen die er echt obsessief mee bezig zijn (ook de cloppers die dit overal gaan verkondigen - erg jammer, dat gedrag) kun je het beste gewoon negeren. Er zal vast een reden zijn voor die mensen om zich zo te focussen op pony, maar dat vind ik nogal triest. Er is nog zoveel ander moois om te zien als iemand z'n hele leven wordt overheerst door hoe goed de nieuwe episode is/was dan is diegene echt te ver weg afbeeldingafbeeldingafbeeldingPony art |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Woah, dat art. Vind het grappig dat Zecora een ponyuiterlijk heeft. Zebra's zijn namelijk meer ezel dan pony. fak u twilot |
|
|
Ik ga 'm nog een keer posten hier, Alev en DEvH zullen 'm al wel gezien. The stars will aid in her escapePMV'ing. How to do it right. @DoccieDraaiorgel ken je deze al? Alev heb het origineel ervan gevonden. hier. Grotere versie Kan ook aanraden om de rest van z'n gallery te bekijken. Nu maar eens aan de nieuwste episode beginnen |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
|
|
|
|
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Davh11: Ah, oké. Nog niet gezien inderdaad. |
|
nietmeer
|
|
|
|
|
|
Frostbite Erelid
|
That... was... AWESOME |
|
nietmeer
|
Nog best veel bronies of WMR! Sweet! Tel er nog maar eentje bij op! De nieuwe aflevering was prachtig. Saddle Arabia? Geweldig! |
|
nietmeer
|
Eens weer een goede aflevering. |
|
|
Hoi Strudel, welkom in de bronies drinkplaats! Ik zal vanmiddag de episode zien, had daar gisteren de tijd niet voor. Wat ik er al van gelezen heb, is dat het een awesome episode was. Kan ook niet anders, want trixie, maar ok |
|