Bronies Drinkplaats |
nietmeer
|
Ik zou Rafaël's gezicht wel willen zien als ik School of Canterlot aan 'm kon tonen . Hoe zou hij reageren? xD Zo? Of... zo? Of zo? . Of misschien toch zo? |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
Vailan hij zou denk ik nogal pissig worden de ponified versie is namelijk nogal een vloek voor het origineel. haalt alle kracht eruit desondanks, geniaal weer dat écht alles ponified te vinden is |
|
nietmeer
|
Vailan: Ik denk dat hij zal gaan vragen wat dat voor soort wezens zijn. 't Is niet echt overduidelijk PONY. |
|
nietmeer
|
Ik denk dat Michelangelo zich een breuk zou lachen als hij deze parodie op Rafaël's werk zag , gesteld dat hem verteld was wat er precies afgebeeld is . |
|
nietmeer
|
|
|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
|
|
Frostbite Erelid
|
Nieuwe episode was geweldig! [SPOILER] Ik ben ietwat ontevreden over het eind, schijnbaar blijft ze, maar hoe moet dat dan verder met de rest van de mane6? Beetje vreemd. [/SPOILER] |
|
nietmeer
|
^
[SPOILER] Zeiden ze niet dat het voor een week was? [/SPOILER]
|
|
|
I loved the new episode |
|
nietmeer
|
This episode was goed. Het was een echte My Little Pony episode. Niet zoals de vorige. |
|
|
Spitfire is gewoon een awesome character. Er waren nog mensen die zeurden dat haar karakter veranderd was, maar daar is wat tegenin te brengen. De andere keren dat we haar zagen was buiten het trainingskamp, en je moet een bepaald soort strengheid hebben bij die drills (en spitfire als drill captain ) |
|
nietmeer
|
Spitfire was inderdaad awesome. En Rainbow Dash was eindelijk een keer niet constant een arrogante bitch. Pinkie Pie was nog steeds.. *zucht* Ik haat haar nu. Maar Rarity. Maii Gawd, Rarity. |
|
nietmeer
|
Ik ben blij dat Rainbow Dash eindelijk weer iets van haar element laat zien. In het vorige seizoen vond ik haar onuitstaanbaar. Als ze zich zo gedraagt als in het eerste seizoen en de aflevering van afgelopen week, dan zou ze weer eens kunnen stijgen op mijn lijstje. |
|
nietmeer
|
Welk lijstje? Is iets een lijstje als alleen Rarity erop staat? |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Alev: Rarity is gewoon . . . Rarity. |
|
nietmeer
|
Alev: Aan Rarity alleen al heb je een waslijst. Lijstje van mijn favoriete personages: 1. Spike 2. Twilight Sparkle 3. Rarity 4. Princess Celestia 5. Fluttershy 6. Applejack 7. Pinkie Pie 8. Steven Magnet 9. Big Macintosh 10. Rainbow Dash |
|
nietmeer
|
Oh, dan even mijn lijst:
1. Rarity. 2. Rarity. 3. Rarity. 4. Rarity. 5. Rarity. 6. Rarity. 7. Rarity. 8. Rarity. 9. Rarity. 10. Princess Luna. |
|
Frostbite Erelid
|
Best pony: Twilight Sparkle Best BG pony: Colgate Best filly: Scootaloo Best alicorn: Luna Best earthpony : Applejack Best Pegasus: Spitfire Best Unicorn: Twilight Sparkle. afbeelding |
|
|
Best pony: Octavia Best BG pony: Octavia Best filly: Applebloom Best alicorn: Cadance Best earthpony : Applejack Best Pegasus: Spitfire Best Unicorn: Vinyl Scratch Aw yeah |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Beste Pony Tank: Flakky Beste Healer Pony : Hinniq
aangezien ik niets weet van m.f.p verzin ik het maar
|
|
Frostbite Erelid
|
Quote Davh11: Best Pegasus: Spitfire Aw yeah Zitten we daar toch maar mooi op één lijn hè? |
|
nietmeer
|
Wat. Gay. Rarity. |
|
Frostbite Erelid
|
|
|
|