|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
@ Banaal, ik zal kijken  |
|
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
@Emmer, soms iets te graag... |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@Sushi, zolang je uitkijkt dat je: 1. er geen anderen mee kwetst; 2. jezelf er niet mee laat kwetsen lijkt me dat niet zo'n probleem. Maar wel uitkijken dus, en proberen overhaaste beslissingen te vermijden  |
|
nietmeer
|
Ja ik zit zelf ook te twijfelen of ik nog wel wil bassen, maar ik heb nog een muziekavond waar ik bij de schoolband zit, dus daar kan ik niet zomaar tussenuit knijpen en ik wil die beslissing zelf maken, en niet door iemand laten maken |
|
Sushi
Oudgediende
|
Maar daar ben ik juist zo slecht in  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
emmertje
Oudgediende
|
Banaal ... dat lijkt me inderdaad de beste manier, maar sla de meningen van anderen niet zomaar in de wind; misschien zit er een betere reden achter dan je nu ziet  Sjees ... wat ben ik ineens serieus!  |
|
Sushi
Oudgediende
|
Ach.. ik zie wel..  |
|
Kameleon Oudgediende
@ Emmertje, moet ik je naar de dokter brengen?  |
|
nietmeer
|
Quote Sushi: Emmer, soms iets te graag... Daar moet je inderdaad mee uitkijken, want ik zit daarvoor bij een psycholoog. mijn moeder heeft een beroerte gehad en daarom is mijn gezin altijd instabiel geweest en iedereen om me heen gaat verhuizen etc en om aandacht te krijgen gedroeg ik me eerst altijd uber druk, maar toen dat niet werkte ben ik van die rare sensatie verhalen gaan maken om maar wat aandacht te krijgen, maar het ging allemaal een beetje fout..  |
|
emmertje
Oudgediende
|
@Sushi, probeer ook eens af te kijken hoe bijvoorbeeld nightwolf dat doet  |
|
Sushi
Oudgediende
|
nightwolf? het lijkt soms of ze in t behang oplost  |
|
Kameleon Oudgediende
@ Sushi, dan kan ik je achter het behang plakken als je dat wil  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Probeer dat dan ook eens ... lijkt nu niks voor je, maar het kan helpen  |
|
Sushi
Oudgediende
|
nee.. dat is ook weer zo'n rotpositie! En dan moet je zo stil zitten/staan.. dat kan ik niet  |
|
nietmeer
|
lol, niemand ziet mijn coming out  |
|
Kameleon Oudgediende
Quote Banaal: lol, niemand ziet mijn coming out  Ik zag het wel hoor  maar ben bezig met andere dingen tussendoor  |
|
Sushi
Oudgediende
|
Banaal, ik zag het wel, heb me erop geconcentreerd het te lezen, met moeite! Maar ik wist niks te zeggen... |
|
emmertje
Oudgediende
|
Ik zag het wel Banaal, maar omdat er zo'n privéverhaal aan vastzit weet ik niet goed hoe ik erop reageren  |
|
Kameleon Oudgediende
Eindelijk  Mijn mobiel is weer gevonden  In mijn jaszak  2 dagen ernaar gezocht  |
|
nietmeer
|
@ Emmertje 't is ook moeilijk voor mij maar 1 deel van mijn therapie is het om er zoveel mogelijk over te praten, en njaa echt over praten lukt nog niet echt, dus gebruik ik jullie om een brug te slaan |
|
Sushi
Oudgediende
|
@Freup, als ik iets kwijt ben zit het altijd in mijn jaszak  |
|
Kameleon Oudgediende
@ Banaal, dat is ook goed  Ik denk dat de anderen achter mij staan als ik zeg dat als er iets is je altijd bij iemand terecht kan  @ Sushi,  Bij mij dus ook  |
|
nietmeer
|
Quote Sushi: Freup, als ik iets kwijt ben zit het altijd in mijn jaszak  Ik ben dingen altijd kwijt als ze niet in de gebruikelijke broekzakken zitten  , als ik mijn portomonnee in mijn linkerbroekzak leg kan ik hem niet vinden  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Banaal: Als je er een wat dieper gesprek over wilt voeren, mail me dan maar. Antwoord krijg je zeker  Hier in het café kan het bij anderen negatieve associaties oproepen (eigen problemen die omhoog komen bijvoorbeeld). |
|