God is alomtegenwoordig en zijn zoon moet daar tegenwoordig toch ook niet meer voor onderdoen. Beperkte Jezus zich voorheen nog tot occasionele verschijningen op schilderijen, in films en liedjes, dan moeten we voortaan niet verder dan het café om in contact te komen met de heilige zoon. Of zo lijkt het toch in een Britse campagne waarop bierglazen met de beeltenis van Jezus te zien zijn. De stunt is bedacht door de Britse oecumenische gemeenschap die de Britse jeugd weer naar de kerken wil lokken. Op de affiche is te zien hoe de beeltenis van Jezus zich aftekent in het schuim dat is achtergebleven op bierglazen. De bijhorende vraag "waar vind jij hem?" verwijst vooral naar het overmatig alcoholverbruik dat rond de kerstperiode meer regel dan uitzondering is. Francis Goodwin, voorzitter van de oecumenische beweging, is er niet over te spreken dat kerstmis alleen maar rond feesten en drinken draait. En dus combineert hij het drinken maar met de blijde boodschap. Bedoeling is vooral dat mensen praten over de campagne en dus ook aan de toog. Of daar zo'n interessante discussies te horen zijn, is nog maar de vraag.