|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
ik ben net wakkker  was gister weer een beetje laat geworden  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Gisteren reed de intercity Den Haag-Venlo tussen Dordrecht en Breda ineens als stoptrein. Extra haltes: Dordrecht Zuid, Lage Zwaluwe en Breda Prinsenbeek. In- en uitgestapte mensen op die haltes: Nul. Heeft de reis wel weer met twintig minuten verlengd  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
hoi tom  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik ben al heel lang niet meer met de trein geweest.. |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
@Nw, wat denk jij nou  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Zo rij je van Woerden naar Friesland om op nog niet al te best ijs te gaan schaatsen en zo wordt je vermist  |
|
ToMxlr
Erelid
|
breda-prinsebeek is echt zo'n schijtstationnetje, daar stappen alleen zakenmensen in en uit  |
|
Ikke
Oudgediende
Ik zit aan de NS vast helaas  Lage Zwaluwe dan, dat ligt helemaal in the middle of nowhere  |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Hoi NW @Ikke: Als ik vanuit Zwolle (elk uur om 47) of Groningen (elk uur om 5 over) de intercity pak is het een stoptrein tot aan Zwolle/Groningen. Als dat nou eens geen stoptrein zou zijn, zou ik een half uur later van huis weg kunnen. Mja, NS met zn rare ideetjes. Er rijdt toch niet voor niks ook nog een stoptrein.. |
|
ToMxlr
Erelid
|
ik ook, maar ik ben toch niet heel ontevreden met de NS, zeker niet met de nieuwe dienstregeling  scheelt me toch weer wat trein gemis moggel 'dreas, mis je al wat vingers?  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
weer problemen met de trein, er zouden geen treinen rijden tussen den bosch en eindhoven maar ze rijden toch  zometeen arya ophalen @tom , nog niks afgestoken  |
|
ToMxlr
Erelid
|
tja, dat had ik maandagavond ook, lees mn blog. ik weet wel dat tussen den bsh en tilburg helemaal niks rijdt op dit moment: geknapte bovenleiding.. |
|
pfft Erelid
|
Mooi dat ze toch rijden dre  , apart is t wel  |
|
Ikke
Oudgediende
@tom: De laatste tijd gaat het wel wat beter, maar ik heb regelmatig gehad dat de NS ervoor hebben gezorgd dat een reis van anderhalf uur uiteindelijk vijf en een half uur duurde... |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Pompompom ben ik weer  |
|
ToMxlr
Erelid
|
pompompompom  ik weet het, maar de intercity eindhoven --> breda vetrekt nu 2 min later, en voreger haalde ik hem in de spits wel eens net niet, nu niet meer  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
ToM, diezelfde man was er net weer   Weer met zo'n strak blousje  |
|
ToMxlr
Erelid
|
gehehe, doet ie het nu weer? ik wil hem Gino Noemen, ik vind het echt een Gino  |
|
Ikke
Oudgediende
Met de nieuwe dienstregeling stoppen de nachttreinen niet meer in Den Haag Centraal maar Den Haag HS... Daar wil je 's nachts ook echt uitstappen  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Met de nieuwe dienstregeling hoef ik niet meer 20 minuten in de kou staan te bevriezen in Hengelo  |
|
ToMxlr
Erelid
|
valt wel mee, liever daar dan Rotterdam Blaak... |
|
Ikke
Oudgediende
Ben nog nooit in Rotterdam Blaak geweest, maar zodra het donker wordt staan er bij HS 20 kleerkasten van Securicor. En niet zonder reden. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Pompom ik heb zin in vrijdag  |
|
pfft Erelid
|
Lekker veilig toch? Met die kleerkasten  Maar wat gebeurt er op Den Haag HS zoal dan? |
|
ToMxlr
Erelid
|
ikke, die staan er daar gelukkig nog, blaak, daar is niks. ja, criminelen, en drugs, maar geen politie oid te bekennen. @Luna, ben je online?(hint)  |
|