|
Shinki
Erelid
 WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
Da's me maar een keertje gelukt  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Pfft ze zijn ook blond, misschien dat dat iets zegt  |
|
Fallout Oudgediende
 WMRindex: 1.234 OTindex: 15.282
|
|
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Dat klopt  LQ, hier zijn ze al sinds 8 uur bezig. Ik vind het goed, zijn ze vanavond tenminste rustig  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Of juist niet  |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Aha, LQ.  Sommige kindjes strooien ook zomaar wat in t rond met dat vuurwerk. Kan ik best boos om worden... |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Ik hoorde een knal, keek uit het raam en er dreef een rookwolkje langs  Hallo, trouwens  |
|
Fallout Oudgediende
|
tssss... reljochies  |
|
Shinki
Erelid
|
Ik maak van grondbloemen soms gewoon een kleine tekening  En als je het dan aansteekt wordt het echt mooi  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Jehp inderdaad.. je moet oppassen als je nu even een rondje gaat fietsen.. |
|
Pluppel
Oudgediende
Blij als de feestdagen voorbij zijn. Ik word gek van de ARD, ZDF, SWR..  Oh, vergeet WDR niet..  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Wat zijn dat toch handige dingen die oordoppen  |
|
Fallout Oudgediende
|
waarom kijk jij naar duitse zenders ??   |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Waarom kijk je dan ook Duitse tv, Pluppel  |
|
pfft Erelid
|
Hoi Lananq  LQ, daarom blijf ik binnen  Maar t probleem is, als je die kindjes gaat neertrappen staat er zo een politieauto op de stoep. EN dat moet je nbatuurlijk niet hebben. Dus, dan trappen we maar niet. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ik ga om 12 uur wel naar buiten, dan is er mooi vuurwerk  Tenzij het pokke mistig is  |
|
Fallout Oudgediende
|
|
|
pfft Erelid
|
Ja, dan ga ik ook wel denk ik. Op t moment dat die kloothommels jou een bom onder je voeten gooien is het toch geen kindermishandeling merer als je ze een trapje verkoopt  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
pfft je moet juist helemaal niets zeggen, want straks ligt je hele tuin of balkon vol met vuurwerk |
|
Shinki
Erelid
|
Hier steken ze van die illegale shit onder de auto's zodat het alarm afgaat, echt een rotgeluid al die alarmen  |
|
Pluppel
Oudgediende
Ik kijk niet naar Duitse zenders  Mijn moeder wel  Er was welgeteld één leuke film op. Op RTL  . Ik heb de film opgenomen. Helaas ook de minder prettige 'Pïcke dein Telefon und ruf mir an, wir sollen abenteuren belefen'-reclames..  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
@LQ-Hebben ze hele dure pijlen gekocht, maar zien ze niet wát ze gekocht hebben  |
|
Fallout Oudgediende
|
|
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik kan er zo pissig om raken als ze gaan lopen k*tten met die vuurwerk  Laat andere mensen en hun bezittingen gewoon met rust  |
|
Fallout Oudgediende
|
Quote pfft: Op t moment dat die kloothommels jou een bom onder je voeten gooien is het toch geen kindermishandeling merer als je ze een trapje verkoopt  dan vind ik het gebruik van geweld wel gerechtig  @Luna: maar dat doe ik nooit  ik ben een dierenvriend dus   |
|