|
nietmeer
|
vraag: hoe zou jij het in dit geval aanpakken? |
|
linctus Oudgediende
 WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
Zegt ie ja met een hevel
Ik welke hevel?
Ja daar zijn er zoveel voor. |
|
nietmeer
|
Aha.. hmm ik snap het... Dus je bedoelt met een hevel.. en welke zou jij dan gebruiken? Ik vraag het jou, omdat jij hier natuurlijk zoveel ervaring mee hebt...  |
|
linctus Oudgediende
|
Nou toen zei ie Tsja er voldoen er zoveel aan. Moet je maar even opzoeken welke het goedkoopste is |
|
nietmeer
|
Okay, dus voor dat probleem voldoet de goedkoopste hevel.  Dat kan je er eventueel nog aan toevoegen, wellicht heeft hij er nog een aanvulling op... |
|
linctus Oudgediende
|
Ja maar er zijn zoveel soorten en ik weet niet welke ik moet gebruiken. En hij zegt de goedkoopste, maar ik weet niet hoe het moet gaan werken.
|
|
nietmeer
|
Okay, lastige...volgende vraag:
Hey, ik zie dat er heel veel verschillende zijn, en ik snap nog niet helemaal hoe ik het moet gaan gebruiken. Kan je me vertellen aan welke voorwaarden de hevel moet doen
Of
Kan je me vertellen hoe jij dat in wilde gaan zetten?
|
|
linctus Oudgediende
|
Ja zie je wel dat de opdracht niet zo gemakkelijk is |
|
nietmeer
|
ik ben het helemaal met je eens. Je kan ook gewoon zeggen:
Joh, ik heb je hulp echt nodig... wil je me stap voor stap uitleggen hoe ik het doe zodat ik het in het vervolg zelf kan.. Want zo gaat het me niet lukken. |
|
linctus Oudgediende
|
Hij werkt gewoon niet mee.
|
|
nietmeer
|
Je boodschap vriendelijk, krachtig herhalen:
Luister, ik heb JOU hulp nodig. Het gaat me niet lukken zonder JOU hulp. Kan je me NU je aandacht geven en MIJ door deze opdracht helpen?
|
|
linctus Oudgediende
|
@ BV
Ik ga gewoon zelf aan de slag met alles te verzinnen. Als ik dadelijk klaar ben en het is te duur of het werkt niet. Dan maakt het niet uit. De school beoordeeld mijn stage. En is daarbij niet streng. Je hoeft je opdracht niet eens af te hebben. |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Goeiemorgen  |
|
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
*komt met een zombiehoofd binnen gestrompeld* Goeiemorgen  |
|
linctus Oudgediende
|
Heey ikke Heey sushi(ava naaper  ) |
|
Sushi
Oudgediende
|
Hoi Linctus!  Hoezo?  Jij staat er toch niet op  |
|
nietmeer
|
raar hoor! als hij het 1x goed uitlegt heeft hij er een handige en inzetbare kracht bij...  Delegeren kunnen niet veel mensen... De top 4 redenen om niet te delegeren: 1 Als ik het zelf doe gaat het sneller 2 Ik kan het zelf beter 3 Ik ben bang door de mand te vallen 4 ik weet niet aan wie ik kan delegeren.Tssk  |
|
nietmeer
|
Hey Sushi, zing je? |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Delegeren is een kunst op zichzelf  |
|
Sushi
Oudgediende
|
Hoi BV!  Nou.. volgens mij wel  |
|
linctus Oudgediende
|
@ BV Ik ben ook hoger opgeleid en beter opgeleid dan mijn chef. Hij kan dus niet op de juiste manier een proces leiden omdat hij het niet heeft geleerd.
@ sushi ik had eerder een pic van mezelf als ava |
|
nietmeer
|
Goed! wat zing je? |
|
nietmeer
|
OEH Linctus, maak niet de fout jezelf hoger in te schalen dan je chef... die heeft waarschijnlijk al wat meer jaartjes ervaring... iets wat je niet zo maar uit de boeken leert... (maar dit is waarschijnlijk een waarschuwing die niet nodig is, je lijkt me geen betweter) |
|
Sushi
Oudgediende
|
@linctus, ooh maar dat heb ik in t begin ook al gehad  Ik zing liedjes  En ik zet net op de site van mijn koor te kijken en dan staat er een foto waar ik niet op sta  |
|
linctus Oudgediende
|
@ BV Niemand in dit bedrijf heeft ontwerpen geleerd. De chef is jaren tekenaar geweest, maar dat is niet hetzelfde als ontwerper. Daarbij is hij pas sinds mei begonnen in deze nieuwe functie bij dit bedrijf. Hij is dus ook pas begonnen. |
|