|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Ik in afwassen  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote pfft: @Ikke: Als ik vanuit Zwolle (elk uur om 47) of Groningen (elk uur om 5 over) de intercity pak is het een stoptrein tot aan Zwolle/Groningen. Als dat nou eens geen stoptrein zou zijn, zou ik een half uur later van huis weg kunnen. Mja, NS met zn rare ideetjes. Er rijdt toch niet voor niks ook nog een stoptrein.. Er rijdt om kwart voor (..:44) wel elke keer een sneltrein richting Zwolle en andersom weet ik het even niet  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ghehe, lijkt veilig he... Maar zodra jij voet buiten de deur zet hoeven zij geen vinger meer uit te steken @pfft: Den Haag Hollands Spoor ligt op de grens tussen de schilderswijk en het laakkwartier... De twee meest 'frisse' buurten van Den Haag  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik hoop dat ik vrijdag een beetje de weg kan vinden in Den Haag en niet kats de verkeerde kant op ga met de tram  |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Aha ikke. Vandaar. Dreamert, die andere is dus om ..:05 vanuit Groningen. Dat moet ik toch wel weten aangezien ik al een half jaar ongeveer elke dag op dat traject met de trein mee rijd  |
|
Ikke
Oudgediende
@LQ: Waar moet je heen? |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ikke, weet ik nog niet precies  Of ik ga naar Angel z'n huis of naar 't Centraal waar ik Naomi zie of ehm naar Angel's werk |
|
DreamerTje Oudgediende
@pfft, ik reis nu ook al meer dan een jaar op dat traject en ik pak altijd die om ..:44 omdat die niet stopt in Beilen en al die stationnetjes  |
|
Ikke
Oudgediende
voor 50 cent krijg je bij de HTM op het centraal station een kaart met alle tram- en buslijnen erop  |
|
pfft Erelid
|
Oh, Dreamert, wanneer zit je daar in de trein dan? Want volgens mij ben ik je nog nooit tegen gekomen |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ach als ik op centraal moet uitstappen en daar Naomi zie, dan moet dat denk ik nog wel lukken want dan hoef ik niet over te stappen op andere trams en kan ik met een tramlijn naar centraal  |
|
DreamerTje Oudgediende
Ooh, vooral op vrijdagavond (richting Groningen) en maandag laat in de middag (richting Utrecht) Maar pak je dan niet de trein van ..:25? Dan kan je 20 minuten later weg. Je zit eigenlijk in een soort dezelfde trein want hij stopt ook overal |
|
Ikke
Oudgediende
Nja, tijd om te douchen. Dan nog even langs sticks 'n' strings om nieuwe snaren te halen. Op beide gitaren is de A-snaar gesprongen  Tot ooit  |
|
pfft Erelid
|
Ja, das waar, naar weetje, eigenlijk haal ik die trein van 5 over t uur vanuit Groningen nooit. En die van 25 over ook niet. Ik moet altijd vanaf Zernike in Grunn komen en das dus 20 minuten met de bus... Haal je net niet. Dus En ik zit dan niet in de trein, als jij reist, dus vandaar  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
laat je kont er niet af vriezen ikke  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
ToM weetje wat we nu in huis hebben  |
|
ToMxlr
Erelid
|
oliebollen, en appelflappen in de maak, en zalm..  |
|
DreamerTje Oudgediende
Hoelaat ga jij dan vanaf 't zernike weg?  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ja ma heeft zalm gekocht  |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
Hallooow  |
|
pfft Erelid
|
Hoi es  @Dreamert: De bus gaat volgens mij om 9 over naar t station, dus dan pas. En dan haal je t dus net niet en als het niet opschiet kun je het al helemaal vergeten |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Little Queen: Ja ma heeft zalm gekocht  beetje te laat he  of je moet wat bewaren tot de 3e  |
|
DreamerTje Oudgediende
Oja, dan pak je toch die van ..:44? |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Misschien hebben ze in 't mitland wel zalm   |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
goeimiddag hele dag kapot  net terug van begrafenis  wat een oudjaarsdag  en ik heb jeuk aan mijn knie |
|