Wie een telefoonabonnement afsluit komt wel eens voor verrassingen te staan. Het overkwam een stel uit het Amerikaanse Oregon. Na één maand was de rekening al torenhoog. Het bleek uiteindelijk een foutje te zijn. Filmpje
Ik ben verbaasd dat die telefoonstem dat lange getal uit haar strot krijgt Maar zo'n bedrag komt vast niet elke dag voor, dus dan ga je als provider toch eerst kijken of er ergens iets niet fout is gegaan.
@botte bijl: Heb ik ook Jeetje, moesten ze soms het hele tekort aanvullen van mensen die niet betaald hadden over de laatste 10 jaar of zo, wat een bedrag! Dat bedrijf had dus wel degelijk gelijk kunnen zien dat dit niet klopte en ik zou als ik Amerikaan was hier direct werk van gemaakt hebben door ze uit te kleden voor een paar miljoen voor de verwerking van de trauma's
Ach ja, een foutje moet kunnen. Mijn energieboer had een paar jaar geleden mijn maandelijks voorschot ook berekend op ruim €13.000,- We hebben er samen een keer hartelijk om gelachen en de boel rechtgezet.